Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 28. март 2017.

K Piling

Piling za telo je postao neizostavan korak kada je nega tela u pitanju.
Ne samo što uklanja izumrle ćelije sa kože,već i zato što samom primenom svom telu priuštim jednu vrstu masaže.
Korislila sam dosta pilinga koji su mahom ispunili moja očekivanja,jer nisam previše zahtevna. O nekima sam vam i pisala,kao što je Oriflame Swedish Spa piling koji sam već potrošila,Piling kocke od Woow sapuna koje su fantastične,a danas vam pretstavljam K Piling.
Verovatno ste već čuli za njega,a možda čak i probali jer je ovaj piling veoma popularan u svojoj kategoriji.




K Piling je ručno radjen piling i pravi ga devojka koja se zove Lejla. Dostupan je u dve vrste:
  • kafa+cimet
  • kafa+morska so

Ja sam imala priliku da probam prvi piling,odnosno piling od kafe i cimeta i danas vam prenosim svoje utiske.
Piling dolazi u plastičnom pakovanju od 100grama,a dobijate ga upakovanog u belu papirnu kesicu sa njegovim zaštitnim znakom,krunicom.





K piling se sastoji od kafe,žutog šećera,kokosovog ulja i cimeta.Samim tim što je ručno rađen proizvod i ne sadrži veštačke sastojke,rok upotrebe je 2 meseca.


Kada sam otvorila pakovanje,prvo što me je privuklo je miris samog pilinga. Kako u sebi ima cimet,miris me je podsetio miris medenjaka i jedva sam čekala da uradim fotografije kako bih ga probala.


Kako je piling sitno samleven,morate voditi računa pri korišćenju da ne uzmete previše,jer je potrebna mala količina,kao i to da morate voditi računa da ga ne prospete. Takođe,ukoliko ste skloni alergijama ili imate osetljivu kožu,bilo bi poželjno da piling testirate na manjoj površini.
K Piling se koristi kao i ostali pilinzi za telo, s tim što je njega potrebno ostaviti par minuta na koži i onda isprati.Kako u sebi ima kokosovo ulje,nakon ispiranja,na koži će biti po malo uljani osećaj,ali će koža biti jako mekana i nežna.
Kako je ovaj piling mešavina kafe i cimeta,veoma je sigurno da će se prostor u kome ga koristite,u mom slučaju to je kada,biti zaprljan,ali par prelaza tušem sve će srediti.
Posle korišćenja,na koži će se zadržati blag miris cimeta,što se meni sviđa.


Jako sam zadovoljna ovim pilingom i preporučila bih ga svima koji u svojoj rutini biraju proizvode koji su napravljeni od prirodnih sastojaka. K Piling je piling koji jako lepo miriše i sigurna sam da mu nećete odoleti.
Njegova cena je 350 dinara i možete ga naručiti na fb stranici K Piling.

                                        *****Da li ste koristili K Piling?****

7 коментара:

  1. Pilinzi su u poslednje vreme sve aktuelniji i sve korišćeniji i moram reći da ih obozavam, jer u mom slucaju su veoma delotvorni, tako da sam se zaista obradovala ovom postu, pogotov kada sam videla da su ovo 'ručno' pravljeni pilinzi. Do sada nisam čula za konkretno ovaj proizvod ali mi izgleda jako koristno i sasvim pristupacno. Odlicno uradjena recenzija. Dopada mi se ovaj blagi miris cimeta koji ostaje na kozi nakon pranja, sto si spomenula tako da verujem da cu u bliskoj buducnosti i sama isprobati ovaj preparat.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam pilinge. Ovaj nisam isprobala ali sam se procitala odlicne recenzije. Moracu da ga nabavim <3

    ОдговориИзбриши
  3. I ja takodje obozavam pilinge i mogu reci da mi ovaj deluje jako zanimljivo ! Nije uopste skup i definitivno cu ga probati prvom prilikom :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam pilinge, kao i ti :) Svi hvale ovaj proizvod i baš je povoljan. Odlična recenzija <3

    ОдговориИзбриши