Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 22. септембар 2016.

7th Heaven Hot Chocolate Masque

I došli smo do poslednje maske iz čokoladnog boxa od brenda 7th Heaven.
Ukoliko ste propustili prethodne postove o ovim maskama,reč je o čokoladnom boxu koji sadrži 5 maski za lice od čokolade,dve od crne čokolade,dve od bele čokolade i jednu masku od tople čokolade.
O svakoj maski sam posebno pisala,jer smatram da su zaslužile posebne recenzije.
Ako ste propustili recenzije,možete ih pročitati ovde i ovde.
Kao što sam rekla,danas ću vam predstaviti poslednju,ali ne manje važnu masku za lice iz čokoladnog boxa,a reč je o maski za lice od tople čokolade.


Maska dolazi u pakovanju od 15 grama i imate dovoljno za dva nanošenja.
Ova maska za lice spada u samozagrevajuću grupu maski za lice i namenjena je čišćenju prljavštine i masti,takođe čini kožu lica mekom i osveženom.

Duboko udahnite i uživajte u našoj samozagrevajućoj čoko-oranž maski i bićete u čokoladnom raju! Mediteranska glina čisti prljavštinu i masti duboko u porama. Bogata crna čokolada i ulje pomorandže čine kožu mekom i osveženom.Kada se nanesu na vlažnu kožu ove ultra hidratantne maske se trenutnutno samozagrevaju da bi se otvorile pore dok glina nežno uklanja nečistoće. Teško da ćete ikad koristiti maske koje više opuštaju!(izvor)

 Ja sam pratile uputstva sa kesice i na propisan način sam nanela masku za lice.
Ono što sam prvo primetila po otvaranju kesice je to da je maska dosta tečnije teksture u odnosu na prethodne dve i miris je jako blag.


Što se tiče mirisa,tu dominira miris pomorandže,mada me je u nekim trenutcima podsetio i na jafa keks,što je razumljivo jer glavni sastojci čine crna čokolada,ulje pomorandže i kakoa buter.
Za razliku od prethodne dve maske koje su se nanosile na suvo lice,ova se nanosi na vlažno,tako sam i uradila.
Kada sam počela da nanosim masku primetila sam kako se maska u dodiru sa kožom zagreva. Dosta lako sam je nanela na lice i ostavila 15 min da odstoji.
Ovako izgleda kada je nanesete na lice:


Tih 15 minuta koliko sam je držala na licu,ja sam se opustila kao ni uz jednu masku,da li je na to uticao miris maske ili taj samozagrevajući efekat,ne znam ali znam da sam se osećala kao u nekom spa centru,a ne u svom kupatilu.
Ova maska se za razliku od prethodne dve se ne suši na licu,već je i po skidanju iste teksture kao i kada ste je naneli,tako da ukoliko preterate sa maskom pri nanošenju,može vam se dogoditi da maska curi sa lica,zato je pažljivo nanosite.
Kada sam je skinula,ostao je blag miris pomorandže i lice je bilo vidljivo "belje" i mekše.
A kako se moje lice masti u predelu T zone,maska mi je taj deo očistila i uklonila svu masnoću.
Ono što je moj završni utisak o ovoj maski je taj da ukoliko tražite nešto novo da probate,a uz to želite da se opustite,ova maska je pun pogodak.
Takođe,moram priznati da su ovo jedne od najboljih maski za lice koje sam probala i da sam postala njihov veliki fan.
Volela bih da probam njihove maske na tkanini kao i piling maske i verujem da će se to u nekom periodu i ostvariti.
7th Heaven maske možete pronaći u Lilly i Dm drogerijama,a više o samim maskama možete pronaći na njihovom znaničnom sajtu www.my7thheaven.com.

****Da li i vi imate male rituale uz koje se opuštate?Da li ste probali ovu čarobnu samozagrevajuću masku za lice?*****

2 коментара:

  1. Ja ovu masku dos ad anisam koristila niti sam ikada cula za nju, iako sam bas u tom svetu maski. Ali mi se jako doapla na osnovu tvoje recenzije, takoda uveliko razmisljam o tome da je nabavim i isprobam . Sve u svemu odlican post<3

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши