Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 12. септембар 2016.

Minut obrok ovsene kaše

Uvek tražimo nešto lagano za doručak ili večeru. Nekad to radimo zbog zdravlja,nedostatka slobodnog vremena ili jednostavno od umora nemate želje za pripremom nekog težeg obroka.
Ja spadam u treću grupu.
Život na selu nekad zna da bude naporan i baš često mi se dešava da bih radije preskočila večeru i otišla u krevet. A kako ne volim da doručkujem rano,preskakanje obroka nije najbolje rešenje.
Zbog toga sam pronašla savršenu kombinaciju-Minut obrok ovsene kaše.


Minut obrok ovsene kaše dolaze u četri ukusa: Čokolada,Malina,Jabuka i cimet i Jagoda.
Ja vam danas predstavljam tri ukusa, Čokoladu,Malinu i Jabuku i Cimet,jer Vasa nije mogao da bude strpljiv da ih sve isfotkam i smazao je Jagodu.
Ove ovsene kaše dolaze u pakovanju od 100grama. U svakom pakovanju postoji plastična kaščica koja nam omogućava da ove kaše mogu da nam budu užina u školi ili na radnom mestu.
Na samom pakovanju je naznačeno da su kaše posne i daju nam dve opcije da ih pravimo,sa vodom ili sa mlekom. Takođe,sa unutrašnje strane pakovanja postoje dve crvene linije koje nam pokazuju do koje mere možemo da sipamo vodu ili mleko.
Kaše su zatvorene sa poklopcom na taj način omogućavajući nam da ih slobodno možemo nositi u torbi bez straha da će se prosuti.



Ove kaše imaju nisku kaloričnu vrednost,tako da su idealne za one koji vode računa o svojoj kilaži.

Malina,100grama-388kcl


Čokolada,100grama-401kcl





Jabuka i cimet,100grama-387kcl


Za pripremu ovih kaša je potreban 1minut,dok za njihovu degustaciju je potrebno 3 do 5 minuta.
Meni se najviše sviđa kaša sa čokoladom,jer obožavam čokoladu,mada nemam ništa protiv ostalih ukusa.
Najviše ih jedem za vreme posta,jer baš u tim danima mi se jede nešto slatko,a kako postim i to slatko mora biti posno,tako da su mi ove kaše idealno rešenje.
Jako često ih jedem i  uveče jer znam dugo da ostanem za lap topom,pa onda posegnem za njima,jer zbog kalorične vrednosti znam da neće uticati na moje kilograme.
Ove ovsene kaše možete naći u Rodi,po ceni od oko 150dinara.

*****Da li vi volite ovsene kaše i šta možete da uradite za 1 minut?******

Нема коментара:

Постави коментар