Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 29. јануар 2020.

Dr Wolfin Antiox serum

Nega kože lica je veoma važna bilo koji tip kože da imate. Korišćenje određenih proizvoda koji su namenjeni našem tipu kože pomoći će da ona izgleda lepo, negovano i zdravo.
Moja koža je suva i koristim proizvode koji će joj pružiti dodatnu vlažnost i hidrataciju.
Obožavam umivalice i serume.
Razlikujem ih po tome da li ih koristim kao deo jutarnje ili večernje rutine.
Za jutro koristim nešto blaže i laganije proizvode, dok za večernju negu volim jače proizvode koji će mi negovati kožu tokom noći.
Kao deo večernje nege koristim Dr Wolfin Antiox serum za lice.

Dr Wolfin je prirodna kozmetika koja je dostupna u okviru sajta drwolfin.com
Naziv brenda potiče od nemačke reči Wolfin što u prevodu znači vučica.

Dr Wolfin Antiox serum za lice je serum na bazi ulja. Sastoji se od mešavine 7 vrsta ulja kao što su kukui ulje, ulje maline i brusnice.


Osnovna dejstva ovog seruma su hidratacija, elastičnost i antioksidativno dejstvo.
Antioksidativno dejstvo štiti kožu od stresa, štetnog kiseonika i slobodnih radikala. Drugom rečiju, ima sposobnost da zaštiti našu kožu od svega lošeg što se nalazi oko nas. Ovo dejstvo kod dr Wolfin Antiox seruma je 85% naučno dokazano.

 Dr Wolfin Antiox serum dolazi u bočici od 10ml i ima pipeticu za doziranje.
Rok trajanja je 3 meseca od otvaranja.

 
Sam proizvod ima lep, prijatan miris. Nije jak i posle par minuta nestane.
Serum je uljani i za celo lice potrebno je svega par kapi.

Po tekstura, najviše me podseća na Olival ulje od smilja, ali se za razliku od njega  dosta se brže upija.
Dr Wolfin Antiox serum koristim nešto duže od mesec dana, svako veče pre noćne kreme.
Najpre dobro očistim lice nekim gelom, zatim nanesem njega i onda noćnu kremu. Jednom do dva puta nedeljno ubacim masku za lice i piling.
Jedna pipeta seruma je i više nego dovoljna za lice i vrat.
Koža ga brzo upije i ne ostaje onaj masan sloj.
Od kada sam Antiox serum uvela kao deo svoje večernje nege, moje lice je u znatno boljem stanju. Nema više suvih delova sa kojima sam nakon porodjaja vodila borbu, koža je hidrirana, vidljivo lepša i nežnija.
Veoma mi se dopao ovaj serum i za mene je pravo otkriće. Na prirodnoj bazi, odlično radi svoj posao i daje vidljive rezultate.
Cena dr Wolfin Antiox seruma je 1299 din i možete ga poručiti preko sajta drwolfin.com
U okviru sajta imate još proizvoda uz ove, a i druge kategorije. Porudžbine preko 2000din imaju besplatan ptt, kao poklon uz kupljena dva proizvoda.
Zvuči super, zar ne?
Takođe, Dr Wolfin ima i svoju instagram stranicu na kojoj možete dobiti više informacija o svim proizvodima.


*Volela bih da mi kažete, koji proizvod je vas oduševio? Šta je obavezan korak u vašoj rutini nege lica?


Нема коментара:

Постави коментар