Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 5. новембар 2021.

Retinol za početnike? Tu je Medical Plants Amla Oily serum

Retinol, retinol, retinol... Anti age sastojak oko kojeg se poslednjih meseci podigla velika prašina, rekla bih sa razlogom. Naime, retinol se pokazao kao najbolji sastojak u kozmetičkim proizvodima koji može regenerisati našu kožu i učiniti je lepšom i zdravijom.
Odnosno, retinol je derivat vitamina A koji je odličan saborac u obnavljanju i sprečavanju starenja kože.
Osnovno pitanje kod uvođenja retinola u rutinu nege kože jeste kada i sa čime najpre početi, kako dozirati i nakon njega negovati kožu. Kako ovde imamo više nedoumica, ja ću vam u ovom tekstu ispričati svoje iskustvo sa korišćenjem retinola.
Najpre, želim da vam kažem da je moja koža suva i osetljiva, a sa promenom godišnjih doba to još više dolazi do izražaja. Osnovni proizvodi u rutini nege su mi blage umivalice i kreme za hidrataciju, međutim kako se bližim tridesetoj primetila sam da to mojoj koži nije dovoljno i odlučila sam da počnem sa korišćenjem i vitamina A, odnosno retinola.
Kod uvođenja retinola važno je znati da nam je pored retinola potrebna blaga umivalica, krema za hidrataciju i spf faktor. Pored toga, najbolje je početi sa malom koncentracijom retinola, odnosno malim procentom retinola, a zatim prema potrebi i stanju kože, taj procenat pojačavati. Uz to, za početak je dovoljno koristiti 2 puta nedeljno i to nekoliko nedelja, a zatim ako kože nema neke neželjene efekte poput iritacije, retinol možemo koristiti i 3 puta nedeljno uz obaveznu hidrataciju i spf, bez obzira na to što se retinol koristi uveče.
Proizvod koji mi se pokazao kao najbolji za početak uvođenja retinola jeste Medical Plants Amla Oily serum.

Kako je Medical Plants poznat kao prirodna kozmetika, tako je i ovaj proizvod potpuno prirodan.
U ovom slučaju radi se o jednom uljanom serumu koji je baziran na optimalnoj koncentraciji retinola dovoljnoj za početak, kao i na organskom ulju jajobe, ajurvedskom amla ulju, ulju aloe, lavande i vitamina E.
Namenjen je ujednačavanju tena, smanjenju finih borica i pora, ali i ublažavanju fleka čineći kožu blistavom i nežnom.


Medical Plants Amla Oily serum sa retinolom dolazi u staklenoj bočici sa pipetom. Pipeta veoma olakšava doziranje i zato uvek dajem prednost ovakvim proizvodima. Ovaj serum ima 50ml i obzirom na redosled uvođenja i korišćenja, sasvim je sigurno da će dugo trajati.
Amla Oily serum ima jako blag miris koji se na licu ne oseća. Kako je uljani serum, takva je i tekstura, uljana i nešto tečnija. Za celo lice, vrat i dekolte dovoljne su svega 3 do 4 kapi. 


Ovaj serum je jako nežan prema koži što ga čini pogodnim i za osetljivu kožu, a zbog ne masne teksture odgovaraće i masnoj koži.


Sa korišćenjem Medical Plants Amla Oily seruma počela sam pre nešto više od dva meseca i razlika je veoma uočljiva. Najpre sam počela da ga koristim 2 puta nedeljno,  uveče nakon umivanja i čišćenja kože. Što znači da najpre koristim uljani čistač, blagu umivalicu, odnosno MP AloeVera Pantenol gel za umivanje, a zatim i tonik MP Derma Spray. Nakon što sam sigurna da je moja koža čista nanosila bih ovaj serum i to svega par kapi. Kako je tečnije teksture, 3 do 4 kapi su i više nego dovoljne. Serum blagim pokretima umasiram u kožu i sačekam nekih pola sata kako bi se lepo upio i onda nanesem hidratantnu kremu. Ovaj redosled korišćenja pokazao mi se kao najdelotvorniji, tako da sam izbegla iritaciju, a moja koža je dobila najbolje benefite korišćenja retinola.
Istu ovu rutinu ponavljala bih ujutru samo bez retinola uz obavezan spf faktor.

Nakon više od mesec dana mogu da kažem da je korišćenje ovog seruma bila jedna od boljih odluka koje sam mogla da donesem. Jutro nakon korišćenja, moja koža je blistava i glatka, na dodir mekana i ten je ujednačen. 
Mislim da su svi u mojoj okolini primetili tu promenu i često dobijam kompliment kako moja koža super izgleda. Uz ovu rutinu nege, moja koža je došla u to stanje da apsolutno mogu izaći iz kuće bez pudera, jer mi nije potreban i sasvim sam sigurna da je to velika zasluga ovog seruma, tako da ako planirate da uvedete retinol slobodno mogu da vam ga preporučim.
Svi njegovi benefiti, optimalan procenat retinola, cenovni rang i dostupnost čine ga izuzetno pristupačnim.
Ako sam vas ovim tekstom zainteresovala, važno mi je i da napomenem da Amla Oily serum možete naći na sajtu Medical Plants kozmetike, ali i u bolje snabdevenim apotekama i to po ceni od 850din. Možete ga kupiti samostalno, ali i u setu sa kremama za lice iz istoimene kolekcije.

I za kraj, ne zaboravite da kod retinola važi ono manje je bolje zato počnite sa nižim procentom, 2 puta nedeljno, obavezno kožu dobro hidrirajte i nosite spf faktor.

Нема коментара:

Постави коментар