Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 24. септембар 2018.

Nove maske za lice u DM drogeriji

Maske za lice su jedan od proizvoda u čijem korišćenju apsolutno uživam. Koristim ih stalno i uvek se radujem isprobavanju nekih novih, a naše tržište prepuno je novih proizvoda. Naravno, postoje i one maske za lice kojima se uvek vraćam.
Pre par dana bila sam u DM drogeriji i tamo sam ugledala neke nove maske za lice koje sam poželela da probam i svoje utiske podelim sa vama.
Dve maske su od brenda Balea, dok je treća maska deo linije proizvoda pod nazivom LVLY i počeću najpre od nje.

LVLY je nova linija proizvoda u DM drogeriji koji je nastala u saradnji sa nemačkom blogerkom Paolom Mariom. Zapravo, DM drogerija stalno sarađuje sa nemačkim influenserima i pruža im priliku da osnuju nešto svoje, što je velika pohvala za DM. Paola Maria kreirala je liniju proizvoda za negu lica i u ovoj liniji proizvoda dostupno je ukupno pet proizvoda koji su  namenjeni  nezi suve, osetljive i mešovite kože. Proizvodi iz ove kolekcije sadrže manuka med koji dolazi sa Novog Zelanda i njegovo dejstvo je veoma delotvorno za ublažavanje kožnih problema i nesavršenosti. Pored toga, veoma dobro umiruje i dezinfikuje kožu.
LVLY maska za lice dolazi u pakovanju u obliku dva srca i dobijate dve maske za lice od po 8ml. Pakovanje je jednostavno belo, kao i svi proizvodi iz ove linije. Pakovanja su nežna, jednostavna i na neki način prefinjena.
Ova maska je namenjena nezi lica i pružanju prirodnog sjaja kože.
Nanosi se ravnomerno na očišćenu kožu lica i drži 10min, a nakon toga se ukloni kozmetičkom maramicom.
Maska je kremasta i jako lako se nanosi. Miriše nežno i mislim da će miris odgovarati svima. Kada sam prvi put nanela masku na lice, osetila sam blago peckanje koje je bilo kratkotrajno. Nakon skidanja, koža je bila vidljivo negovanija i na dodir mekša. Mislim da je dobra kada želite da sebi priredite spa doživljaj i osvežite lice. Cena ove maske je oko 150din.

Druga dve maske su od brenda Balea i prva od njih je Balea Icy Cocos maska za lice.
Ova maska za lice spakovana je u plastičnu posudicu od 50ml. Pored ove maske, postoji još jedna maska, Icy Berry. Naravno, ja sam izabrala ovu masku koja je od kokosa, jer znate da obožavam kokos.
Balea Icy Cocos maska je hidratantna, hranljiva maska za lice.

 Ima jako lep, nežan miris. Ne miriše na kokos, već na šlag. Identičan miris šlaga. Meni je ovaj miris veoma prijao, nije zagušljiv, već nežan. Maska je puterasta i sama tekstura podseća na jogurt. Nanosi se, takođe, na očišćeno lice i drži 10 do 15min. Nakon toga se ukloni sa lica. Moji utisci su jako pozitivni, jer smatram da je ova maska odlična hidratanta maska. Veoma dobro nahrani kožu i hidrira. Košta oko 250din i mislim da je odnos cene i kvaliteta i više nego zadovoljavajući. Videla sam da je druga maska, Icy Berry roze boje i da izgleda veoma zanimljivo, tako da ću sigurno i nju isprobati.

I poslednja maska koju sam kupila u DM drogeriji je Balea Hippie Vibes. Za razliku od prve dve maske, ova maska je u obliku maramice. Sadrži bademovo ulje i hijaluronsku kiselinu. Intenzivno hidrira i neguje kožu. Na licu se drži 10min i nakon toga se ukloni. Ostatak se umasira u lice.

 Ova maska ima jak i intenzivan miris za koji mislim da bi mogao da ne odgovara osobama koje ne vole jako mirise na licu. To joj je jedina zamerka. Ja volim jake miris i generalno mi ne smetaju, ali miris ove maske u nekim trenutcima bio mi je previše jak. Maska je, kao što sam rekla, u obliku maramice i veoma lako se stavlja. Nema tendenciju da spadne sa lica, tako da može da se svrsta u red radnih maski. Veoma hladi lice, ali mislim da bi imala još bolji efekat kada bi se pre korišćenja držala u frižideru. Mislim da je ova maska odlična kada želite da odmah posle korišćenja vidite efekat, jer ona to i daje.
Nakon uklanjana maramice, koža je vidljivo hidrirana i negovana. Učinak ove maske me je veoma iznenadio, tako da je njen miris odmah pao u drugi plan. Jedna veoma dobra maska za lice i sigurna sam da ću je ponovo kupiti. Njena cena je oko 150din.

Sve tri maske za lice veoma su mi se dopale i zadovoljna sam njihovim učinkom. Generalno, DM drogerija u svom asortimanu ima puno maski za lice koje su i više nego povoljne. Od ove tri maske, najviše mi se dopala Hippie Vibes zbog njenog odmah vidljivog efekta, ali i preostale dve ne zaostaju za njom.

****Da li ste probale maske za lice iz DM drogerije? Koju masku za lice bi mi preporučili da probam?***






7 коментара:

  1. Obozavam Baleine maske za lice.. ^_^ Odlican post draga :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija. Obožavam Balea proizvode, nisam probala ove maske ali imam u planu! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lvly maske nisam probala ali balea su moji vječiti favoriti, cijena je sitnica za kvalitet po meni.
    Odlične recenzije,pratim te,uzvratiš?

    ♥ ★ ♥ https://pinkpassionisfashion.blogspot.com ♥ ★ ♥

    ОдговориИзбриши