Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

недеља, 4. септембар 2016.

Farmasi krema za ispravljanje kose + proglašenje dobitnika trećeg giveawaya

Od kada sam prelistala katalog Farmasi kozmetike za oko mi je zapala krema za ravnjanje kose.
Prva pomisao mi je bila-Bože,šta još neće izmisliti,nema šanse da ovo deluje.
Neko vreme sam se dvoumila,ali ja ne bih bila ja ako je ne bih probala.
Poručila sam je od Marije i kada mi je stigla neko vreme je stajala na polici baš iz tog razloga jer joj nisam verovala i onda sam krenula sa isprobavanjem sa mislima da nemam šta da izgubim.


Krema dolazi u pakovanju od 300 ml,ljubičaste boje,koje je izrađeno od tvrđe plastike.


Sam dozer me podseća na dozer od tečnosti za sudove. :D


Ali pri tom,jako se lako dozira jer je za jednu upotrebu dovoljna bukvalno količina kreme kao crno graška,što znači da će vam krema trajati čitavu večnost.
A što se tiče same teksture kreme,ona je kao balzam za kosu,apsolutno ista.
Kao što sam na početku rekla,ovoj kremi nisam verovala iako su je mnogi hvalili,jer je moja kosa je talasata koja kada je oprana liči kao da sam letela na  metli po najvećem vetru :D i mislila sam da nema tog preparata koji bi je smirio sem fena i pegle za kosu koje iskreno koristim jako retko.
Kremu sam nanosila na mokru kosu,od polovine kose pa do krajeva.
Pri prvom korišćenju nisam primetila ništa i pomislila sam da je reč o još jednom marketinškom triku,ali sam odlučila da joj dam još koju šansu,jer ako ne može da pomogne,ne može ni da odmogne.
Pri drugom korišćenju primetila sam da je kosa manje bujnija,ali mi nije bilo ništa značajno.
Kada sam je treći put koristila,fenirala sam se i to feniranje mi je stajalo čitava tri dana što je zaista fantastično,jer meni isfenirana kosa bude lepa i ravna čitava tri sata,a nekad i kraće.
Zaista sam bila oduševljena,a i dalje sam,iskreno.
Pri sledećem korišćenju sam želela da isprobam kako će se ponašati u kombinaciji sa peglom za kosu.
Na isti način sam je koristila,i peglu i kremu i primetila sam da više nije potrebno da 10 puta prelazim peglom po jednom pramenu i na taj način ga gorim,već je pri prvom prelazu kosa bila lepa i ravna kao sveže isfenirana.
A kako se trudim da izbegnem feniranje i peglanje kose,ovu kremu i dalje nanosim posle svakog pranja kose i ona čini da se moja kosa smiri i kada je zavežem u rep ne vidim sa strana one dosadne pramenove koji štrče na sve strane.
Dakle,konačan utisak je to da ova krema neće učiniti čudo i za tren oka vam kosu učiniti ravnom,već će svako vaše feniranje učiniti dosta trajnijim,a svako peglanje kose kraćim i koliko toliko zdravijim.
Ukoliko imate nemirnu kosu koja bi da leti gde ona hoće,kao što je moja ova krema će je smiriti.
Takođe,Farmasi ima i kremu za kovrdžanje kose,ali nju nisam imala prilike da probam.
Cena kreme za ravnjanje kose je oko 500din,ali u katalogu za avgust mesec je bila na sniženju i mogli ste je kupiti za oko 270din,što je zaista super sniženje.

Ukoliko ste propustili sniženje,u saradnji sa Marijom Madam Farmasi Niš sam na fb stranici bloga organizovala nagrađivanje u kojem ste imali priliku da osvojite ovu kremu i to nagrađivanje je završeno u ponoć tako da je došlo vreme da vidimo ko je srećni dobitnik.




I srećni dobitnik,odnosno dobitnica je.........
















pod rednim brojem 7,a to je









                                                         Slađa Mlađa Nikolic

Draga Slađo,čestitam! Zamolila bih te da se javiš u inbox sponzora,ovde i ostaviš svoje podatke kako bi ti nagrada bila poslata. Hvala ti što si učestvovala.

Hvala svima što su učestvovali i što pratite moj blog. Ljubim vas

4 коментара:

  1. Odličan post! <3

    Postala sam član tvog bloga,ako možeš uzvrati.
    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- 2 nova posta

    ОдговориИзбриши
  2. Gde i kako mogu poruciti ovu kremu za kosu. Ja sam iz Bg.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Proverite kod Tanja Harmonia, tako je upisana na fb. Nisam sigurna da li je jos uvek ima u katalogu.

      Избриши