Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 31. јул 2018.

Prelepe sandale sa sajta Manzara.hr

Sajt Manzara.hr je hrvatski sajt koji bavi se online prodajom obuće, odeće, kao i asesoara. Cene variraju, ima jako pristupačnih cena, a imate i onih malo većih.
Ovo nije prvi put da poručujem sa ovog sajta, prvi put sam poručila haljinu sa kojom sa baš zadovoljna, a sada sam poručila obuću, odnosno sandale.
Pre nego što ih vam pokažem, želim da vam kažem da trenutno ima akcija na sajtu, odnosno besplatna poštarina na svu obuću, kao i veliko letnje sniženje. Takođe, mislim da naša carina ne careni pakete iz Hrvatske, jer sam već dva puta prošla bez nje.


Sandale koje sam poručila su na platformu, jer tokom leta najviše nosim obuću koja ima platformu. Obuća na platformu je najudobnija i daleko bolje se snalazim u njima nego na visokim potpeticama. Može da se kombinuje uz skoro sve, od dnevnih varijanti pa sve do nekih malo svečanijih.

                                             SANDALE JANETTE roza

Sandale za koje sam se odlučila su u nežno roze boji i napred imaju male svetiće sa biserima. Zaista su prelepe. Boja je nežna, laka za kombinovanje, a i biseri nisu napadni. Materijal od kojeg su urađene je kao pliš i nadam se da ćete moći to da vidite na fotografiji. Jako su udobne i bukvalno možete ceo dan da budete u njima. Poručila sam ih u broju 38 koji inače nosim i savršeno mi odgovaraju.






Jako lepo izgledaju kada se obuju i ja sam ih ovoga puta iskombinovala sa crnom haljinom i roze torbom. Mislim da su upotpunile čitavu kombinaciju i dali joj nežniju notu.



Ove sandale su koštale 219 kn, ali više nisu dostupne. Imaju još jako lepih modela, pa pogledajte.
Takođe, želim da napomenem da na ovom sajtu imate besplatnu dostavu ukoliko poručite preko 290kn.




          ****Kako se vama sviđaju sandale? Da li nosite obuću na platformu?****


3 коментара:

  1. Sandale nisu u mom fazonu ali su zaista prelepe i odlično ti stoje. Drago mi je da su ispunile tvoja očekivanja i da su zaista ovoliko kvalitetne. Manzara je odličan sajt i jedva čekam da i meni stigne pake koji sam poručila. :*

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo slatke sandale, super ti stoje i jako su lijepe za ove ljetne dane zbog cvijetnih detalja! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши