Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 16. септембар 2016.

Letnji favoriti

Još malo i leto nam se kalendarski završava,pa bi bio red i da sumiramo utiske,da vidim šta sam to u ovom letnjem periodu koristila i volela.
Kako nisam neki fan visokih temperatura,unapred se radujem kiši i hladnijem vremenu.
Ovo leto mi je nekako brzo protrčalo,brale se maline,kupine,pomagalo se roditeljima. Zbog nekih okolnosti,odmor smo morali da odložimo i zbog toga mi je jako žao,no dobro.
U narednom tekstu ću vam pokazati šta mi se to najviše svidelo i šta sam ovog leta najviše koristila.


Iako nismo išli na odmor,zaštita od sunca mi je itekako bila potrebna.
A kako se maline i kupine beru po najvećem suncu,proizvod iz kompanije Galafarm mi je jako pomogao.Radi se o Solaris mleku za sunčanje,spf 27.


Ovo mleko odlično radi svoj posao.Prvo leto da nisam izgorela,već sam imala jako lepu boju.
Za ovaj proizvoda sam sasvim sigurna da ću koristiti i sledećeg leta jer je pun pogodak. O njemu sam opširnije pisala u ovom tekstu,pa ako vas interesuje,pogledajte.

Sledeći favorit su maske za lice i kosu.One su bile top ovog leta i sa uživanjem sam ih koristila.


Od svih koje sam koristila,u favorite ulazi Hello Hair maska za kosu koja je prosto rečeno fantazija,nešto najbolje koje sam mogla koristiti za svoju kosu. O njoj sam pisala,tako da tekst možete pročitati ovde.
Što se tiče maski za lice,tu su neprevaziđene 7th heaven maske za lice. Uživanje je njih koristiti,od mene sve pohvale i više ni jedna kupovina u Lilly-u i DM ne može proći bar bez jedne njihove maske u korpi.
O njima sam takođe pisala,pa više možete pročitati ovde i ovde. A jednu od ovih maskica možete osvojiti u darivanju koje trenutno traje na blogu.


Sledeći favorit je Palmolive gel za tuširanje od čokolade.

Uvek pri kupovini gelova za tuširanje biram vanilu,ali ovoga puta me je čokolada oduševila.
Predivan miris i osećaj kao da se kupam u čokoladnom mleku,savršenstvo.


Među favoritima se našao i Burra roll-on dezodorans

Jednom rečiju čudo u maloj bočici.
Jako nežan i blag za vašu kožu,a istovremeno veoma dobro štiti od neprijatnih mirisa. Ima blag miris krastavca i jako mi se dopada. Nažalost,ja sam ga potrošila,pa sam krenula u potragu za istim.


Što se tiče noktiju,najviše sam koristila proizvode iz kompanije Avon,ali se tu našao i jedan lak iz Oriflame.

Najviše su mi prijale ove pastelne nijanse koje savršeno idu uz preplanuli ten. A posao mi je dosta olakšavao i sprej za sušenje laka iz Avona.


Što se tiče šminke,nisam se puno šminkala,pa se među favoritima našla tri proizvoda.


Miss Hippie maskara od L'Oreal-a ubedljivo najbolja maskara. Savršeno definiše trepavice dajući im volumen. Ne stvara grudvice i ne kruni se. Od mene čista 10-ka.
Zatim je tu jedan nude ruž iz Essence. Savršena boja,testura,sa uživanjem sam ga nosila.A nosila sam ga u kombinaciji sa Farmasi olovkom za usne u nijansi 203,koja je jedan od najboljih olovki za usne koje sam koristila. Planiram da nabavim još olovki za usne iz Farmasija,ali i od drugih brendova.
Među favoritima našao se i jedan parfem iz Oriflame.
Sada,izvinite,ne znam kako se zove,više ga nema u katalog,a dobila sam ga na poklon.

Potrošila sam ga više od pola. Jedan jako sladunjav parfem koji se meni jako svideo,a inače ne volim sladunjave mirise. Više sam za neke jače,tako da kažem noćne parfeme.



I za kraj imam dva ne kozmetička favorita,a radi se o torbi koju sam dobila sa sajta Dreslink i jednom drvenom setu nakita,narukvici i minđušama.


Iako sam je relativno skoro dobila,brzo je ušla u favorite.Jako je simpatična,lako se kombinuje i ume da osveži svaku odevnu kombinaciju. Više o mojoj porudžbini sa sajta Dresslink možete pročitati ovde .
Što se nakita tiče,ovaj drveni nakit me je oduševio na prvi pogled,a i nema kome se još nije svideo.
Klasična drvena narukvica koja ide u kombinaciji sa drvenim minđušicama u obliku liske daju pun efekat svakoj odevnoj kombinaciji.


Ovo bi bili moji letnji favoriti,nadam se da su vam se svideli,a mene interesuje,da li ste neki od ovih proizvoda koristili i kakvi su vaši utisci?

2 коментара:

  1. Pozdrav draga, prvi put sam na tvom blogu i moram reci da mi se jako dopada, kreacija i organizacija istog, zato sam te i zapratila. Sto se tice ovog posta, vecinu ovih kozmetickih proizvoda nisam probala ali verujem da su pun pogodak,m da su vrlo efikasni i korisni, jako mi deluju zaniljivo.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши