Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 17. март 2017.

MARK - face and body scrub

Za 8.mart na fb stranici MARK-face and body scrub bilo je podeljeno 300 kesica MARK  scrub kokos uzoraka.
Ja sam bila među tih 300 devojaka koje su dobile uzorke od 50g,što složićete se sa mnom,nije uopšte malo proizvoda.
Moram priznati da je ovo bio prvi put da sam se susrela sa pilingom za lice,jer je MARK namenjen i za lice i za telo.
Kako trenutno imam dosta pilinga za telo koje koristim,odličila sam da ovaj piling koristim samo za lice.
Piling sam dobila u papirnoj kesici od 50g. Mislim da je njihov i full size smešten u papirnu kesicu.
Na početku kesice ima kao vakumsko zatvranje,tako da ovaj proizvod možete koristiti bez straha da će se pokvariti ukoliko ostane otvoren.

Na poleđini pakovanja,navedeno je kako se koristi proizvod kao i njegovi sastojci kao što su kafa,bademovo ulje,kokosovo ulje,smeđi šećer i morska so,vitamin E.


Takođe,naveden je i način korišćenja i proizvođač kaže da je potrebno samo 5 minuta ostaviti ga na licu i da daje odlične rezultate kao što je mekoća i hidratacija.
 Kada otvorite pakovanje,oboriće vas predivan prirodan miris kokosa. Za ljubitelje kokosa,ovo će biti prava poslastica.
Ja sm scrub nanela na lice i po preporuci ostavila  5 minuta. Za to vreme sam uživala u mirisu,jer obožavam miris kokosa,a ovaj miris je sve samo nije veštački.
Nakon tih 5 minuta,isprala sam scrub i prilikom ispiranja,pod rukom sam osetila uljani deo što samo potvrđuje sastav sa etikete.
Moje lice je bilo vidno čistije,premekano,glatko i veoma hidrirano. Miris kokosa se i posle ispiranja zadržao na licu.
Čak i ujutru moje lice je bilo veoma mekano i čisto.




Oduševljena sam ovim proizvodom i zaista je jedan od onih koje treba nabaviti u full size. A dok se to ne desi,ovo malo pakovanje ću "štedeti" i koristiti samo za lice.
Inače,full size dolazi u pakovanju od 200g i košta 2250 din.
Pored kokosa u ponudi ima i scrub od čokolade,kafe kao i od citrusa.Mislim da i čokolada divno miriše.
MARK scrub možete poručiti na njihovom sajtu www.markscrub.rs.

****Da li ste probali ovaj scrub ili neki drugi od MARK-a?****

4 коментара:

  1. Nazalost propustila sam kad su delili, ali se nadam da ce biti prilike da probam.

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam kokos :D propustila sam ovo nagradjivanje ali bas mi je drago sto si dobila i prenela nam utiske. :) ima bas jacu cenu i ne znam da li cu ga probati :) Odlican post <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,cena jeste malo veća,ali odnos cene i kvaliteta je više nego odličan. Hvala ti ♡

      Избриши
  3. Анониман19. март 2017. 08:34

    Prekrasno, draga moja. Baš mi je drago što si ulovila ovo i što ti se toliko sviđa, zapratila sam te jer mi se baš sviđa tvoj blog!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши