Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 13. март 2017.

Sephora Colorful Blush No 30 Amuse Me

Nanošenje rumenila čini sastavni  deo šminkanja.
Od kada sam počela da se šminkam,koristim rumenilo. Probala sam rumenila različith brendova,neka su mi se dopala,a neka i ne.
Moj trenutni favorit kada su rumenila u pitanju,bilo je rumenilo iz Oriflame palete za konturisanje o kojoj sam vam pisala ovde.
Međutim,pre par nedelja,od Tatjane sa kanala We rock fashion u nagradnoj igri dobila sam Sephora rumenilo.
Veoma sam se obradovala,jer do sada nisam imala prilike da probam ništa od Sephora proizvoda.


Rumenilo koje sam dobila je u broju No 30, Amuse Me.

Dolazi u pakovanju od 3.5g i samo pakovanje se preterano ne razlikuje od ostalih drogerijskih rumenila.
Klasično crno pakovanje,pogodno za svaki neseser i torbu.
Što se tiče nijanse,ona je neka kajsijasto-koralna nijansa.




Malo je jača boja u odnosu na rumenila koja ja koristim,ali super dođe da osveži svaki make up.Pa tako da će za leto biti idealno.
Jako je pigmentovano, pa lako možete da preterate sa njim.
Takođe,jako lepo se blenda i koži daje prirodan izgled. Ja ga nanosim Swoon četkicom za rumenilo i jako sam zadovoljna. Uopšte se ne trusi,tako da će ova 3.5g koliko ima rumenila jako dugo trajati.
Što se tiče postojanosti,tu sam oduševljena,trajnost mu je i do 12h.  Sa lica ne bledi već ostaje na mestu na koje ste ga naneli.
Mislim da je cena ovog rumenila oko 1500din,ali nisam sigurna jer kao što znate Sephora proizvoda možete pronaći samo u Beogradu i Novom Sadu.

****Kako vam se sviđa ovo rumenilo,da li ste ga koristili? Da li ste probali nešto od Sephora proizvoda?****




8 коментара:

  1. Анониман13. март 2017. 07:27

    Odlično rumenilo , ali ja nisam veliki ljubitelj rumenila.
    Ne stoje mi. :D
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga . Slike su predivne <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepa boja, baš mi se sviđa. :) do sada nisam probala njihova rumenila ali svi ih hvale, kao i bronzere <3

    ОдговориИзбриши
  4. Rumenilo deluje jaako intersantno, boja je predivna. ☺ Sjajna recenzija! :D

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nisam ljubitelj rumenila, upravo zbog prirode moje kože, čiji je podton rozikast. Medjutim jako mi se dopala ova recenzija, kao i proizvod koji si nam prezentovala. S obzirom da je jako povoljan i pristupacan, a i imajuci u vidu to da se sama bavim sminkanje, mislim da cu ga definitivno potraziti, jer smatram da ce mojim klijentima dobrodoći. Inače sam jako veliki ljubitelj Sefornih proizvoda tako da sam sigurna da cu ti uskoro pisati svoje misljene o voom proizvodu! Jos jednom, sjajan post draga!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши