Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 11. мај 2018.

Mat ili Sjajni? Poređenje Farmasi ruževa za usne

Ćao, dragi moji!
Danas za vas imam malo drugačiji post, nešto što do sada nisam radila, a to je poređenje dva proizvoda.
Ovoga puta odlučila sam se da to budu dva proizvoda iz Farmasi kompanije i to dva ruža za usne.
Za početak, sigurna sam da ste već čuli za Farmasi, kataloški brend. Dolazi nam iz Turske i njihovi proizvodi ne sadrže paraben i štetne sastojke. Bazirani su na biljnoj proizvodnji i ne testiraju se na životinjama.
Njihovi najpoznatiji proizvodi su ruževi za usne. U svom asortimanu imaju zaista ogroman izbor, tako da danas ću vam uporediti dva ruža za usne i možda ću vam pomoći da se odlučite ukoliko se dvoumite koji da  kupite.

 Izabrala sam dva različita ruža, jedan je mat, dok je drugi sjajan. Mat usne su već duže vreme apsolutni hit, ali sa dolaskom leta, sjajna završnica se polako vraća. U svojoj ponudi Farmasi ima pregršt karmina, a ja sam izabrala ruž iz True Color linije i jedan iz Matte kolekcije.




 

Krenućemo najpre od pakovanja. Oba ruža dolaze u kartonskim kutijama, na kojima je napisan sastav proizvoda. Ruževi imaju po 4g proizvoda i rok trajanja od otvaranja je 12 meseci.
Kolekciju TRUE COLOR ruževa odlikuje sjajno pakovanje sa srebrnim prstenom. Pri zatvaranju čujete klik, tako da su male šanse da se u torbi otvori.



U ovoj kolekciji dostupno je ukupno 45 nijansi i u aktuelnom katalogu njihova cena je 369din. Proizvođač kaže da su ovo njihovi najprodavaniji ruževi za usne.

Kada je reč o mat kolekciji, ovaj ruž odlikuje crno mat pakovanje. Farmasi je očigledno vodio računa da pakovanje bude onako kakav je i proizvod unutar. Crno mat sa ispisanim logom kompanije.



U ovoj kolekciji dostupno je 22 nijanse i njihova cena je 399din. Sadrži vitamin E koji hidrira i sprečava isušivanje usana.

Kada je reč o nijansama, ruž iz True Color linije je u broju 04, dok je ruž iz Mat kolekcije u broju 25 Hot Clossip.






Pored završnica, već vidite da se i po nijansi jako razlikuju. True Color je prava roze nijansa koja je idealna za leto, dok je ruž iz Mat kolekcije više sveden, braon, boja mesa sa primesama crvene u sebi.


True Color ruž za usne je idealan za devojke koje ne vole težak osećaj na usnama i više vole sjajnu završnicu. Ogroman izbor nijansi i sigurna sam da ćete naći onu pravu. Ruževi iz ove linije su jako kremasti, balzamasti i imaju i više nego odličnu pigmentaciju.Obožavaćete ga ako volite da nanosite ruž u više slojeva, nadograđujete i uživate u jako prijatnom osećaju na usnama. Na usnama traju do 3-4h i možete ih nositi sa i bez olovke.
Nijansa koju posedujem je jako svetla, roze nijansa. Na prvu mi se nije dopala, jer nisam fan ovakvih boja i uverena sam da mi ne stoje. Ovakve boje su više za devojke koje imaju svetlu kosu i svetliji ten.
Međutim, kada sam je nanela na usne, iznenadila sam se kako izgleda. Ovakva nijansa je jako smela i dosta otvori lice. Pored toga, osećaj na usnama je divan. Nije težak i imam osećaj da sam nanela neki odlično pigmentovan balzam.
Ono što mi se još dopalo je njegov miris koji je sladak i podseća na vanilu.

                                                      Farmasi TRUE COLOR 04

Kada je reč Farmasi Mat ružu, nijansa 25 Hot Glossip je moja nijansa. Nešto za šta ću se u katalogu prvo uhvatiti. Braon, boja mesa sa primesama crvene u sebi. Odlično se ponaša samostalno, ali i u kombinaciji sa olovkom. Malo je suvlji i teže se nanosi, ali zato kada ga nanesete, on ne mrda. Preživeće kafu i možda ručak, ali svakako ga možete popraviti. Bez jela i pića on neće mrdati sigurno 5-6h. Kako je veoma mat, pre nanošenja uradite piling usana i negujte ih, jer ako imate ispucale usne, ovakvi ruževi još će ih više naglasiti.
U jednom sloju sa njim dobijate punu pigmentaciju.

                                                     Farmasi Matte lipstick 04



Oba ruža za usne imaju odlične kvalitete, samo je pitanje šta vi više volite? Ja bih ovoga puta malu prednost dala mat ružu samo zbog same nijanse, koja je apsolutno moja, ali da je True Color ruž u nekoj drugoj nijansi, verujem da bih se jako teško odlučila zbog tog laganog osećaja na usnama.
Opet kažem, sve je stvar ukusa, ali mislim da je Farmasi napravio odličan posao sa ruževima za usne.

Ako nemate katalog pri ruci, Farmasi proizvode možete poručiti kod Tanje Hramonia ovde i na njenoj fb stranici Farmasiharmonia. Takođe, kod Tanje možete se i učlaniti i Farmasi proizvode kupovati sa popustom.


                                           *****Koji je vaš izbor, mat ili sjajni ruž?*****


2 коментара: