Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 31. март 2017.

VZK Hidratantna krema za lice

Zdravo drage moje!
Za danas sam vam pripremila recenziju VZK Hidratantne kreme za lice,jer verujem da je ova krema idealna za osobe koje imaju suvu kožu,a nisu je do sada otkrili.


VZK je Lilly-jev brend i moram priznati da sam se sada po prvi put srela sa njima i to zahvaljujući Tamari sa youtube kanala Tamara Krsmanović.
Ona je u jednom od svojih videa pomenula ovu kremu,a kako je moja krema za lice bila pri kraju,odlučila sam da je probam i nisam pogrešila.
VZK je brend koji ja nisam zapazila do sada,a odlikuju ga veoma kvalitetni i pre svega povoljni proizvodi.
Pored toga što je Tamara pominjala ovu kremu,pozitivne recenzije ovog brenda su me navele na kupovinu.
Cena ove kreme je bila oko 230din i slobodno može da parira veoma skupljim kremama,a u nastavku posta videćete i zašto.
Krema dolazi u jednostavnom pakovanju od 50ml,a smeštena je u papirnu kutijicu na kojoj su navedene osnovne osobine samog proizvoda kao i sastav.
Ova krema je namenjena za hidrataciju,kao i za sve tipove kože.

.

Ne sadrži paraben što je jako pohvalno.
Na listi sastojaka,prvi sastojak je voda kao i retinol i tokoferolom.


Kada otvorite poklopac,videćete da je krema bele boje i po mirisu mene je podsetila na miris Pavlovićeve masti.




Jako je gusta i veoma masna,tako da je malo kreme dovoljno da namažete celo lice. Pored toga,ova krema je namenje za korišćenje i na vratu,kao i na dekolteu.


Iako je jako masna,koža je veoma brzo upija i ja je koristim ujutru i uveče,kao i pre samog pudera.
Moja koža je sada jako suva i često sam imala osećaj zatezanja,ali od kada koristim ovu kremu,to se više ne dešava. Uz pomoć nje,moja koža je jako mekana i hidrirana,tako da bih je preporučila svima koji imaju suvu kožu. Takođe,jako je dobra da se nanosi ukoliko imate neki upalni proces na licu,kao što su bubuljice,jer brže prođu i ne ostaju tragovi.Odlična je da se nanosi i pre pudera,baš zbog te hidratacije,a posle nje vam i nije potreban prajmer.
Preporučila bih ovu kremu svima koji žele da svom licu pruže odgovarajuću negu kao i hidrataciju,a i uz cenu od 230din nemate šta da izgubite.

****Da li koristite kreme za hidrataciju i da li ste probale nešto od ovog brenda?****

10 коментара:

  1. Probala sam je i bila mi je previse jaka i masna 😕 nije definitivno za moju kozu ali drago mi je sto tebi odgovara 😘 odlican post ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♡ Baš me čudi što ti nije odgovarala,jeste masna ali moja suva koža je jako brzo upija.

      Избриши
  2. Jaoj :D Mnogo mi je drago kad preporucim nesto i to se nekom dopadne. Hvala ti puno na ulepsanom jutru! <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam videla ovu kremu mada samzadovoljna pojedinim Lilly proiyvodima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja kada sam otišla da je kupim nisam je pronašla sve dok se nisam obratila devojci koja tamo radi. Jednostavno pakovanje,pa u masi deluje ne vidljivo.

      Избриши
  4. Lilijeve kreme su bukvalno jedine koje su do sada ostavljale pozitivan efekat na mojoj kozi. Moja koza je dosta mlada, ali jako specificna tako da osim bekutana ja tesko pronalazim kremu za hidrataciju koze. Medjutim nedavno sam u liliju videla ovu kremu ali se nisam usudila da je kupim. Nakon ove rpedivne recenzija sam sigurna da cu je nabaviti. Osim toga, odnos cene i kvaliteta je i vise nego izvrstan. Ponavljam, zaista sjajna recenzija, bas kako sam i navikla na tvom blogu!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Moja koza je masna i odgovara mi ova krema takodje.super je.

    ОдговориИзбриши
  6. Koristim je mesecima vec, u kombinaciji sa retinol antirid om isto od VZK.. Sve preporuke i od mene.

    ОдговориИзбриши