Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 1. март 2017.

Woow Sapuni - užitak za sva čula

Kako nam se bliži najlepši ženski praznik 8.mart,verujem da ste u dilemi šta pokloniti mami,baki ili nekoj dragoj osobi.
Parfemi i setovi su već standardni pokloni svake godine i kako bi razbili monotoniju istih poklona,ja vam danas pretstavljam moje predloge za idealna poklon.
Idealne i unikatne poklone možete naći na  fb stranici Woow Sapuni koja se bavi prodajom prirodnih, unikatnih, ručno rađenih sapuna,balzama za usne kao i pilinga za telo.
Woow Sapune i ostale divnoće pravi jedna divna mlada osoba koja se zove Stana i uvek je raspoložena da vam odgovori na sva pitanja i izađe u susret,kao i da pretstavi nešto novo.
Ja sam od Stane dobila jedan paketić,čije proizvode sam isprobala i sada vam prenosim svoje utiske.



U paketiću koji sam ja dobila,našli su se 4 ručno rađena sapuna,piling kocke kao i jedan prirodni balzam za usne.
Kao što znate,ja nisam neko ko preferira tuširanje pomoću sapuna,ali ove sapune koristim u tu svrhu.
Pored toga što predivno izgledaju i još lepše mirišu,jako dobro neguju kožu. Ne isušuju i na koži ostavljaju blag miris.

Prvi sapun koji mi je privukao pažnju bio je ovaj kao parče torte,odnosno cheesecake.
Za njega sam bila u velikom iskušenju i teška srca sam počela da ga koristim. Mislim da bi zbog svog izgleda  bio idealna dekoracija za kupatlo.
On je cheesecake malina - grožđe miris i  u sebi ima ovsene pahuljice koje rade blag i nežan piling. Predivno miriše i za poklon je idealan,jer ni koga neće ostaviti ravnodušnim.
Sledeći sapun je sapun sa mirisom ananasa. Ukoliko volite citrusne mirise u svom kupatilu,ovaj sapun baciće vas na noge. Identičan miris ananasa i za razliku od ostala 3 sapuna,ovaj miris se duže zadržava na koži.
Kada ga koristim imam utisak da umesti njega,u ruci imam krišku ananasa.
Zatim,u paketiću se našao i jedan plavi sapun koji nema neki određeni miris,ili bar  ja ne znam da ga definišem. Mene najviše podseća na čisto i mislim da bi odgovarao osobama koji nisu ljubitelji jakih mirisa. Njega sam prvog počela da koristim i skoro pa sam ga i potrošila.
I poslednji sapun koji sam dobila,Stana je nazvala marmelada sapun. Miriše na krušku i narandžu,sa cvetovima nevena za blagi piling. Mislim da je čar ovog sapuna baš u tom cvetu nevena koji se nalazi u njemu. Jako je nežan i jako nežno miriše,tako da stvara pravi spa ugođaj.




Oduševljena sam ovim sapunima i smatram da bi svakoga oduševili,posebno jer Stana stalno izbacuje neke nove za koje verujem da su prava fantazija.Posebno ovaj poslednji koji je kao Jaffa sapun. Osim njih,u ponudi ima i sapune za decu sa razno raznim igračkicama i lopticama,tako da ako vaša deca ne vole da peru ruke,ovi sapuni će ih navesti na to. Prema tome,obavezno bacite pogled na Stanininu stranicu,Woow Sapuni.

Pored sapuna,u paketiću se našao i jedan prirodni balzam za usne.




Ovaj balzam za usne dolazi u plastičnom pakovanju i mene podseća na onu grožđanu mast koja je jedno vreme bila veoma popularna.U sebi sadrži pčelinji vosak i neodoljivo miriše na jagodu. Jako dobro neguje i hidrira usna. Ja sam neko ko obožava matt ruževe za usne,a oni jako isušuju usne,tako da je ovaj balzam odličan  u borbi sa ispucalim usnama. Preko dana nosim matt ruž,a uveče nanesem njega u malo deblje sloju i ostavim da deluje preko noći.Ujutru su usne nežne i mekane.Odlično radi svoj posao i prezadovoljna sam sa njim.

I poslednji proizvod koji se našao u paketiću su Sugar Scrub piling kocke.




Na samom početku ću reći da ove piling kocke toliko dobro mirišu i liče na žele bombone da vam dođe da ih pojedete.


U pakovanju su  piling kocke sa mirisom ananasa,jagode i pomorandže.
Rekla bih da je jedna kocka dovoljna za nekih 10 korišćenja i ona spada u grublji piling. U sebi ima čestice koje se,kada ih gledate ne vide,ali kada počnete da ih koristite,jako dobro osete.
Odlično,ali odlično uklanjaju mrtve čelije i pospešuju cirkulaciju i veoma sam zadovoljna sa njima.
Ne bih ga preporučila za svakodnevno korišćenje,baš iz tog razloga što je grublji piling,ali jednom u nekih 7 dana biće sasvim dovoljno.
Pored ovog pilinga,Stana je napravila i piling za telo sa raznim mirisima,a meni je definitivni favorit piling sa mirisom šumskih jagoda.
Ukoliko tragate za poklonom koji će oduševiti vama drage osobe ili želite da probate nešto drugačije,ovi proizvodi su prava stvar.
Posetite stranicu Woow Sapuni i pogledajte sve te divne stvari koje Stana pravi.


****Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?Da li volite jedinstvene stvari u svom kupatilu?****

7 коментара:

  1. Izgledaju prezanimljivo :)
    Dala si mi odlicnu ideju, mnogo je originalnije od uobicajnih poklon setova♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo izgleda fenomenalno. Nikada ne bih pomislila da su sapuni u pitanju. Sada prvi put čujem za njih ali mi deluju veoma zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  3. Kako dobro izgledaju :D ja bih ovo pojela :) Super post <3

    ОдговориИзбриши
  4. Vrlo interesantan post! Dopada mi se sto si pisala bas na ovu temu. Moram reci da si odlicno predstavila dragu Stanu. Njoj, ako ovo cita zelim da cestitam, jer se zaista divim mladim ljudima koji se odluce da zaposnu biznis nalik ovom. Zaista sam veliki ljubitelj prirodnih preparata i uvek se obradujem kada vidim post na neku takvu temu. Odlicno napisano draga Ivana

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Gothic na komentaru, da sam mlada baš i nisam sa 42 godine, ali hvala u svakom slučaju :) Trudiću se i dalje da održim poverenje mojih kupaca, a hvala Bogu ima ih sve više i više :)

      Избриши
  5. Sapunčići i piling kocke prelepo izgledaju :) Obožavam handmade stvarčice, tako da ću odmah pogledati Staninu fb stranicu :)

    ОдговориИзбриши