Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 30. мај 2018.

Tenisice i Torbice sa sajta Manzara

Ćao, dragi moji!
Već sam vam spominjala hrvatski sajt Manzara i znate da sam imala veoma uspešnu saradnju sa njima. Artikli su stigli za manje od 10 dana, bez carinskih troškova. Sve stvari su odličnog kvaliteta, kao sa fotografija, zaista sve pohvale.
Zbog toga ću ovom sajtu posvetiti više pažnje i ovoga puta pretstaviti još dve kategorije koje su dostupne na ovom sajtu.
Prva kategorija su TENISICE.
U pitanju je sportska obuća. Što se tiče ove kategorije, ponuda je i više nego raznovrsna.
Prate trendove, tako da su dostupni modeli u srebrnoj i zlatnoj boji, kao i u rosegold koja je apsolutni hit ovog leta kada je obuća u pitanju.
                                                      TENISICE SARA roza

Ove patike su jako zanimljive, mislim da bi se super kombinovale uz neke jednostavne odevne kombinacije. Za sve koje vole neobične modele, ovo je pravi izbor.

                                                     TENISICE TERRY srebrne

Moj favorit, prelepe su. Jedan od modela za koji bih se uvek odlučila. Jednostavne, a opet efektne, dovoljne da daju posebnu lepotu svakoj odevnoj kombinaciji.
                                                   TENISICE RORY zlatna

Još jedan model čija boja je hit ove sezone. Ako pratite modne trendove, onda sam sigurna da znate o čemu pričam.



                                                     TENISICE JENNIFER boja breskve

I za kraj, jedan model za sve devojke koje su u duši devojčice. Meni su preslatke i vrlo rado bi ih ponela tokom letnjih dana. Uz haljinice bi bile idealne.


Sve ove TENISICE su jako lepe i modeli su divni. Pored toga, cena je jako pristupačna tako da odgovara svačijem džepu.

Pored ove kategorije, pretstaviću vam i torbice koje su dostupne na ovom sajtu. Modeli su idealni za svakodnevne kombinacije, od elegantnih pa do sportskih. A opšte je poznato da damama torbi nikad dosta i uvek fali baš ta jedna.
                                                   ŽENSKA TORBA HARRIET srebrno-bijela

Jedan model koji može da se kombinuje i uz elegantne odevne kombinacije, ali i uz sportske. Boja koja može uz apsolutno sve.

                                        ŽENSKE TORBE SET 2 U 1 TATE crveni

Moj favorit kada je ova kategorija u pitanju. Boja je jako lepa, a sam model idealan za svaki dan. Mislim da bi u nju moglo baš puno stvari da stane i da bi se odlično iskombinovala.


                                                 ŽENSKA TORBA DEBBIE crna

Ovaj model je za ozbiljnije dame, koje vole eleganciju i damski stil. Ovakvih modela ima dosta na sajtu.


                                                  ŽENSKI RUKSAK LEIGH roza

I za kraj tu je jedan ruksak. Nisam fan ruksaka, ali moram priznati da mi se ovaj jako dopao. Jednostavan, a opet jako lep. Boja je predivna.


Nadam se da su vam se dopale ove kategorije koje sam vam pretstavila, kao i sami modeli. Pored njih, imate još dosta drugih modela, kao i kategorija.Mislim da zaista imaju sjajnu ponudu vredu svake pažnje.

                                          ****Da li ste poručivali sa ovog sajta?*****


4 коментара:

  1. Čekam da vidim šta si odabrala. :)
    A jel su ti oni tražili da pišeš tenisice? :D

    ОдговориИзбриши
  2. Roze je moja boja pa mi se definitivno najvise dopadaju roze patike i roze ranac :D predivni su i kupila bih tako nesto sigurno <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ovaj sajt ima dobroh stvari i baš sam ovoga puta izabrala roze sandale. <3

      Избриши