Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 16. март 2020.

Moje iskustvo sa Hello Smile olovkom za izbeljivanje zuba

Od najranijeg doba uče nas da je svakodnevna briga o zubima izuzetno važna. Higijena, redovne posete stomatologa su sastavni deo nege naših zuba. Neko ima jako dobre zube, a pak neko usled genetike ima lošije zube i potrebno je da im  posveti više pažnje.
U ovu drugu grupu spadam i ja. Usled genetike, nasledila sam veoma loš kvalitetan zuba i česte posete zubaru su počele još kao dete. Međutim, to je samo održavalo moje zube koliko toliko dobrim, ali da je moglo da neki bolji efekat u smislu vizuelnog efekta i ne baš. Zbog toga sam često koristila druge metode za izbeljivanje zuba, kao što su razne paste i kućni tretmani.
Pre nekog vremena od kompanije The Hello Smile dobila sam ponudu da isprobam njihovu olovku za izbeljivanje zuba.
Pristala sam, iako sam bila skeptična  u vezi samog proizvoda iz razloga što na našem tržištu ima dosta proizvoda za izbeljivanje zuba koji ne rade ništa.


Hello Smile olovka dolazi u katronskoj kutiji koja se zatvara uz pomoć magneta. Jako dobro je urađena i deluje kvalitetno. Samo pakovanje odaje utisak velike profesionalnosti.
Na poleđini pakovanja ispisana su osnovna svojstva same Hello Smile olovke, sastav kao i način korišćenja.

Unutar pakovanja, Hello Smile olovka je smeštena u takozvani uložak koji je čini sigurnom prilikom transportna.
Zaista, jako dobro urađeno.

Hello Smile olovka ima 2ml i pre prve upotrebe potrebno je olovku okrenuti na dole.
Olovka ima četkicu uz pomoć koje se aplicira na zube.

Pre korišćenja, potrebno je odvrnuti olovku, odnosno čuti klik kako bi gel izašao.
Gel je potpuno providan i prilično gust.


Pre korišćenja potrebno je zube oprati. Nakon toga naneti gel na zube i držati usta 30 sekundi otvorenim. 
Nakon toga ne uzimati hranu i piće pola sata, a posle pola sata, zube isprati. Pri nanošenju na zube, gel u kontaktu sa zubima počinje da peni i na taj način izbeljuje naše zube. 
U ustima se oseća hlađenje, jer u sebi sadrži mentu.

* MOJI UTISCI *
Bila sam jako skeptična po pitanju ovakog načina beljenja zuba, kao i samog proizvoda.
Videla sam da su Hello Smile olovku koristile mnoge poznate ličnosti i da su bile veoma zadovoljni. Međutim, ni to mi nije ulivalo previše poverenja sve dok je nisam sama isprobala.
Već nakon prvog korišćenja videla sam efekat. Nakon svakog sledećeg korišćenja efekat je bio sve vidljiviji što je veliki razlog da mi se Hello Smile olovka svidi. Zubi su dosta belji i dobili su blistavu belinu. Osmeh izgleda prelepo.
Ovakav način beljenja zuba je jako brz i bezbedan, jer ne sadrži štetne sastojke, a za kratak period dobijate siguran osmeh.
Pored toga, dozvoljen je i u periodu laktacije.
Cena jedne Hello Smile olovke je 2199 din, dok set od dve olovke košta 3799din.
Pored toga, imaju besplatnu dostavu za sve zemlje regiona.
Ono što mi se još sviđa je i činjenica da 100% garantuju rezultate ili vraćaju novac, tako da ništa ne gubite ako odlučite da na ovaj način dođete do lepšeg osmeha.
U svako doba su dostupni za sva pitanja i nedoumice, jako su ljubazni i strpljivo odgovaraju na sva pitanja vezana za njihov proizvod.
Hello Smile olovka se koristi 10-14 dana svakodnevno, a nakon se pravi
pauza.

Sve dodatne informacije možete dobiti putem sajta na
https://thehellosmile.rs/, ukoliko želite da poričite proizvod možete
učiniti  https://thehellosmile.rs/prodavnica/, a za više informacija
možete ih kontaktirati https://thehellosmile.rs/kontakt-2/

Da li ste probali ovakav vid beljenja zuba? Kako ste zadovoljni?

5 коментара:

  1. Odličan post (samo nedostaju slike pre i posle). :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jelena Jaćović16. март 2020. 06:35

    Divno, jedva čekam da je probam

    ОдговориИзбриши
  3. Ovakve olovke su odlične za trenutni efekat, ali naravno, nakon prestanka korištenja, zubi se vraćaju u istu boju. Barem sam takav utisak imala s jednom olovkom ovog tipa koju sam isprobala. Super post!

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala ovu olovku ali svi je dosta potenciraju, tako da kontam da vredi isprobati

    ОдговориИзбриши