Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 22. мај 2018.

Kupovina sa sajta ToSave - Poručiti ili zaobići?

Ćao, dragi moji!
Danas vam pretstavljam sajt ToSave. Na ovom sajtu možete pronaći sve što vas zanima, od igle pa do lokomotive. Zaista imaju jako veliku i široku ponudu.
Ja sam imala priliku da poručim sa ovog sajta i verujte, izbor je bio jako težak, baš zbog te široke ponude.
Paket mi je stigao za nekih 15 dana i nisam platila carinu.
Međutim, delimično sam zadovoljna, a u nastavku teksta videćete i zašto.


 Hi, my dear!
Today I am presenting you the ToSave site. On this site you can find everything you are interested in, from needles to locomotives. They really have a very large and wide offer.
I had the opportunity to post this site and believe, the selection was very difficult, just because of this wide offer.
The package arrived in about 15 days and I did not pay the customs.
However, I am partially satisfied, and in the continuation of the text you will see why.



                                                  women geometric midi dress



Prvo što sam poručila bila je ova haljina. Na sajtu mi se veoma dopala i mislila sam da će super ići u ovim toplim danima. I da zaista je jako lepa. Model je kao na fotografiji. Dezen i materijal su jako lepi.
Međutim, ova haljina na meni uopšte ne izgleda lepo. Mislim da sam niska za ovakav model i da bi mnogo bolje stajao devojkama koje su visoke. Iz tog razloga, prosledila sam je devojci kojoj više odgovara.
 Uz haljinu dobija se i kaiš uz pomoć kojeg možete podešavati samu dužinu haljine.

The first thing I said was this dress. I liked the site very much and I thought it would be great to go on these hot days. And she's really very pretty. The model is as in a photo. Design, the material is very nice.
However, this dress on me does not look nice at all. I think I'm low on this kind of model and it would be much better for girls who are high. For this reason, I forwarded it to a girl who suits her more.
  With the dress you get a belt with which you can adjust the length of the dress itself.

 

Pored odeće, na ovom sajtu pronašla sam i veliki izbor make up organizatora i morala sam da poručim jedan. Imaju jako lepe organizatore za lakove za nokte, ali kako mi je budžet bio ograničen, nisam mogla da ih poručim. Na kraju, izbor je pao na organizator za karmine.

 In addition to the clothes, on this site I found a great selection of make up organizers and I had to order one. They have very nice organizers for nail polish, but as my budget was limited, I could not tell them. In the end, the choice fell to the carmine organizer.

                                                     lipstick holder

U ovaj akrilni organizator može da stane ukupno 24 ruža za usne i to je za jednu devojku i više nego dovoljno. Pored ovog organizatora, možete poručiti manji, ali i veći organizator. Meni je ovaj bio sasvim odgovarajući. Kada mi je stigao, razočarala sam se, jer je stigao polomljen. Nije veliki lom u pitanju, ali je dovoljan da pokvari samu draž isčekivanje paketa. Mislim da je trebao biti bolje zaštićen, jer je poznato kako pošte vode računa o paketima.Što se tiče samog kvaliteta, nije najkvalitetniji akrilni organizator koji posedujem, ali za cenu od 3$ je i više nego dobar.

  
This acrylic organizer can cost a total of 24 lipsticks and this is for one girl and more than enough. In addition to this organizer, you can order a smaller, but also a larger organizer. This one was quite right for me. When he arrived, I was different, because he arrived broken. It's not a big break, but it's enough to just spoil the package. I think it should have been better protected because it is known that the mail itself is taking care of the packages. Regarding the quality itself, it is not the highest quality acrylic organizer I own, but for a price of $ 3 is more than good.


I na kraju pokazaću vam malo čudo koje, ukoliko volite maske za lice, morate da imate.
U pitanju je silikonska četkica za nanošenje maski.

 And in the end, I will show you a little wonder that, if you like facial masks, you must have it.It's a silicone brush for brushing.

                                                   silicone facial mask brush

Košta svega 1$ i vredi 10 puta više. Odlična je za nanošenje maski. Silikonska je, ne upija proizvod, a ravnomerno ga nanosi po licu. Veoma lako se pere i održava. Pre nje, koristila sam klasične četkice za maske za lice, međutim, sve češće sam ih preskakala jer su mi oduzimale puno vremena tokom pranja i samog sušenja. Ovu četkicu operete nakon korišćenja, izbrišete i ostavite. Ništa brže i lakše.
Prezadovoljna sam sa njom i imate sve preporuke.


 It costs only $ 1 and it costs 10 times more. It's great for applying a mask. It is silicone, does not absorb the product, and evenly applies it on the face. It is very easy to wash and maintain. Before, I used classic face mask brushes, but I often skipped them because they took a lot of my time washing and drying myself. Wash this brush after use, delete and leave. Nothing faster and easier.
I'm happy with her and you have all the recommendations.



Preporučila bih vam da obratite pažnju na ovaj sajt, jer imaju raznovrsnu ponudi i možete pronaći dosta korisnih stvari za veoma male pare.

I would recommend that you still pay attention to this site, because you can find plenty of useful things for very small money.

                                                    *****Da li ste poručivali sa ToSave sajta?*****

6 коментара:

  1. Mene je iznenadila dužina haljine, i prelepa je 😍 A ovo čudo kao stvoreno za nanošenje one mr black maske 😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije dužina problem, jer se ona podešava uz pomoć kaiša, nego meni model ne stoji. A četka je odlična! :D

      Избриши
  2. Imala sam i ja saradnju sa njima,ali sam već i zaboravila šta sam poručila,sećam se samo da su imali neke lude zahteve tako da saradnju nismo nastavili.
    Što se tiče organizatora,pisala sam kako su moj izlomili jer je loše upakovan,a uopšte nije jeftin.Tako da očekuj uvek polomljen-ne zaštite ih.
    Interesantna ti je četkica,za maske stvarno odlična. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu meni postavljali previše uslova, a saradnju, za sada, nismo nastavili. Da, sećam se tvog teksta. Ovaj organizator je bio baš jeftin, šteta što se slomio.

      Избриши
  3. I ja sam baš ostvarila saradnju sa njima i od šest poručenih stvari, tu su se našle i dvije palete i obije su došle oštećene. U jednoj jedna, u drugoj dvije sjene i jako sam se razočarala, srećom pa sam uspjela da ih represujem. Ali zaista mislim da trebaju bolje zaštiti proizvode. Ali sve u svemu, smatram da je dobar sajt. Što se tiče tvog paketa, zaista mi je žao što je sve tako ispalo. Mada ova četkica me je oduševila i žao mi je što je nisam bila pronašla pri svojoj porudžbini ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je zbog paleta. 😕 Sajt kao sajt je dobar, imaju i više nego dobru ponudu, ali kada je pakovanje proizvoda, tu su loši. Još malo papira nije na odmet, a puno znači.A četkica je odlična. ❤

      Избриши