Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 15. септембар 2016.

Giveaway #4

Za danas sam vam pripremila još jedno darivanje.
Kako nam se leto kalendarski još malo završava,dolazi nam jesen a sa njom i hladniji dani okupani kišom i maglom.
Želela sam da vam poklonim par stvarčica koje će vam ulepšati naredne kišne dane i učiniti ih zanimljivim.
Ja sam neko ko voli kišu,hladno vreme,a i sneg. Čudna sam,priznajem. :D
Ovih par stvarčica su moji letnju favoriti,oni će se zajedno sa ostalim proizvdima naći u sutrašnjem postu,postu o letnjim favoritima.
Ovo darivanje će biti ogranizovano na blogu,mali da promenimo,a promene su uvek dobro došle,zar ne?
Pa da pređemo na poklončiće,onaj zanimljiviji dao.


Poklon se sastoji iz tri stvari:
- 7ht Heaven maske za lice od čokolade


O njoj ste mogli da čitate ovde i kao neko ko obožava maske za lice,red je bio i da vas nagradim sa jednom.

Sledeća je Palmolive Strawberry Touch gel za tuširanje
Takođe i o njoj sam pisala ovde. Verujem da će vam se svideti i da će vas podsećati na leto.
I za kraj želela sam da vam poklonim jednu knjigu i bookmarker.


 Ja volim da čitam i za vas sam odabrala jedno lako štivo od Danijele Stil i verujem da će vam se svideti.
To bi bilo to što se tiče pokloni,sada slede pravila.
Prvo što je potrebno je da ostavite komentar ispod ovog posta na blogu,zatim prijavite se kao čitaoc bloga (plavo dugme sa desne strane),podelite ovaj post pod opcijom javno,lajkujete fb stranicu bloga ovde.
To bi bilo to što se tiče pravila.
Nagrađivanje traje do 02.10 u ponoć,a 03.10 će biti proglašenje dobitnika putem sajta random.org.
Giveaway važi za Srbiju i poštarinu plaćam ja,vaše je samo da preuzmete paketić.
Srećno devojke!

86 коментара:

  1. Divne nagrade. Zanimljiv ti je blog, samo tako nastavi ❤️👌🏻 fb: Тамара Живковић

    ОдговориИзбриши
  2. Zaljubila sam se u obeleživač na prvi pogled! A Palmolive kupkice obožavam!

    ОдговориИзбриши
  3. Superiska, ovu masku bih bas volela da probam :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divne stvarcice si odabrala :)
    Knjiga je uvek dobar poklon <3

    ОдговориИзбриши
  5. Diivnoooo!! Jako zelim ovaj paketic - sve u jednom - kozmetika i knjiga za uzivanje, svaka cast! :)
    email - dragicavukomanovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  6. Masku sam probala i odusevljena sam. Neko sam ko obozava ove gelove za tusiranje i prosto volim da poslednji dinar dam za njih, ali ovaj nisam probala..Knjigu nisam procitala a malo je reci da citanje volimm...

    ОдговориИзбриши
  7. Da pohvalim samo ideju i prelepe poklone, ne ucestvujem u giveaway/u jer i sama imam blog :) ako zelis pogledaj takojato.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Sve pohvale Ivanice, ajde i ja da se upisem :)

    ОдговориИзбриши
  9. Maskice su savrsene, i rado bih u njima uzivala. Ucestvujem i srecno svima. Pokloni su savrseni.

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno darivanje!Super blog! Fb:Marija Nikolić

    ОдговориИзбриши
  11. Blog je odlican.Obozavam da citam tvoje postove.Samo tako nastavi.:*

    ОдговориИзбриши
  12. Fantasticno...maska mi izgleda skroz zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  13. Divno je darivanje draga Ivana! :)
    Pratim blog. Delim...srećno svima! :)
    Fb:Katarina Kaća Borić

    ОдговориИзбриши
  14. Divne nagrade,najvise mi se dopada maska obozavam cokoladu

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala što si odlučila da ubaciš ove lepe darove da nam ulepšaš ovu tužnu jesen koja dolazi uz čokoladu,jagodu i dobru knjigu!!!Hvala

    ОдговориИзбриши
  16. Super su pokloni,Ivana, volela bih da probam ovu maskicu

    ОдговориИзбриши
  17. Divna nagrada kao i ti :) :* pratim te .. fb: ivanica iva milojevic :)

    ОдговориИзбриши
  18. jesen je idealna za čitanje i mackanje 😀 Dopada mi se izbor, puno uspeha ti želim.

    ОдговориИзбриши
  19. Divni pokloni,hvala na prilici! :-) Fb: Jovana Spasic Travar

    ОдговориИзбриши
  20. Blog ti je super,pokloni odlicno,Palmoliv obozavam,a tek Danijel u Stil,fenomenalno.

    ОдговориИзбриши
  21. Nagrade divne, da čitamo, da se negujemo, da mirišemo, da blistamo! Hvala!

    ОдговориИзбриши
  22. Divni pokloncici,i ja obozavam da citam i trenutno sam zavrsila Baka D ana od Danijele Stil

    ОдговориИзбриши