Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 22. април 2018.

OLIVAL Ekstra bogata krema s uljem smilja

Ćao, dragi moji!
Danas vam donosim recenziju Olival ekstra bogate kreme s uljem smilja.
Kao što već sigurno znate, dobila sam priliku da probam par proizvoda od Olival kozmetike i odabrala sam da probam proizvode iz kolekciju proizvoda od smilja. Već sam vam pisala o čarobnom ulju smilja. (Ovde)
Ukoliko ne znate, Olival je hrvatski brend koji u svojoj ponudi ima jako puno proizvoda i svi proizvodi su zasnovani na prirodnoj recepturi. Njihove proizvode možete pronaći u DM i Lilly drogerijama.
Nakon dva meseca korišćenja, mislim da sam stekla prave utiske o Ekstra bogatoj kremi s uljem smilja i danas ću ih vam preneti.

Olival Ekstra bogata krema s uljem smilja smeštena je u kartonsku kutiju koja je jednostavnog dezena i pokazuje da sadrži proizvod sa prirodnim sastojcima. Na kutiji naznačene su osnovne indikacije proizvoda, sastojci kao i njegova namena.






Ekstra bogata krema s uljem smilja za noćnu negu namenjena je večernjoj nezi lica uz obnavljajući opuštajući učinak. Ulje masline, sezama i marelice hrani i dubinski neguje kožu vraćajući elastičnost i sjaj. Kamilica i aloa vera ublažavaju oštećenja i regenerišu kožu. Glavna aktivna komponenta je eterično ulje smilja koja potiče obnavljanje i sprečavanje nastajanja bora. Bogata i gusta tekstura kreme omogućava postepeno blagotvorno delovanje tokom cele noći. Da bi učinak kreme bio što bolji lice je potrebno pre nanošenja kreme, isprati vodom i dobro osušiti.

Sama krema smeštena je u pakovanje od 50ml. Pakovanje je jako praktično jer sadrži pumpicu. Ovakva pakovanja su dosta lakša za korišćenje i samim tim su i higijenska. Pored toga, odlična su za nošenje sa sobom bez bojazni da će se krema otvoriti i prosuti.


Uz pomoć pumpice jako je lako kontrolisati doziranje kreme. Meni je za celo lice dovoljna jedna pumpica, ali ako je nanosim na vrat i dekolte, potrebno mi je još pola.


Što se tiče teksture, nešto je lakša u odnosu na stadradne kreme za noćnu negu. Međutim, krema ja jako bogata, kako i sam naziv kaže, pa je puna ulja i samim tim je nešto masnija. To čini da veoma lako nanosi na lice. Koža lica je ne upije odmah, već ostaje neki zaštitni sloj i masniji osećaj na licu koji tokom noći nestane. Sam miris kreme je malo jači i to mi je u početku smetalo, ali veoma brzo sam se navikla.


Kremu sam počela da koristim u periodu kada je moja koža lice bila jako suva, možda čak i dehidrirana. Bila joj je potrebna jača nega. Koristila sam je pred spavanje i već nakon par korišćenja mogla sam da vidim prve znakove dejstva ove kreme. Lice je postalo dosta nežnije i mekše. Nestali su tragovi suvoće i perutanja, lice je bilo jako hidrirano. Koža je bila dosta elastičnija i neprijatan osećaj zatezanja je nestao.
Mislim da je ovo idealna krema za sve ljude koji imaju problema sa suvom kožom. Pružiće dubinsku hidrataciju i učiniti samu kožu puno boljom. Na pakovanju je navedeno da je krema namenjena svim tipovima kože, ali ne znam kako bi se ponašala na ekstremno masnoj koži. Ako neko spada u tu grupu, a da je probao ovu kremu, volela bih da čujem utiske.
Cena Ekstra bogate kreme s uljem smilja je oko 1000din i možete je kupiti u Lilly i DM drogerijama.

       ****Da li ste probali nešto od brenda Olival? Kakvi su vaši utisci?*****

Нема коментара:

Постави коментар