Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 1. септембар 2016.

Moja kolekcija lakova za nokte

Svako ko me poznaje zna da volim uredne i lepo nalakirane nokte. Nisam ljubitelj nadograđenih noktiju,ali nemam ništa protiv nadogradnje jer znam da ih većina voli.
Ja u svojoj kolekciji imam 17 lakova za nokte,imala sam i više ali sam dosta poklonila,a i bacila jer su se neki stvrdnuli ili potrošili.


Svoje lakove držim složene u fioci u kupatilu i nekako su mi tamo uvek na dohvat ruke.
U toj istoj fioci držim i sve ostalo što je vezano za nokte,skidač laka za nokte,tufere i slično.
Primetićete da lakove koje sam dobila upakovane u kutije da i dalje stoje u kutijama,smatram da mi na taj način ne beže po fioci,a lepo izgledaju složeni.

Prva tako da kaže, tura lakova koju želim da vam predstavim su sledeći lakovi:
- DR Beauty nail polish 02 rose
- Essence colour & go (ne znam koja je nijansa,ne zamerite,već jako dugo ga imam)
- Aura She Bunny 016
- Golden Rose 3D Glaze Top Coat 09
- Farmasi lak za nokte u broju 528
- Oriflame The One Long Wear lak za nokte Mango Splash





Ova grupica lakova je malo zapostavljena od kad imam Avog Gel shine lakove,ali polako im se vraćam.
Prvi lak,DR Beauty je prava crvena boja koja ne može da se pohvali sa dugotrajnošću jer jako brzo dobija mat izgled. Koristim ga u slučaju kada mi treba za jedan dan ili veče i znam da ću ga već sledećeg dana skinuti. Zatim tu je Essence lak za nokte,ne znam da li ga još uvek ima u prodaji,ali zaista je divan. U sebi ima sitne srebrne  šljokice sa roze pod tonom. Jako je dugotrajan,može se nositi samostalno ili u kombinaciji sa drugim lakom. Malo teže se skida baš zbog tih šljokica koje ima u sebi,ali to se sve rešava sa dobrim skidačem laka. Aura lak za nokte je prvi Aurin lak koji sam ja probala. Boja je neka između crvene i trule višnje,mali je i lako staje u svaki nesesser. Golden Rose 3D Top Coat je sličan Essence laku,ali ima providnu podlogu sa sitnim srebrnim i plavim šljokicama. U bočici deluje kao da je imam baš jaku boju,ali kada se nanese na nokte, pod puno je drugačiji. Farmasi lak za nokte ima nežno ljubičastu boju i takođe pri drugom sloju dobijate boju kao na bočici. Jako je dugotrajan i to mi se baš dopada. I na kraju je tu Oriflame The One lak za nokte. Predivna nežno žuta pastelna boja. Četkica je kratka i široka,idealna za nanošenje. I u dva sloja dobija se prelepa boja,baš kako na bočici.
Sledeći su ti Avon Gel Shine lakovi za nokte.
Ja ih imam 10 i baš često ih koristim.

Prvu grupicu čine sledeće nijanse:
-Roses and red
-Verry berry
-Parfait pink
-Sapphired up
-Emerald city

Ovo je grupa malo jačih nijansi,ali su jako lepe na noktima i jako nosive.
Prva nijansa je baš prava crvena boja,odmah iza nje je nijansa koja je neka mešavina crvene i bordo nijanse.
Treća nijansa,parfait pnk je pink boja koja u sebi ima mali štras. Onda, Sapphired up je prelepa plava boja koja ne može ostati nezapaženo. I na kraju,Emerald city je baš zelena boja,po meni idealna za leto.
Sledeća grupu čine malo nežnije nijanse:
-Mauvelious
-Dazzle punk
-Citronized
-Barely there
-Rain washed

Ove nijanse su baš nežne i koje idu uz skoro svaku odevnu kombinaciju.
Prava nijansa je neka prljavo roze-braon boja,ne znam kako bih je opisala. Zatim je tu,Dazzle punk,prava bebi roze nijansa sa sitnim šimerom u sebi koji daje posebu draž ovoj nijansi.Onda Citronized je nežna zelenkasta nijansa,ne prava zelena,već nešto između zelene i žute boje.Barely there je nežna bež nijansa koja daje blagu i nežnu boju noktima. I na kraju Rain washed je svetlo plava boja,možda meni omiljena boja,idelano se slaže u ovim letnjim danima kada smo dobili malo boje,pa onda baš dolazi do izražaja.
Ono što je zajedničko svim ovim Avon gel shine lakovima je to što su baš dugotrajni,u dva sloja dobijem baš isto boju kao što je u bočici. Četkica je malo tanja i duža,nije baš precizna ali smo se jako brzo sprijateljili. Inače,svi lakovi su upakovani u bočice od 10ml i svaki lak dobijate u kartonskoj kutiji što mi se jako sviđa.


I poslednji lak koji imam u svojoj kolekciji i to od skora je Eveline SOS tretman.

Nikad nisam imala problema sa noktima,jesu se listali i pucali,ali ne u tolikoj meri kao do sada kada se dešava da se listaju skoro do polovine nokatne ploče i to je jako bolno.
Pretpostavljam da je uzrko nervoza i jako stresne situacije kroz koje u ovom periodu prolazim i uzela sam ga u nadi da će mi makar malo pomoći.
Koristim ga tek par dana,tako da ću vam neke opširnije utiske reći kada se malo bolje budem upoznala sa njim.

****Kako vam se sviđa moja kolekcija lakova za nokte i da li ste koristili neki od ovih lakova?****

1 коментар:

  1. Lepa kolekcija, ja lakove ne volim i slabo lakiram nokte pa tako podelim sve koje dobijem, jedino uvek imam u kući neki crveni i ciklama :).

    ОдговориИзбриши