Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 24. јул 2018.

Upoznavanje sa HypoAllergenic i Impala proizvodima | Moya Drogerija

Ćao, dragi moji!
Danas ću vam malo bliže pretstaviti dva brenda iz Moye drogerije, HypoAllegenic i Impala.
Moya drogerija je uvoznik Bell, Impala, Ruby Rose, Isabella DuPont dekorativne kozmetike, Bi-Es parfema, Lady Style farbi za kosu kao i krema za negu koze lica i tela Uroda Kwiaty, Melisa, Active90, Lift Extreme, Oil Repaire, Elixir Oil.
Sarađuju sa velikim brojem veleprodaja kao i maloprodaja na teritoriji Republike Srbije i njihovo pretstavništvo nalazi se u Čačku.
U svojoj ponudi imaju jako veliki broj kozmetičkih proizvoda i moram priznati da sam se prvi put srela sa njima. Za brend Impala sam čula da imaju jako dobre olovke za usne, dok o HypoAllegenic proizvodima ništa nisam znala i jako su me zanimali.
U ovom tekstu, malo bliže ću vam pretstaviti proizvode ova dva brenda, dok u nekom sledećem tekstu, videćete ove proizvode i na delu, odnosno, kako se ponašaju na licu.


U paketu koji sam pre nešto više od mesec dana dobila od njih našlo se 6 proizvoda, tri proizvoda od brenda HypoAllegenic i tri od brenda Impala.
Od brenda Hypoallegenic dobila sam tečni puder, maskaru i ruž za usne. Dok od Impala proizvoda našlo se rumenilo, puder u kamenu i korektor. Sasvim dovoljno proizvoda za jedan make up look.
Krenuću redom:
                                               HypoAllergenic Mat&Soft tečni puder

Bez ulja, ne opterećuje kožu i ne začepljuje pore. Nudi prirodan izgled bez efekta maske. Skriva crvenilo i druge nedostatke. Ostavlja osećaj glatkoće lica (Izvor)


 Ovaj puder je idealan za leto. Nije težak, imala srednju prekrivnu moć i jako lako se nanosi. Iako je matt, licu pruža svež izgled. Nijansa koju ja imam je 02 natural i mislim da bi ova nijansa većini devojaka odgovarala.

                                                   HypoAllegenic Curling maskara

 Intezivno produžava, uvija i povećava obim trepavica. Karnauba vosak, pantenol i arganovo ulje štite i neguju trepavice. Posebno izabrana četkica ih češlja i sprečava ih da se lepe jedna za drugu. Ne ostavlja grudvice. (Izvor)



  HypoAllegenic Curling maskara je intenzivno crna i jako mi se dopada četkica i njen oblik koji olkšava nanošenje maskare. Uz pomoć ovakvog oblika dosta je olakšano nanošenje i lako možemo dopreti i do onih najsitnijih trepuški. Takođe, jako je dobra i za donje trepavice. Dopada mi se što ne slepljuje trepavice, već ih lepo razčešlja i da im dodatni volumen i dužinu.



                                                  HypoAllegenic Ruž za usne

 Kremasta tekstura omogućava glatku primenu i intezivnu boju. Ruž koji hidrira usne, daje sjaj bez efekta lepljenja. (Izvor)






HypoAllegenic Ruž za usne je kremasti ruž u jednoj pravoj letnjoj nijansi u broju 09. Ova nijansa nije jedna od onih za koje bih se prvo uhvatila, jer znate da sam fan svih nijansi braon. Međutim, pored toga što nije moja nijansa, moram da kažem da mi se ovaj ruž dopada. Nije matt, ali je jako postojan, skoro pa iznenadjujuće za ovu formulu. Lepo se nanosi, ne isušuje usne, već ih hidrira i kada se skida, skida se ravnomerno. Kada se u potpunosti ukloni, usne ostaju blago ružičaste, jer ih ovaj ruž oboji. Mislim da bi se dopao svim devojkama koje vole balzamste ruževe za usne.

Sada prelazimo na Impala proizvode:

                                               Impala Kompaktni puder




Impala kompaktni puder dolazi u 7 različitih nijansi. Sam puder je jako nežan i sitno mleven, jako malo se trusi i odličan je za setovanje. Pored toga, veoma mi se dopada pakovanje Impala proizvoda, jer ovaj puder, kao i rumenilo ima ogledalo. Pored ogledala, uz ovaj puder dobijate i jastučić za nanošenje samog pudera.

                                                          Impala Rumenilo
 


                                             



Impala rumenilo je dostupno u čak 10 nijansi i moje je u broju 4. Radi se o jednom roze sedefastom rumenilu.Super je za leto, jer je prepuno sitnih šljokica. Jako lako se blenda i daje licu zdrav izgled. Kako se lako bledna, možete ga iskoristiti i kao hajlajter ukoliko volite roze hajlajtere.
Ono što je još specifično za ovaj proizvod je to, da kada ga okrenete, videćete da i ono na zadnjoj strani ima ogledalo koje je veoma dobro može da posluži. U sklopu ogledala, nalazi se i mala četkica za koju mislim da nije dobra za nanošenje rumenila i ja je neću koristiti.

                                               Impala Tečni korektor

                        


 Poslednji proizvod koji se našao paketu je Impala tečni korektor. Ovaj korektor je u nijansi 2 i nijansa je univerzalna.Ima efekat hladjenja i odlično prekriva podočnjake. Ne uvlači se u borice.

Nadam se da sam vam ovim tekstom malo više približila ova dva brenda, kao i njihove proizvode. Nisam sigurna ze cene, ali mislim da su jako pristupačni. U nekom od narednih tekstova pokazaću vam kako se ovi proizvodu ponašaju i izgledaju kada se nanesu na lice.


****Da li ste probali nešto od  HypoAllergenic i Impala proizvoda? Da li ste čuli za njih?****



4 коментара:

  1. Super i jako interesentan post! Bas mi se dopadaju proizvodi,pogotovo rumenilo i karmin. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja do sada nisam imala prilike da se susretnem sa ovim brendovima, ali mi izgledaju jako interesantno. Posebno mi se dopada puder, mislim da bi meni odgovarao, kao i ova veoma veoma lepa boja ruza! Divna recenzija draga.

    Malefica

    ОдговориИзбриши
  3. Maskara mi se sviđa,iako je nisam probala. :D
    Deluje obećavajuće,kao i kameni puder i korektor. Nabrajam proizvode koje nisam probala,a sviđaju mi se. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv post. :)
    Do sada nisam imala prilike da se susretnem sa ovim proizvodima.
    Pogledaj moj novi post.
    Nice post. 🙂
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши