Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 9. септембар 2016.

Porudžbina sa sajta Dresslink-moji utisci

Kao što znate,sajt Dresslink.com pre mesec dana mi je ponudio saradnju,koju sam ja sa zadovoljstvom prihvatila.
U ovom postu ovde ste mogli da vidite šta sam prvo bila poručila,međutim,Lendy sa kojom sam dogovorila saradnju,posle par dana mi se javila i zamolila me da poručim nešto drugo,jer četkica koje sam poručila nije bilo.
Ovo mi je dobro došlo jer kada sam poslala porudžbinu,na sajtu sam videla torbicu sa kojom sam se oduševila i bilo mi je jako žao što je nisam naručila,pa sam brže bolje tu grešku ispravila.
U mojoj porudžbini sam imala dve stvari,torbicu i set četkica za šminkanje što se uklapalo u budžet koji sam imala,18$.
Torbica koju sam poručila je ova i ona ovako izgleda uživo.


A na sajtu ovako izgleda

 
Women's Splicing Color Cross Body Bag Owl Pattern


Kao što možete da vidite,torba je ista kao na slici.
Ja sam oduševljena sa njom.Nigde nema nikakve ogrebotine,apsolutno je savršena.Izrađena je od skaja i ona za mene predstavlja savršen modni detalj. Ima dovoljno prostora da stane novčanik,telefon i još po neka sitnica koja je potrebna.








P.S Zanemarite moje nokte na jednoj od slika,trenutno su u fazi oporavka.
Videli ste na slici da ima ove zlatne detalje,što je jako lepo i savršeno mi se slaže sa sandalama koje imam.
Sledeće što sam naručila je set četkica za šminkanje.


New 7pcs Professional Wool Cosmetic Makeup Brush Set Kit
Set sadrži 7 četkica.Sve četkice su izrađene od sintetičke dlake.Na sajtu,videćete da je ovaj set bio i u pink boji,ali ja sam izabrala ovu ljubičastu boju i nisam pogrešila jer je boja jako lepa i nežna.
Četkicama još uvek nisam našla namenu,za sada sam ih samo oprala i ono što mogu reći je to da prilikom pranja nisu ispadale dlakice što je super i jako brzo se suše.Takođe,četkice su jako mekane na dodir,nisu grube,naprotiv,jako su nežne.
Četkice su stigle upakovane u nesesser i svaka četkica imala je zaštitnu foliju.






Moj celokupan utisak što se tiče moje saradnje i porudžbine sa sajta Dresslink jeste jako pozitivan.
Paket je stigao za nekih 10 dana,dobro upakovan što je za pohvalu,jer nekad paket kada stigne iz bilo kog našeg grada zna da bude sav razbucan. Takođe,nisam ništa platila.
Za kraj bih još želela da pohvalim i Lendy sa kojom sam dogovorila saradnju. Jako je ljubazna,strpljiva da odgovori na sva moja mnogo brojna pitanja koja sam postavljala na jako lošem engleskom(to vam je ono kada u školi učite francuski umesto engleskog). Tako da  za nju sve pohvale!
I za kraj ću vam pokazati kako sam iskombinovala torbicu.



                                                ****Kako vam se sviđa moj izbor?*******

Нема коментара:

Постави коментар