Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 30. септембар 2016.

Golden Rose Liquid Matte Lipsticks 10

Mislim da nema onoga ko nije čuo za ovaj ruž ili ga probao. Ni ja nisam odolela iskušenju i kupila sam ga.
Kada je Golden Rose izbacio novu paletu tečnih mat ruževa svi su pričali o čuvenom ružu pod brojem 10.
Ubrzo ga je nestalo u prodaji,pa kompanija Golden Rose je napravila novu da kažem turu ovog ruža.
Ja sam ga strpljivo čekala i pre par dana sam ga kupila u Lilly drogeriji.

Kupila sam ga na neviđeno,samo sam ušla u radnju i uzela ruž pod brojem 10,jer sam želela da vidim kakvo je to malo čudo u bočici o kojem svi pričaju.
Bojala sam se da nije boja mnogo siva,da ne umrtvi make up,ali sam se na prvo mazanje zaljubila u njega.
Već sam imala iskustvo sa ovim ruževima,jer sam probala ruž u broju 07,boja mi se nije dopala jer ne volim jake boje,ali sam znala kako se ponaša na usnama.
Za početak,ruž dolazi u kartonskojm kutijici,na kojoj su naznačene karakteristike i sastav ruža.


To mi se sviđa,jer uglavnom kada se kupuje ruž,nikad se ne dobije kartonsko pakovanje uz njega.
Što se tiče nijanse,ona je negde između sive i nežno ljubičaste.


Ovi tečni mat ruževi imaju jako lepu četkicu,koja je isečena sa strana što dodatno olakšava da se ruž precizno nanese.


Kao što sam rekla,ruž sam uzela u Lilly-u i jedva sam dočekala da dođem kući kako bih ga isprobala.
Moji strahovi da će boja biti bleda su bili skroz ne opravdani.
Za potpunu prekrivenost su potrebna dva poteza,jer uz pomoć ove četkice nikad preciznije nisam nanela tečni ruž.
Kada ga nanesete na usne,prvo imate utisak da ste sjaj naneli na usne,ali kroz par sekundi ruž se suši i na usnama dobijate prelepu matt testuru.
Kao što sam rekla,zaljubljena sam u ovaj tečni ruž,njegovu boju,ponašanje na usnama,ma sve.
Zaista opravdava ovoliku potražnju koja se za kratko vreme podigla za njim.
Takođe,ne isušuje usne,jako je dugotrajan. Uz njega možete da jedete,pijete,ljubite se bez straha da ćete ostati bez njega.
I na kraju dana kada poželite da ga skinete biće vam potrebna pomoć micelarne vode ili nekog jačeg mleka za skidanje šminke,jer drugačije nećete uspeti da ga skineta sa usana.
Ovaj tečni ruž za usne možete kupiti u Lilly drogerijama po ceni od 480 din i vrede svaku paru.
I za kraj ću vam pokazati kako Golden Rose tečni ruž u broju 10 izgleda na mojim usnama.



****Da li ste probali ove tečne mat ruževe za usne i kakvi su vaši utisci?***

2 коментара:

  1. Nisam koristila do sad ovaj mat ruz, ali mi deluje jako kvalitetno i dobro. odlicna recenzija, slike su vrh,a osim toga odlicno ti stoji.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши