Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 6. септембар 2016.

7th Heaven White Chocolate Masque

Na red je došlo i testiranje još jedne maske od 7ht Heaven brenda,a reč je o maski za lice od bele čokolade.


Ukoliko me pratite,videli ste da se pored ove maske,u čokoladnom boxu našla još i maska od crne čokolade o kojoj sam već pisala i ukoliko ste taj post preskočili,možete ga pročitati ovde i maska od crne čokolade i pomorandže koju još uvek nisam probala.
Što se tiče maske za lice od bele čokolade,ono što je zajedničko za nju i masku od crne čokolade je to što pri prvom mirisu poželte da je probate,iako je na pakovanju jasno naznačeno da nije za jelo.
Ova maska ima manje intenzivniji miris za razliku od maske sa crnom čokoladom,što se meni jako dopada.
Maska od bele čokolade je namenjena za normalnu i kombinovanu kožu lica i savetuje se da se pre upotrebe uradi test na iritaciju.



Kao što nalaže upotstvo na pakovanju,na oprano lice sam nanela masku i ostavila sam je na licu dvadesetak minuta.
Efekat je očaravajući. Moja koža posle ove maske je bila jako mekana i hidrirana,a na licu je ostao blag miris bele čokolade.
Primetićete da,kao i što je slučaj maske od crne čokolade,da kako se maska polako suši tako dobija bleđu intenzivniju boju.
Što se tiče teksture maske,ona je bele boje,nešto ređa od prve pomenute maske i mene je podsetila na šlag. :)
U sastavu maske možete videti da sadrži kakao,shea buter,belu čokoladu i hidratantnu jajobu što opravdava blagodeti ove maske za lice.
Mojoj koži lica koja je normalna sa masnom T zonom,maska za lice od bele čokolade je jako prijala,lepo mi je očistila lice i hidrirala.
Onih dvadesetak minuta koliko sam je držala na licu,zaista sam se opustila i uživala svim čulima.
Nešto jako blago i nežno za koje verujem da će odgovarati i najzahtevnijim ljudima koji traže prefinjenost u malim stvarima.
U jednom pakovanju dobijate 17grama maske što je dovoljno za dva korišćenja i koliko sam ja videla,ovu masku možete kupiti u svim Lilly i Dm drogerijama po ceni oko 300din.
A ovako maska izgleda na licu:





*****Da li ste probali ovu masku ili neku drugu masku od 7th Heaven brenda?
Da li postoji maska za lice koja vas je oborila na noge pri prvom nanošenju i koju bi preporučili svima kao što je moj slučaj sa ovom maskom?*****

Нема коментара:

Постави коментар