Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 15. јул 2018.

Devi melem za negu peta

Stopala su deo tela na koji najmanje obraćamo pažnju. Uglavnom ih se setimo kada imamo neki konkretan problem ili kada stigne leto, pa znamo da ćemo nositi sandale i papuče.
Međutim, i stopala kao i ostali delovi telovi tela zahtevaju istu pažnju i negu.
Jako ružno izgleda kada obujemo papuče i otvorene sandale, a naše pete ispucale. Kako bi to izbegli, pretstavljam vam proizvod koji u poslednje vreme koristim i koji je dosta pomogao da moje pete budu spremne za letnju sezonu. Radi se o Devi melemu za negu peta.


DEVI

Za negu peta

DEVI MELEM ZA PETE je idealna biljna formula za negu hrapave i ispucale kože peta. Sadrži pčelinji vosak koji se lako upija sa visokim regenerativnim dejstvom. Kakao buter je prirodni ovlaživač kože i ima veliku sposobnost zadržavanja vlage što sprečava pucanje kože. Visokokvalitetna ulja prisutna u melemu pored regenerativnog dejstva sprečavaju i isušivanje kože, hrane je, omekšavaju i obnavljaju oštećene delove kože.

Melem sadrži i eterična ulja čajevca, žalfije i karanfilića koja su sjajna prevencija i pomoć u lečenju gljivičnih infekcija i neugodnih mirisa nogu. Redovnom upotrebom melema koža postaje meka i glatka.
(IZVOR)

 Devi melem za negu peta dolazi u pakovanju od 50ml. Samo pakovanje je jako čvrsto i izrađeno je od kvalitetne plastike. Na pozadini pakovanja, napisan je sastav proizvoda na kojem možete videti da je ovaj proizvod prirodan i  sadrži eterična ulja, kao i pantenol i glicerin.


Ima jak miris koji meni zaista nije smetao. Miriše na biljke što opravdava njegovo poreklo.
Što se tiče teksture ovog melema, on je jako gust. Ali i pored toga, jako je masan što opravdava ulja u njegovom sastavu.

Na pakovanju, proizvođač je naveo da se ovaj proizvod koristi dva puta dnevno, ali ja sam ga koristila samo uveče, pred spavanje.  Nakon tuširanja, melem sam nanosila na pete, umasirala i ostavila da deluje preko noći. Kako je proizvod jako masan, malo više vremena je potrebno da koža upije i zbog toga sam ga nanosila pred spavanje. Efekat koji sam dobila koristeći ovaj proizvod je taj da su pete postale dosta mekše i tako da kažem, nežnije. Jako mi prija taj osećaj. Međutim, ja nemam problematična stopala i zaista ne znam kako bi se ponašao u tom slučaju. Za svakodnevnu negu stopala, mislim da je dobar proizvod.
Cena Devi melema za negu peta je oko 700din, a više informacija možete dobiti na ovom sajtu  http://devi.rs/


****Koji proizvod koristite za negu peta? Da li ih zapostavljate ili negujete kao ostale delove tela?****


5 коментара:

  1. Nisam imala priliku probati, ali nadam se da hocu. Inace post je odlican :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,ovo definitivno moram probati! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ranije probala ovaj proizvod. Super recenzija.❤❤

    Pogledaj novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nikada do sada nisam imala problem sa ispucalom kožom na petama, ali verovatno će se i to desiti s godinama pa sam ti zahvalna na ovom postu jer će mi ovaj proizvod sigurno koristiti u budućnosti. Odlična recenzija! ♥

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши