Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 11. новембар 2021.

Šta sam to potrošila u proteklom periodu?

Potrošeni proizvodi - tekst koji kod drugih blogera najviše volim da čitam. Ne znam zašto su mi ti tekstovi zanimljivi, valjda zbog činjenice da tek kada potrošimo neki proizvod steknemo pravi utisak, odnosno znamo da li je taj proizvod vredan našeg novca.


Jedno vreme sam i ja aktivno pisala ovakve teksove, ali sam prestala, jer sam počela da vam ih pokazujem na svom instagram profilu u okviru story objava. Međutim, sada mi se nakupilo dosta proizvoda, a kako su većina izuzetno dobri proizvodi, odlučila sam da napišem blog tekst. 
U nastavku možete videti šta sam sve potrošila i koji su moji konačni utisci.
Krenućemo najpre od nege lica i to od umivalica i tonika.
Primetićete da imam dosta potrošenih Medical Plants proizvoda i to je sa dobrim razlogom. Naime, MP proizvodi su izuzetno kvalitetni, pristupačni, imaju sjajno delovanje i zauzimaju 50% moje rutine nege.

Medical Plants AloeVera Pantenol blagi gel za umivanje je moj favorit kada su u pitanju umivalice. Proizvod sjajnog sastava i toliko je blag i nežan prema koži, da vam ne mogu opisati. Iako je blag i nežan, on izuzetno dobro očisti kožu i pripremi je za naredne korake u nezi. Jednostavno, morate ga probati! A kada ga probate sigurna sam da ćete nastaviti iznova i iznova da ga kupujete.

Farmasi Pure Rose gel za umivanje sa ružinom vodicom je jedan jako lep kataloški proizvod. Lepo čisto kožu, stvara blagu penu i ima malo jači miris ruže. Jedina mana mu je pakovanje, jer mislim da u ovom slučaju nije praktično. Daleko bolje bi bilo da ima pumpicu.

Medical Plants Derma Spray je spas u pravi čas. Jedan multifunkcionalan proizvod i ja sam ga koristila kao toner, za osvežavanje kože, kod svih iritacija i nakon depilacije. Jako lepo osveži, hidrira i umiri kožu. Ne znam šta bih da ga nemam, jer od kada ga koristim apsolutno nemam problema sa iritacijama. Otvoreno novo pakovanje.

Od seruma potrošila sam Revox serum sa hijaluronskom kiselinom. Dostupan je u okviru ponude Alexandar cosmetics-a, a ako me sećanje dobro služi, ostale Revox serume imate u DM drogerijama.
Ovaj serum ima divnu teksturu i koža ga brzo upija. Odlično hidrira kožu i još bolje se slaže sa kiselinama. Veoma je povoljan i imate moju preporuku. Sigurna sam da ću ga nekad ponovo kupiti.

Od krema, potrošila sam dve Medical Plants kreme, MP Anti-Age kremu sa matičnim ćelijama zelene jabuke i MP AloeVera Pantenol gel kremu.

MP Anti-Age krema sa matičnim ćelijama zelene jabuke jako lepo mi je hidrirala kožu i osvežavala u toplim danima. Uz nju, koža mi je bila jako mekana i glatka.

MP AloeVera Pantenol gel krema je super za sve sa osetljivom kožom sklonoj iritacijama. Zbog svog sastava i nemasne teksture pogoda je za sve tipove kože. 
Obe kreme su izuzetno dobre i generalno sa Medical Plants kremama nemate greške.

Od proizvoda za negu kose potrošila sam dva šampona i to Helenton šampon za dubinsko pranje kose i Palmolive šampon za maslinama.

Helenton šampon je odličan i ne znam koliko sam ih do sada potrošila. Jako lepo pere kosu i kako je namenjen dubinskom pranju, nisam ga koristila prilikom svakog pranja, već par puta mesečno.

Palmolive šamponi su jako fini, povoljni su i sasvim solidno peru kosu. Kad god ih nadjem, uvek kupim.

Od prskalica imam dva super proizvoda.
Prvi je Amika sprej za dodatni volumen kose i zaštitu od toplote. Daje fenomenalan volumen, bukvalno kosu odigne od temena. Apsolutno sam oduševljena i ogroman plus za odličnu pumpicu. Iako je na skupljoj cenovnoj strani vredi svaki dinar.

Medical Plants Sprej za rast kose je proizvod koji zaista ima efekat kada je rast kose u pitanju. Jako dobro pospešuje rast kose, a pored toga veoma dobro neguje kosu, daje joj sjaj i mekoću. Uz to, odličan je za rasčešljavanje kose.

Kada smo kod proizvoda za negu tela tu imam dva proizvoda, veliku Dove kupku i FitoCea kremu.

Ja sam neko ko voli Dove kupke i verna sam im. Volim njihovu kremstu teksturu i puderast miris. Uglavnom ih kupujem na sniženju i stalno kupim drugu. Ovo je onaj klasičan Dove i svi smo ga koristili.

FitoCea krem je jedna odlična krema. Ima takvu teksturu da pruža odličnu negu, a brzo se upija. Veoma je dobra za negu kože koja ima problem sa atiopiskim dermatitisom.
Jako brzo sam je potrošila i veoma sam uživala u korišćenju.

I za kraj imamo balzam za usne. Nega usana mi je jako bitna i ne propuštam korišćenje balzama. Balzam koji sam potrošila je Epoch lips sa kokosom. Kako volim kokos u svim oblicima, uživala sam u korišćenju. Nije masan, a opet pruža dobru negu. Uz njega nisam imala problem sa ispucalim usnama, a kako je ovo prirodan balzam, imate sve preporuke.



Medical Plants proizvode možete kupiti na njihovom zvaničnom sajtu ili potražiti u bolje snabdevenim apotekama.
Farmasi proizvode možete poručiti kod Veki na njenom instagram profilu.
Revox serum dostupan je u okviru ponude Alexandar cosmetics-a.
Helenton i Palmolive šamponi su deo asirtimana svakog većeg marketa.
Amika sprej za kosu dostupan je u DM drogeriji, ali i u Alexandar cosmetics-u.
Dove kupke bukvalno imate na svakom mestu, marketu, apotekama i drogerijama, a FitoCea krem dostupan je u apotekama ili na online na sajtovima apoteka Vegapharm i Apoteka Online.
Kokos lips od Epoch možete poručiti preko njihovog zvaničnog instagram profila.


Nadam se da vam se svidja ovaj tip teksta i da ste uživali u čitanju.  Uskoro se vraćam sa novim tekstom i novim temama.

Нема коментара:

Постави коментар