Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 12. новембар 2018.

Lidl kozmetika - CIEN kozmetika

Oko otvaranja Lidl prodavnica u našoj zemlji podigla se velika prašina i još uvek pompa ne jenjava. Od same ponude najviše mi se dopadaju čokolade i krem po koji se uvek vraćam. Međutim, u nedavnoj poseti Lidlu, pažnju mi je privukla kozmetika Cien koja je njihova marka. Imaju zaista veliki izbor dekorative, dok je preparativa uglavnom rasprodata. Nisam želela da kupujem šminku, jer sam najpre želela da isprobam  stvari za negu. Odlučila sam se za Cien micelarnu vodu za suvu i osetljivu kožu, Cien mleko za čišćenje lica, masku sa uljem makadamije i tufere.
Cien micelarna voda za suvu i osetljivu kožu dolazi u pakovanju od 250ml i čini mi se da je njena cena nešto više od 150din. Samo pakovanje je privlačno, ima dozer nalik Velnea skidaču za nokte i ovaj princip doziranja veoma mi se dopada.


 Ne sadrži alkohol, u sebi ima pantenol i glicerin. Namenjena je čišćenju kože i uklanjanju šminke.
Zaista nisam očekivala ništa od ove micelarne, čak sam mislila da mi neće odgovarati, ali se i ovoga puta pokazalo da cena nije merilo kvaliteta. Koristim je više od dve nedelje i dopada mi se. Veoma dobro čisti kožu i uklanja šminku. Probala sam sa njom da skidam mat karmine, maskaru i odlično se pokazala.
Ni u jednom momentu mi nije izazvala bubuljice i crvenilo. Nema miris, tako da mislim da bi odgovarala svima. Mislim da je ovo jedan dobar proizvod koji vredi probati.

 Nakon micelarne vode, pažnju mi je privuklo Cien mleko za čišćenje lica namenjeno svim tipovima kože.
Ovo mleko za čišćenje lica dolazi u pakovanju od 250ml i ima pumpicu. Mislim da je pumpica super kod ovakvih proizvoda, jer dodatno olakšava doziranje.



Proizvođač kaže da je ovo hidratantno mleko koje pruža vlažnost i održava optimalni balans. Koristim ga nakon micelarne, kako za čišćenje lica, tako i za uklanjanje tragova šminke. Nakon njega i micelarne sasvim sam sigurna da je moje lice čisto. Koristila sam ga i za uklanjanje šminke na očima i nije mi iritiralo oči, a ja zaista imam osetljive oči. Ima fin, blag miris, rekla bih čak i ugodan.  I njegova cena je oko 150din, tako da se svakako isplati probati.
 Nakon dva proizvoda za lice, kupila sam i masku za kosu sa uljem makadamije. Maska je namenjena oporavku kose i proizvođač kaže da kosu čini mekanom i pruža joj nežnu negu. 



Maska je bele boje, malo je gušća i ima prelep miris makadamije koji me je najviše privukao i zbog njega sam je i kupila. Međutim, ova maska na mojoj kosi ne radi ništa i ne dopada mi se. Naime, za korišćenje je potrebno da se nanese na vlažnu kosu, drži dva minuta i nakon toga ispere. Moja kosa je masna i veoma brzo se masti, skoro pa svaki drugi dan moram da je perem. Nakon što sam isprala masku i krenula da sušim kosu imala sam osećaj da je ova maska otežala kosu i dodatno izmastila. Neminovno je to da sam kosu dosta lakše razčešljala, ali efekat koji sam dobila sa njom mi se ne dopada. Pored toga, miris makadamije na kosi se uopšte ne oseća. Probaću da joj dam još koju šansu, ali ne verujem da će imati boljeg efekta.

Za kraj, uzela sam i Cien tufere koji u pakovanju imaju 140 blaznica i koštaju oko 100din. Veoma povoljna ponuda. Same blaznice su dobro urađene, ne rasipaju se i sa jedne strane su nežne i glatke, dok sa druge strane imaju reljef. To mi se dopada, jer mislim da je reljefasta strana odlična kada uklanjam šminku, dok je ova nežnija strana dobra prilikom svakodnevnog čišenja lica.


Zadovoljna sam ovom kupovinom, posebno sa micelarnom i mlekom sa kojima sam apsolutno oduševljena. Za nekih 300din dobija se dva odlična proizvoda. Što se tiče maske, probaću je još koji put, ako ništa proslediću je nekome ko ima suvlju kosu. Svakako prilikom sledeće posete Lidlu, obratiću pažnju na Cien proizvode, jer mislim da svašta nešto lepo, a povoljno mogu pronaći.


                                                  ****Da li ste probali Cien proizvode?****


11 коментара:

  1. Kupila sam ovu masku ali je nisam jos probala. Imam isti tip kose i mislim da ce i meni otezati kosu :( bas je obecavala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, ne mora da znači, možda će ti odgovarati. Ja sam je kupila zbog mirisa, ali kada je isperem, uopšte se ne miriše. 😕 I meni je delovala obećavajuće.

      Избриши
  2. Hello,

    Amazing !

    Sarah, https://sarahmodeee.fr

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ništa sem tufera,ali mene nisu oduševili,previše su mi kruti,čvrsti. Volim kada su meki kao Eucerinovi. ☺ Znači kada potrošim micelarnu da kupim ovu? ☺

    ОдговориИзбриши
  4. Ja koristim masku ovu i prezadovoljna sam. Miris ostaje i dva tri dana posle u kosi, a ja je susim fenom plus peglam, i ne smrdi na przeno vec na masku mirisi😂 I ne masti mi se kosa i mekana bude. A imam gustu ostecenu kosu, talasastu

    ОдговориИзбриши
  5. Cien miceralna je za mene br 1,pri kraju sam bočice, kupujem sledeću ��, tupferi mi takođe odgovaraju. Ostalo nisam probala..odlična im je krema za negu stopala i SOS kremica za ruke ��

    ОдговориИзбриши
  6. Slučajno sam probala šampon i masku od Makadama i prezadovoljna sam. Radim kao frizer i probala sam i skuplje preparate ali ni je to, to. Problem je što više ne mogu naći ove preparate. Nema ih😥Pa ako neko zna gde ih mogu nabaviti, bila bih Vam zahvalna

    ОдговориИзбриши
  7. Cien proizvode koristim već duže vreme, ne sto se lidl otvorila u Srbiji vec ima ih davno u stranim zemljama... Njihovu marku svih proizvoda koristim i jako me oduševili.. Ja izgledam ko neki bolesnik kad krenem da kupujem kozmetiku, neznam sta je dosta... Ja sam oduševljena.. Tačno, tuferi su super jedan je dovoljan da naneseš kremu i očisti lice. Takodje i novi acetoni za skidanje laka, tu su i balzam i maske za kosu. Maska ima efekat posle pokušaja 4puta pranja, znam da ste znatizeljni pa mislite iz prvog puta ce uspeti... Ne, vec 4put vidis promenu.. Svi proizvodi su idealno super.. Izvinite, moj opis je kao pismo jedno... Pa čak ne stignem komentari ati, vec dovoljno je i ovo.. Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na korisnim savetima. Sada mozda i kupim nesto od njihove kozmetike na probu.

    ОдговориИзбриши