Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 19. октобар 2017.

Top 5 stvari za uredjenje doma sa sajta RoseGal

Ćao,drage moje!
Danas ću vam pretstaviti nešto novo u ponudi sajta Rosegal.
Radi se o stvarima za uređenje doma,a kako vam nisam o ovome pisala,verujem da će vam se dopasti.
Imaju jako interesantne stvari i bilo je jako teško izabrati samo 5.
Takodje,imaju jako veliki izbor za Halloween,a pored toga imaju i nagradjivanje povodom ovog praznika,ve detalje mozete pronaci ----> No tricks, all treats!

Pa da krenemo:
                                              Wood Grain Printed Flannel Skidproof Heart Rug

Ovaj tepih/staza je predivan detalj koji veoma lako može razbiti monotoniju u vašem domu. Same ove boje koje ima na sebi čine ga jedinstvenim. Možete ga koristiti kao tepih,stazu u pretsoblju,kupatilu ili kuhinji. Na vama je da izaberete. Ja sam poručila jedan sebi i jedva čekam da stigne.
Možete ga izabrati u različitim dimenzijama,kao i u još mnogim dezenima. Jako je povoljan i mislim da se isplati kupiti ga.
                                         3Pcs Maple Wood Pattern Bath Toilet Mat Set 

Na sajtu,takođe,možete pronaći ogroman izbor trodelnih setova za kupatilo. Imaju prelepe dezene,boje,ma savršeno. U duhu jeseni,ja sam se odlučila za ovaj dezen,nadam se da vam sviđa.

                                          Sunlight Maple Tree Leaf Waterproof Fabric Shower Curtain

Pored trodelnih setova za kupatilo u ponudi imaju i pregršt zavesa za kadu. Prelepi dezeni koje nisam viđala kod nas,a znate da kod nas su uglavnom jednobojni. Povodom Nove Godine,planiram da u svom domu napravim pravu čaroliju.


                                                 1Pcs Grommet Roller Floral Window Tulle

Takođe,imaju i veliki izbor zavesa. Mnogo mi se sviđaju i mislim da ću poručiti neku od njih,samo još treba da izaberem.
                     Creative C Shape Magnetic Levitation Floating Globe World Map with Colorful LED Light for Desk Decoration
I za kraj sam izabrala da vam pokažem ovu lampu. Radi se o led lampi prelepog izgleda. U obliku slova C sa globusom. Mislim da bi dala posebnu draž svakoj prostoriji u kojoj bi se nalazila.

Ovo bi bio moj izbor stvari za uređenje doma,a vama bih preporučila da obavezno bacite pogled na sajt,jer pored ovih stvari imaju mnoštvo proizvoda za dekoraciju doma.






Нема коментара:

Постави коментар