Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 7. јул 2018.

BURЯA Striex & Tattoo krem collagen booster

Pre dva meseca na moju adresu stigao je paket sa Burra proizvodima. U njemu su se našla dva proizvoda i danas vam pretstavljam jedan od njih. Radi se o BURЯA Striex & Tattoo krem collagen boosteru.


Ako me pratite od početka blogovanja, onda sigurno znate da sam tada pisala o njihovom roll on dezodoransu i on je jedan od najboljih dezodoranasa koje sam do sada koristila. Kada mi je stigao paketić od Burre jako sam se radovala isprobavanju i prvi proizvod koji sam počela da koristim bio je upravo ovaj collagen buster koji je namenjen prevenciji strija i nezi tetovirane kože.

BURЯA Striex & Tattoo je krem jedinstvene formulacije na bazi pantenola, ši butera, kakao butera, E vitamina i dodatnog revolucionarnog sastojka ekstrakta biljke Bulbine frutescens, namenjen prevenciji nastanka i tretiranju već nastalih strija. Predstavlja idealan tretman za negu kože tela i nakon tretmana tetovaža, kako bi održao postojanost unetog pigmenta u kožu i pružio dubinsku hidrataciju. Ubrzava proces regeneracije vezivnog tkiva kože već nakon prvog aplikovanja. Osim što doprinosi umanjenju strija na tretiranim regijama, nakon nanošenja krema struktura i tonus kože su znatno bolji. Savetuje se i preporučuje kao preventivna nega kože tela trudnica, dojilja i adolescenata, a ne samo kao tretman uklanjanja postojećih strija.(IZVOR)

 Pažnju mi je privuklo to što je namenjen za ublažavanje već nastalih strija, jer su mi ostale strije još od perioda trudnoće. Strije nisu toliko uočljive i zaista mi ne smetaju, posebno što se nalaze u predelu stomaka i bokova, a taj deo mi je uglavnom uvek pokriven. Međutim, i pored toga, želela sam da ih ublažim.




 Sastav:
  • Bulbine Frutescens Leaf Juice
  • pantenol
  • ši buter
  • kakao buter
  • E vitamin 

Bulbine Frutescens Leaf Juice je kolagen booster, pa ubrzava proces regeneracije i obnavljanja vezivnog tkiva kože već nakon prvog aplikovanja. Aktivira sintezu pro kolagena, stvarajući nov kvalitetan kolagen. Lekovita svojstva soka ove biljke su naučno dokazana. Ova aktivna komponenta u kremu poboljšava svojstva kožne barijere i metabolizam ćelija, olakšava transport vode i glicerola u bazalnom sloju epiderma, smanjujući gubitak vode u potkožnom tkivu, čime povećava hidrataciju, čvrstinu i elastičnost kože. Pantenol doprinosi vezivanju vode u ćelijama, zbog čega pospešuje dubinsku hidrataciju tkiva. Deluje antiinflamatorno i smiruje upalne procese na koži. Ši buter i kakao buter deluju emolijentno na kožu i štite je od isušivanja i nepovoljnih spoljašnjih uticaja. Vitamin E kao snažan antioksidans, štiti ćelije kože od oštećenja i fotostarenja. Obnavljajući hidrolipidni film na površini kože, udruženim delovanjem aktivni sastojci dodatno ishranjuju kožu. Krem poboljšava oksigenaciju, dovodi do bolje ishrane tkiva i stimuliše sintezu kolagena. Ostavlja veoma prijatan osećaj na koži i komforan je za tretiranje strija koje su zahvatile veću regiju.

Preporučuje se:    

  • Za dubinsku hidrataciju kože tela u cilju prevencije strija i ublažavanja već postojećih
  • Nakon tetoviranja kože za održavanje postojanosti unetog pigmenta
  • Za negu kože trudnica i dojilja
  • Za poboljšanje elastičnosti kože
  • Za negu kože kod varijacija u telesnoj masi – mršavljenje, gojaznost.(IZVOR)
 BURЯA Striex & Tattoo krem collagen booster dolazi u pakovanju od 200ml. Samo pakovanje je jednostavnog dizajna, ali i pored toga je jako lepo. Kako se radi o tubi, doziranje proizvoda je lako. Neće se dogoditi da vam izađe previše proizvoda.
Tekstura ovog proizvoda je malo gušća, ali pretpostavljam da tako treba kod proizvoda ovog tipa. Na koži ostaje blago masan osećaj, ali nakon nekog vremena, koža sve upije. 

Ovaj proizvod ima blag miris i u nekim momentima potsetio me je na miris kafe.Koristim ga nakon tuširanja i već mi je pri kraju. Mislim da do sada nisam ovako brzo trošila neki proizvod kada je reč o nezi tela.
Pri korišćenju najviše sam tretirala područija zahvaćena strijama, obzirom da tetovaže nemam. Međutim, nisam zapostavila ni ostale delove tela, kao preventivu, jer je između ostalog namenjen i toj svrsi, kao i povećanju hidratacije. Ono što sam najpre primetila je to da je koža postala dosta elastičnija u odnosu na period kada nisam koristila ovaj proizvod. Strije su i dalje tu, ali u dosta manjoj meri. Nekako su se smanjile i ublažile. Dosta su bleđe. Nije ih uklonio u potpunosti, jer su se strije pojavile u trudnoći od koje je prošlo više od 5 godina i da sam na vreme počela sa tretiranjem, bilo bi dosta bolje.
Međutim, smatram da je ovo dobar proizvod ako imate blage strije ili želite da sprečite njihov nastanak. Mislim da će u tom slučaju imati veoma dobar efekat. Naravno, ovo je samo moje mišljenje i volela bih da podelite vaše utiske ako ste koristili ovaj proizvod kao preventivu.
****Da li te probali BURRA proizvode? Koji proizvod koristite u prevenciji i borbi protiv strija?****

10 коментара:

  1. Super recenzija. Lijepo si opisala i predstavila proizvod.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Cula sam za njihove proizvode i nameravala sam da ih isprobam :) Veoma si me zainteresovala za proizvod koji se bavi prevencijom strija i nezi tetovirane koze posto uskoro planiram da se istetoviram,tako da zahvaljujem na divnoj recenziji!

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala ove proizvode. Odlična recenzija! :)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš pračenje.
    Pozdrav!

    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Niti sam probala proizvode niti sam čula za njih.
    No lijepo si ih prikazala i opisala. Sjajna recenzija:D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja se secam kad si pisala o njihovom roll dezodoransu tako da mi je baš drago da vidim novu recenziju na temu ovog brenda! Predivno napisano, zaista si nam fenomenalno predstavila ovaj proizvod. Mislim da bi meni definitivno trebao, i da ga moram isprobati, upravi zato sto ide leto, a strijice se javljaju.

    Malefica

    ОдговориИзбриши