Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 7. март 2017.

Ziaja maska za lice sa kompleksima kozijeg mleka

Dragi moji,nije me bilo neko vreme,ali sada sam ponovo tu. Želela sam malo da odmorim i isprobam neke nove proizvode. Jedan od novih proizvoda je i Ziaja maska za lice.
Znate da obožavam maske za lice i to nije novo. :)




Ziaja je brend koji je poznat po proizvodima koji sadrže kozije mleko,a ova maska za lice je prvi proizvod koji sam probala od ovog brenda.
Uzela sam je u DM-u za manje od 100 dinara i nisam se pokajala,već sam dokupila još par da mi se nađu.
Ova maska dolazi u jednostavnoj kesici od 7ml. Neko kaže da može da se podeli na dva korišćenja,ali ja sam celu iskoristila u jednom nanošenju.
Na pozadini pakovanja navedene su i karakteristike same maske za lice,između ostalog da neguje kožu i sprečava dehidrataciju.



Sama tekstura maske je jako kremasta i podseća na svakodnevne kreme za lice. Lako se nanosi,na licu drži 15 do 20 min i nakon toga ispere. Za to vreme,određeni deo maske koža upije.


Ono što mi se veoma dopada kod ove maske za lice je nje miris.
Miriše jako nežno,toliko da je miris sličan Nivea proizvodima. Uz ovakav miris,pravo je opuštanje tih 15-20 min koliko maska stoji na licu.
Kada uklonite masku,miris se blago zadržava na koži,a nakon nje koža je vidno osvežena i jako mekana.
Ono što mi je još važno kod ove maske za lice je i to da mi nije izazvala iritaciju ni bilo kakav neprijatan osećaj prilikom korićenja.
Jako sam zadovoljna sa ovom maskom,kupila sam još par kesica jer verujem da će mi u ovom periodu kada mi je koža jako suva,veoma koristiti.

****Da li ste probali nešto iz Ziaja asortimana? Šta bi mi preporučili da probam?****



11 коментара:

  1. Nisam probala, ali po ovoj recenziji sigurno hocu :)

    ОдговориИзбриши
  2. ziaja kozmetika je meni super, imam nekoliko kremica za ruke i stvarno sam odusevljena :)

    Mystique blog

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nista probala od ove kozmetike, ali verovatno hocu. Sjajan post. ♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam njihovu kozmetiku :) preporucujem ti kremu za ruke i kremu za lice. cula sam da su im i kupke super :) ovu maskicu nisam probala <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam čula da su im kupke jako dobre,a i često su na sniženju. Moram ih probati. <3

      Избриши
  5. Do sada se nisam susrela s ovom maskom, niti sam imala prilike da je koristim ali mi ipak izgleda jako interesantno. Sumnjam da cu je koristiti jer nisam ljubitelj kozjeg mleka ali mi ona ipak obecava i deluje mi jako korisno. Sjajna recenzija, drago mi je sto vidim tebe opet u postu, predivnaa si, cak i sa ovom maskom preko lica!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Ja jos uvek nisam, ali nekim cudom, nikada nisam ni uocila nisa od Zijaja brenda, ova maskica deluje zanimljivo :)

    ОдговориИзбриши