Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 25. мај 2018.

FARMASI VFX PRAJMER

Ćao, dragi moji!
Danas vam donosim recenziju još jednog Farmasi proizvoda. Radi se o njihovom prajmeru, odnosno bazi šminkanje. Ovaj proizvod je stigao pre par meseci kod nas, ali sam čitala jako malo recenzija, tako da me je jako zanimao.





VFX make up primer trenutno izgladjuje pore i sitne bore, brise nepravilnosti i cini kožu nežnom i glatkom. Savršeno priprema kožu za nanošenje šminke, idealan je za sve boje tena. Značajno pospešuje dugotrajnost kompetnog make up-a.


 Farmasi VFX prajmer dolazi u srebrnoj kutiji, dok je sam proizvod smešten u tubicu koja je jako mekanog materijala. Podseća me na kremu za ruke. U pakovanju dobijate 25ml proizvoda sa rokom trajanja od 12m od otvaranja.




 Ovaj prajmer je silikonski i takvi proizvodi se ne preporučuju osobama sa suvim tipom kože.
Međutim, ja imam suv tip kože i ovaj prajmer savršeno funkcioniše na mom licu. Ne isušuje mi kožu, ali je ni ne masti, tako da sam sigurna da bi odgovarao i masnoj koži. Koža ga veoma brzo upija i lice je spremno za puder.

Prvi put sam probala ovaj proizvod na ruci i bila sam oduševljena. Mesto na kojem sam stavila prajmer je bilo toliko zaglađeno, nekako mekano i svilenkasto da nisam mogla da verujem. Kao da sam duže vreme nanosila neku kremu koja ima odličan efekat.
Takođe, isto tako se ponaša i na licu. Zagladi kožu i učini je jako glatkom i mekanom.
Na licu sam ga testirala sa puderom koji ne može da preživi ceo dan, već u toku dana nestane sa lica.
Sa ovim prajmerom, puder je izdržao ceo dan, što je zaista odlično.


Veoma prijatno sam iznenađena ovim proizvodom, odlična stvar za jedan kataloški brend. Mislim da slobodno može da parira i nekim dosta skupljim proizvodima. Farmasi je i ovoga puta napravio odličan posao.
Cena  FARMASI VFX PRAJMER je 699din i možete ga poručiti kod Tanje Harmonia .
Kod Tanje možete se i učlaniti, pa naručivati proizvode po sniženim cenama.

                                                 ****Da li koristite Farmasi proizvode?****



4 коментара:

  1. Nisam probala ovaj proizvod, ali mi se čini kao jako dobar i kvalitetan. Što se tiče samih FArmasi proizvoda, smatram da su izuzetno dobri ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo pakovanje, izgleda mi interesantno. I ja imam suv tip koze ali eto, mozda bi i meni odgovarao. Za ovu cenu, mislim da ga definitivno mroam probati. Hvala na divnoj recenziji draga Ivana!

    Malefica

    ОдговориИзбриши
  3. Moja koza je dosta masna, ali ovaj prajmer odgovara mojoj masnoj kozi. Make up je zagladeniji i postojaniji. Sve preporuke za proizvod.

    ОдговориИзбриши