Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 28. јул 2018.

MR. BLACK 24k Gold anti-aging maska za lice

Pre nešto više od mesec dana na moju adresu stigao je poklon u kojem su se našle dva proizvoda iz nove MR. BLACK 24.k Gold kolekcije. Jedan od njih su bile 24k Gold anti-aging maske za lice, dok drugi proizvod je bio 24K Gold Anti Aging Serum.
Prvo sam probala maske za lice, jer kao što znate, jako često ih koristim i danas vam prenosim svoje utiske, a o serumu čitaćete u nekom od narednih tekstova.



 Inovativna 24K Gold Anti-Aging maska za lice u formi hidrogela sastoji se od prirodnih sastojaka čistog zlata, kolagena i jedinjenja koja hidriraju kožu i pružaju vam mladalački i blistav izgled. Ovaj luksuzni prirodni tretman koristi se u SPA centrima širom sveta. Formulisana od prirodnih sastojka, podstiče snagu čistog zlata i njegovo lekovito dejstvo na kožu.
Jedinstveni hydrogel sastav zlatne maske obuhvata naprednu formulu sa hidratantnim i regenerativnim dejstvom, osmišljenu da podstiče prirodni proces obnavljanja kože, za anti-aging efekat, teksturu i sjaj. Maska stimuliše regeneraciju kože na ćelijskom nivou, učestvuje u borbi protiv slobodnih radikala, stabilizuje imunitet kože, poboljšava elastičnost i na taj način sprečava prevremeno starenje kože. Efektivni sastojci uključujući bioaktivni kolagen efikasno zatežu kožu i ujednačavaju ten. Preporučuje se za sve tipove kože, posebno za umornu i dehidriranu kožu. Dobra je podloga pre nanošenja šminke. Za najbolji efekat anti-aging tretmana, koristite je u kombinaciji sa vašim omiljenim Mr.Black 24K Gold serumom.
(IZVOR)


 MR. BLACK 24k Gold anti-aging maska za lice razlikuje se od drugih maski koje sam koristila po tome što je u formi hidrogela. Lako se nanosi, ali je prilično mekana, pa morate voditi računa da je ne pocepate. Pakovanje u kojem dolazi je dosta natopljeno i skoro da je pola maske u toj tečnosti.



Proizvođač kaže da se ova maska sastoji od čestica čistog zlata i kolagena ima cilj da regeneriše i obnovi kožu dajući joj sjaj.
Nanosi se na čisto lice i drži od 20 do 40min. Nakon toga, na kožu se nanosi serum iz iste kolekcije.
Ja sam tako i uradila.
Na očišćeno lice nanela sam masku i ostavila da stoji oko 40min. Kako je jako natopljena, ostatak tečnosti iz pakovanja nanela sam na vrat i dekolte.
 Maska je jako prijatnog mirisa, ali morate se truditi da budete mirni dok je na licu, kako ne bi slučajno skliznula.Uglavnom, tih 40 min posvetite sebi, opustite se i pustite masku da odradi svoje.
U toku tih 40 min koliko je maska bila na licu, u jednom momentu primetila sam da me u predelu očiju i usana malo pecka. Ništa strašno, ali neko vreme je to peckanje bilo prisutno. Maska mi nije izazvala iritaciju ili nešto drugo.
Kada sam skinula masku, ostatak tečnosti sam utapkala i nakon toga nanela sam serum za lice. Maska je dala veoma primetan efekat, lice je bilo mekano i hidrirano. Mislim da bi bila dobra kao priprema kože pred šminkanje ili nakon nekog teškog dana.




MR. BLACK 24k Gold anti-aging maska za lice trenutno je snižena i možete je kupiti za 199din što je jako povoljno i vredi probati. Možete je poručiti preko MR.BLACK sajta ili kupiti u DM i Lilly drogerijama.






3 коментара:

  1. Odlična recenzija. Nisam probala ovu masku, ali imam u planu. :)
    Pogledaj moj novi post:
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Već sam isprobala ovu masku i slažem se sa svime što si napisala, odličan proizvod i još bolja cena. Divna recenzija! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ovu masku ali nakon ovog posta bih voljela da je isprobam. Super recenzija, odlično napisano! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши