Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 18. септембар 2018.

Solea proizvodi | Grupna recenzija

Ćao, dragi moji!
Želim danas da vam nešto više kažem o Solea proizvodima. Mislim da se većina nas u detinjstvu susrela sa njihovim proizvodima, jer su njihovi proizvodi bili rado viđeni i korišćeni kod naših mama i baka. Znam da su govorili da samo Soleu koriste i da im ništa drugo ne treba.
Pre par meseci od Solea kompanije dobila sam paketić proizvoda u kojem su se našle tri kreme i jedan lasion za telo.  Kada mi je stigao paket, jako sam se obradovala, jer su me njihovi proizvodi vratili u detinjstvo. Pored toga, imam suvu kožu, kako lica, tako i tela, a stiže nam hladnije vreme, tako da mi je potrebna jača nega.
U paketu sam dobila Solea kremu sa termalnom vodom, bebi kremu, soft hyaluro+ kremu i lasion za telo sa uljem pasjeg trna.
Solea krema sa termalnom vodom namenjena je nezi suve i osetljive kože. Dolazi u pakovanju od 150ml i kao i ostali Solea proizvodi ima zaštitnu foliju kao znak da je niko pre vas nije dirao.  Mislim da je ovo najpoznatija Solea krema. Klasična krema koju su moja mama i baka koristile, samo što je ovo unapređena formula.
 Malo gušće je teksture, ali se lako razmazuje. Na koži ostavlja malo masniji film, ali posle nekog vremena koža upije. Ima fin, neutralan miris za koji mislim da bi odgovarao svima koji ne vole jake i parfemisane mirise u kremama. Ova krema je odlična za hidrataciju i pored nege tela, može se koristiti i za negu lica.



Solea soft hyaluro+ krema je univerzalna krema sa hijaluronskom kiselinom i namenjena je za dubinsku hidrataciju. Dolazi u pakovanju od 200ml. Odlična je za suve delove na koži, ne bitno da li je u pitanju telo, ruke ili lice.
Redje je teksture i veoma brzo se razmazuje. Mislim da je odlična tokom leta, jer na koži ne ostavlja masan osećaj i nakon nje mogu odmah da se obučem. Ima lep miris i podseća me na čisto. Efekat hidratacije koju pruža ova krema je odmah vidljiv i nakon nje, koža je jako mekana i nežna.
Cena ove kreme je 435din.

Solea bebi krema namenjena je za negu dečije kože. Dolazi u metalnom pakovanju od 60ml. Ne sadrži paraben i veštačke boje.




Ovu kremu koristim za negu Vasine kože. Jako je blaga i odlična za negu nežne dečije kože. Koristim je kada mu se koža iziritira ili postane malo suvlja. Odlično sve sanira i koža bude baš mekana. Jako lako se razmazuje, koža je brzo upije i Vasilije je odmah spreman za igru. Cena Solea bebi kreme je 169din.

I za kraj tu se našao i Solea lasion za negu tela sa bio uljem pasijeg trna. Dolazi u pakovanju od 400ml i pakovanje je na pumpicu. Volim ovakva pakovanja, jer je doziranje samog proizvoda dosta lakše.
Kada sam ga videla u paketu, pomislila sam da ću ovaj lasion najmanje koristiti, možda čak i proslediti nekome jer je pakovanje ogromno. Međutim, čim sa ga probala, odmah sam se predomislila.

Ovaj lasion je nešto najlepše što sam u poslednje vreme probala i kao što sam vam rekla na instagramu, želim doživotne zalihe ovog čuda. Miriše nestvarno. Miris se jako dugo zadržava na koži i često sam dolazila u situaciju da me pitaju koji je parfem u pitanju. Ređe je teksture i lako se nanosi i razmazuje. Odlično neguje kožu, jer namenjen za negu jako suve kože, posebno u hladnom periodu. Mislim da ću ga do zime, čak i pre potrošiti, jer ga aktivno koristim. Preporodio je moju kožu, više nemam suve delove. Koža je dosta negovanija, nežnija i lepša. Mislim da je ovaj lasion zaista jedan odličan lasion i imate sve moje preporuke da ga probate. Skoro nisam probala neki proizvod za negu tela, a da me je ovako oduševio. Zaista je savršen.
Cena ovog čuda je oko 490din.
Svi ovi Solea proizvodi su namenjeni za hidrataciju, a od stanja vaše kože zavisi za koji ćete se odličiti. Mislim da su ovo jako kvalitetni proizvodi, a pored toga pristupačni su svima.
 Više informacija o Solea proizvodima  možete dobiti na fb na stranici Solea Srbija i  na istagram profilu Solea Srbija.

                                        ****Da li ste probali Solea proizvode?****



13 коментара:

  1. Probala sam i koristila, ali davno, ove novije nisam, mada sam onim predjasnjim bila zadovoljna pa verujem da su ovi jos bolji, valja probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман9. мај 2022. 07:46

      Da li je ova krema dobra da ukloni pege i fleke sa lica ?🤔

      Избриши
    2. Ja imam pegice na licu i nije uklonila, mada nije tome ni namenjena. Pre je za negu i hidrataciju.

      Избриши
  2. Divan post draga, od Soleinih proizvoda sam samo koristila kremu ali ovi ostali proizvodi mi izgledaju jako zanimljivo. <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, nisam probala njihove proizvode ali sam čula za njih, :)
    Novi post - www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga :) obožavam njihove proizvode i drago mi je da se i tebi dopadaju <3

    ОдговориИзбриши
  5. Savrsena krema, koristila je moja baba, tj.tatina majka, i ona je jako bila zadovoljna i pokazivala mi kako da je mazem, uvek spolja ka unutar ociju, lice uvek na gore, ako mazete na dole spada i prave se bore. Generalno ja sam prezadovoljna, zivim u inostranstvu gde je nema, i uvek kad neko dolazi kazem da mi kupi par pakovanja kreme, jer bez nje ne mogu, probala razne, ali imam problematicnu kozu i jedino ona odgovara, koristim je vec 17godina, samo ne mogu je naci vise u velikom pakovanju, jel se vise ne proizvodi?

    ОдговориИзбриши
  6. Crvena Solea, losion za telo je cini mi se najbolji losion do sada. Mozda na momente podsea na Garnierov sos crveni losion. Ali stvarno prelepo mirise, dovoljno masan da ostavi blagi sjaj na kozi, kao da ste se namazale uljem, ali pritom, nema masan trag. Prosle godine je bio na akciji u Tempu, za nekih 300din, sa pumpicom, dosta je zgodna za koriscenje. Mada novije sam videla samo od 250ml bez pumpice. Svakako, mislim da ce ovo biti krema koju cu dozivotno koristiti za svoju mesovitu kozu..

    ОдговориИзбриши