Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 29. мај 2018.

MR. BLACK Coffee Body Scrub

Ćao, dragi moji!
Danas vam pretstavljam jedan proizvod koji me je kupio već na prvo korišćenje.
 Radi se o MR. BLACK kafenom pilingu.



MR. BLACK kafeni piling dolazi u 4 vrste: čokolada, original kafa, pomorandža i kokos.
Piling koji ja posedujem je od čokolade. Pre ovog pilinga, probala sam još puno drugih pilinga za telo i svi su bili dobri i jako dobro su radili svoj posao. Međutim, ovaj piling me je oduševio. Ali, najpre da pređemo na osnovne karakteristike.

MR. BLACK dolazi u pakovanju od 200g. Samo pakovanje ima zip uz pomoć kojeg se zatvara i čuva samu svežinu proizvoda. Pakovanje je izrađeno od materijala koji ne upija vodu, tako da ga možete držati i na kadi.




SASTAV: 
Robusta najfinija sorta kafe, hladno ceđeno pomorandžino ulje, demerara smeđi šećer, morska so, bademovo ulje, vitamin E.
Bez upotrebe veštačkih sastojaka i konzervansa.
(IZVOR)

Piling je jako nežan i predivno miriše na čokoladu. (nije za jelo)
Kada god ga koristim miris me podseća na čokoladu sa rižom, miriše identično. Pored toga, nakon korišćenja miris se zadržava na telu.


Piling nije grub, rekla bih da spada u neku srednju kategoriju i pravo je uživanje koristiti ga. Samo jednom sam ga koristila na telu, jer ga čuvam za lice. Odlično uradi piling kože, ostavi uljani osećaj i prelep miris. Taj uljani osećaj jako brzo nestane, koža ga upije. Nakon korišćenja, koža je veoma mekana i nahranjena, a mrtve ćelije su uklonjene. Veoma mi prija kada ga nanesem na lice i nakon njega stavim masku. Mislim da moja koža lica skoro nije bila u boljem stanju i to sve zahvaljujući ovom piling.
Iako se pilinzi generalno ne preporučuju osobama sa suvom kožom, ovaj piling je jako blag i nežan, tako da ga bez bojazni možete koristiti.
Koristim ga jednom nedeljno i to sigurno već mesec dana i nisam još uvek potrošila pola proizvoda.


MR. BLACK je uradio odličan posao sa ovim pilingom. Cena ovog proizvoda je oko 1600din, međutim sada je na sniženju i možete ga kupiti za 999din. Sve MR. Black proizvode možete poručiti ovde, ali možete ih naći i u Lilly i DM drogerijama.

                                  ****Da li ste probali MR.BLACK proizvode?****

3 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ovaj piling i za njega sam čula samo riječi hvale. Takođe, dopada mi se i sama recenzija istoga ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Uclanio sam se,pocetci su najtezi pa bi mi znacilo ako mozes da posetis moj blog!Takodje i komentarisi novi post!Hvala unapred!
    StefanStorys

    ОдговориИзбриши