Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 2. мај 2018.

OLIVAL Ekstra hidratantna krema s uljem smilja

Ćao, dragi moji!
Danas vam pretstavljam još jedna proizvod koji čini svakodnevnu negu moje kože lica.
Kao što znate, moja koža lica je veoma suva i potrebna joj je pojačana nega. Proizvod koji koristim, pa više od dva meseca, u kombinaciji sa ostalim proizvodima iz ove linije je OLIVAL Ekstra hidratantna krema s uljem smilja.

OLIVAL je hrvatski brend koji je dostupan u DM i Lilly drogerijama. Radi se o prirodnom brendu čiji proizvodi su bogati prirodnim uljima. U svojoj ponudi ima puno proizvoda, a ja sam izabrala liniju s uljem smilja. O dva proizvoda sam vam pisala ovde i ovde, tako da je došlo vreme da vam pretstavim i trećeg člana ove družine. Radi se o ekstra hidratatntnoj kremi koja je namenjena za dnevnu negu normalne, suve i osetljive kože.

Sadrži ulje jajojobe i pšeničnih klica, kao i ulje šargarepe i matičnjaka.


Dolazi u kartonskom pakovanju na kome su jasno napisane osnovne indikacije samog proizvoda. Dok je krema smeštena u jako lepo pakovanje sa pumpicom. Dobijate 50ml proizvoda.
 Veliki sam fan ovakvih proizvoda, jer je doziranje puno lakše, a i higijenski je.







Tekstura ove kreme je prilično gusta, za razliku od standardnih krema za dnevnu negu. Međutim, i pored toga, jako lako se razmazuje i koža je veoma brzo upija.
Za celo lice potrebne su mi dve pumpice ovog proizvoda.


Kao i kod ostalih proizvoda, miris kreme je malo jači i intenzivniji, ali jako brzo se naviknete na njega.
Što se tiče konačnih utisaka, OLIVAL Ekstra hidratantnu kremu s uljem smilja koristim malo više od dva meseca i jako sam zadovoljna. Nanosim je ujutru i tokom celog dana moja suva koža je hidrirana. Nestao je osećaj neprijatnog zatezanja i sama koža lica je postala dosta mekša, nežnija i elastičnija. Krema se jako brzo upija, ne ostavlja masan trag i već posle nekoliko minuta možete nanositi make up.
Mislim da je odličan proizvod koji je i više nego vredan pažnje, posebno ako tražite nešto što će vašu kožu držati hidriranom tokom celog dana.
OLIVAL Ekstra hidratantna krema s uljem smilja možete pronaći u DM i Lilly drogerijama i njena cena je oko 1000din.


      ***Da li ste probali nešto iz asortimana OLIVAL kozmetike?***

4 коментара:

  1. Zaista mi se dopada tvoja recenzija kreme, mislim da cu je isprobati 👋❤

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj divna recenzija, draga Ivana! Odlicno si nam je predstavila! Ja ovu kremicu do sada nisam koristila ali mi izgleda fenomenalno, mislim da bi mi bas dobrodosla, jer sam u vecitoj potrazi za hidrantnim sredstvima! Moram je isprobati!

    Malefica

    ОдговориИзбриши
  3. Koristim olival kremice i odlicne su,kao i ostali proizvodi ( sampon od cicka..)❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna recenzija :) sve si lepo objasnila i fotografije su lepe <3 nisam probala ovu kremicu ali vec dugo planiram da probam od Olival kozmetike <3

    ОдговориИзбриши