Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 3. септембар 2018.

Estar serum za dubinsku hidrataciju lica

Nakon teksta o Estar kremama za lice u kojem sam vam spomenula serum koji koristim u kombinaciji sa Estar dnevnom hidratantnom kremom vreme je da vam kažem nešto više o njemu.
Radi se o Estar serum za dubinsku hidrataciju lica. Ukoliko niste čitali prethodni tekst posvećen Estar kozmetici, onda moram da vam napomenem da je Estar kozmetika prirodna kozmetika koja nam dolazi iz Novog Sada. U svojoj ponudi ima veliki izbor proizvoda i sa svim proizvodima koje sam do sada probala bila sam jako zadovoljna. Proizvodi imaju jako lep puterast miris koji je prepoznatljiv za Estar kozmetiku. Njihove proizvode možete poručiti na ovom sajtu.

Serum za duboku hidrataciju lica. Specifična formulacija na bazi vode, lako se nanosi i brzo upija, a neguje dubinski. Koristiti se samostalno ili ispod kreme u slučajevima kada je potrebna dodatna nega. Vraća koži vlagu i sjaj. 
Odličan je za negu u toku letnjih meseci naročito u kombinaciji sa Serum 5 steps to beauty.


Najvažniji sastojci:
  • pantenol
  • hijaluronska kiselina
  • alantoin (IZVOR)




Estar serum za dubinsku hidrataciju lica dolazi u plastičnom pakovanju od 100ml i morate priznati da je to jako velika količina seruma, jer takvi proizvodi uglavnom se pakuju u pakovanja od 30ml.

Dozira se uz pomoć pumpice koja odlično funkcioniše. Jedna do dve pumpice su sasvim dovoljne za celo lice.



 Ovaj serum je jako tečan, za nijansu je gušći od vode, pa se zato lako i dozira. Ima blag miris koji vrlo brzo nestane. Na samom početku, ovaj serum koristila sam uveče, pre spavanja i pre noćne kreme. Međutim, željeni efekat je izostao. Lice kao da mi nije bilo dovoljno hidrirano i pojavilo se perutanje i neprijatno zatezanje, jer je moja koža veoma suva i potrebno joj je nešto "jače". Kako nisam bila zadovoljna dobijenim efektom, prestala sam da ga koristim uveče i zamenila sam ga drugim proizvodom. Međutim, nisam želela da ga u potpunosti isključim iz svoje nege, pa sam počela da ga koristim ujutru, nakon čišćenja lica i pre dnevne kreme, tako da sam tek tada našla pravu namenu ovom serumu. Kako je na bazi vode, jako brzo ga koža upije i odmah nakon njega nanosim Estar dnevnu hidratantnu kremu. Ta kombinacije se pokazala kao najbolja i zadovoljna sam efektom. Lice mi je postalo dosta sjajnije i negovanije. Takođe, probala sam ovaj serum da koristim kao bazu za puder i pokazala se jako dobro. Mogu da nosim i malo teže pudere, a opet lice dobije potrebnu vlažnost.
Mislim da je ovaj serum dobar kao deo dnevne nege i sasvim dobra zamena za bazu tokom letnjih dana. Ako imate veoma suvu kožu, morate ga koristiti u kombinaciji sa hidratantnim kremama, kako i ja koristim,  ali pak ako je vaša koža normalna, onda će vam biti dobar i za večernju negu.

                       *****Da li ste probali Estar kozmetiku? Da li koristite serume za lice?****


1 коментар: