Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 5. август 2018.

Farmasi ulje za brže tamnjenje / Da li zaista radi?!

Ćao, drage moje!
Danas vam prenosim svoje utiske o jednom od možda najpopularnijih Farmasi proizvoda.
Radi se od Framasi DR.C.Tuna ulju za brže tamnjenje.

Od kada se pojavio na našem tržištu, ovaj proizvod pobrao je mnogobrojne pohvale. Mnoge devojke se kunu u ovaj proizvod koji obećava dvostruko brže dobijanje preplanulog tena. Tokom leta proda se veliki broj ovog ulja i jako često zna da bude rasprodato.

 Ja sam neko ko ima jako svetao ten, bukvalno sam bela kao sir i skoro da je nemoguće da dobijem bar malo boje. Tokom leta imam dve opcije, prva je da se mažem najvećim zaštitnim faktorom ili da izgorim, drugo ne postoji. Kada koristim najveći zaštitni faktor, boju ne dobijem i dalje sam bela, ali bar nisam izgorela. Kako veliki broj devojaka obožava ovaj proizvod, rešila sam da ga probam i poručila sam ga iz Farmasi kataloga po ceni od 400din. Da budem iskrena, jako malo sam verovala u dejstvo ovog ulja, ali i pored toga, želela sam da ga probam.



Farmasi ulje za brže tamnjenje dolazi u pakovanju od 115ml. Pakovanje je od plastike i ulje se dozira uz pomoć pumpice. U sebi ima ulje šargarepe i ima spf 6. Namenjeno je svim tipovima kože. Ulje je jako tečno i ima lep, slatkast miris. Pumpica veoma dobro dozira proizvod i ulje se lako razmazuje.

 
Kako je do sada leto bilo varljivo, više kiše nego sunca, jako malo sam provodila vremena napolju, tako da se skoro nisam ni sunčala. Međutim, to me nije sprečilo da isprobam ovo ulje. Kao što sam rekla na početku, nisam imala poverenja u ovaj proizvod, ali me je razuverio.
Ulje sam koristila kada sam bila na dvorištu ili sam znala da ću neko vreme provesti van kuće. Svega jednom sam se sunčala, ali i to je bilo dovoljno da dobijem lepu boju. U odnosu na prethodna leta, kada sam bila bela kao sir, ovaj pomak za mene je veoma značio. To je bilo dovoljno da mogu bez problema nositi kratke šorceve i haljine.
Naravno, kako sam se jednom sunčala, nisam dobila onu pravu letnju boju, ali i ova bronzana je za mene sasvim dovoljna. Verujem da bi uz pravilno i svakodnevno korišćenje dobili preplanuo izgled.

Mislim da ovo ulje zaista radi i da uz njega možete dobiti lepu preplanulu boju. Posebno ako idete na odmor ili planirate da se sunčate, uz ovo ulje daleko brže dobićete željene rezultate.
Ulje možete poručiti kod Tanja Harmonia po ceni od 400din.

****Da li ste probali Farmasi ulje za brže tamnjenje? Da li koristite nešto drugo za dobijanje preplanulog izgleda?****




11 коментара:

  1. Odličan post. Nisam probala ovo ulje, ali vidim da ga reklamiraju stalno. :)
    Pogledaj moj novi post
    https://minnieart.blogspot.com/2018/08/rosegal-review.html

    ОдговориИзбриши
  2. Baš odavno planiram da poručim ovo ulje ali sam kao i ti bila skeptična u njegovo dejstvo. Baš mi je drago da si napisala ovu recenziju jer mi je baš potreban proizvod ovog tipa i moram što pre da ga poručim. Hvala na preporuci! Odlična recenzija! :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Da li moze da se koristi zajedno sa zastitnim faktorom posto sam i ja bijela ko sir a ne smijem izgoriti ako samo njega stavim on ima malu zastitiu izgoricu ako.je neki probao nek javi

    ОдговориИзбриши
  4. Super je ,ja sam zaboravila gde sam kupila ulje,možda na krfu a možda u BGD.gde da kupim za ovo leto?

    ОдговориИзбриши
  5. Ulje koristim svake godine. Veoma je dobar i efektivan, ne ostavljela nikave fleke, daje kozi predivan preplanili ten. A ono sto je nabitnije.. na potpuno prirodnoj je bazi i prijatnog mirisa. 🙂

    ОдговориИзбриши
  6. Koristila nedavno, uz minimalno sunčanje ten je zadovoljavajuć! Sve preporuke za dr Tuna i Farmasi😘

    ОдговориИзбриши