Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 21. фебруар 2017.

Balea krem gel maska za lice

U koliko me pratite na blogu i fb stranici bloga,onda znate i da sam veliki fan maski za lice.
Stalno ih kupujem i volim da isprobavam nove maske od različitih brendova.
Do sada sve maske koje sam probala su mi savršeno odgovarale,ali ova nije.
Konkretno radi se o Balea gel maski za lice koja je limitirano izdanje,a zašto mi nije odgovarala,saznajte u nastavku teksta.


Balea je brend koji ima jako povoljne i za tu cenu dobre proizvode,ali zaista ne znam šta se dogodilo sa ovom maskom.
Ona je limitirana edicija i za nekih 100din dobijate 3 maskice od po 5ml,što je dovoljno za po jedno korišćenje.




Proizvođač kaže da je ova maska namenjena svim tipovima kože,za revitalizaciju i opuštanje nakon stresne nedelje.Takođe,kaže i da umiruje kožu. Nanosi se na očišćenu kožu lica i drži od 10 do 15 min i na kraju se ostatak maske umasira u kožu lica,što znači da se ne ispira. Sadrži sastojke iz đumbira i bisabolola.

Kada otvorite kesicu sa maskom,prvo što će vas privući je blag miris. Mene podseća na čisto i jako mi se dopada.
Masak je krem gelaste strukture i svetlo plave boje.




 Na lice je zaista nemoguće ravnomerno naneti,ali mislim da to nije toliko ni bitno.
Proizvođač kaže da ima blagi efekat hlađenja.
Po meni nije blag efekat već baš hladi. Ono što mi se nije svidelo kod ove maske za lice je to što mi je jako iziritirala lice,što zaista nisam očekivala jer je pisalo da je namenjena svim tipovima kože.
Kada sam nanela na lice prvo sam osetila hlađenje,a zatim i jako peckanje.
Toliko mi je pekla da nisam mogla da je držim na licu tih 10 do 15 minuta.
Uklonila sam je,tj.isprala nakon nekih 7 - 8  min,i posle nje mi je lice bilo jako crveno .
Stoji to da je koža bila mekana,ali to zanemarujem u odnosu na peckanje i crvenilo koje mi je izazvala.
Ja sam masku isprala,iako je na uputstvu navedeno da ostatke maske treba umasirati,a ne isprati.
Mislim da je nemoguće umasirati toliku količinu maske u lice,jer kada je nanesete koža skoro da ništa i ne upije,pa bukvalno je potrebno 5ml proizvoda umasirati.
Takav efekat ima Dr Colic maske za lice koje se ne ispiraju,ali kod njih zaista ne ostane puno proizvoda.
Ovaj proizvod mi nikako nije odgovarao i ne znam da li ću ponovo kupovati maske za lice ovog brenda.
Preostalu masku ću sačuvati za jedno od budućih nagrađivanja i volela bih da devojka koja je bude dobila javi svoje utiske.
Takođe,ukoliko ste probali ovu ili neku od drugih Balea maski za lice,pišite mi svoje utiske.


6 коментара:

  1. Obozavam Baleine maske ali nikad nisam ovu probala. Koristila sam maske sa efektom zagrevanja, sa hladjenjem nisam. Bas steta sto nije dobra. :( kad sam pocela da citam nadala sam se da je super pa da probam i ja ali posle ovoga definitivno necu :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam probala ni jednu Baleinu masku do ove i meni nije odgovarala,ali što ne znači da neće ni tebi. Volela bih da je probaš pa čisto da mi javiš svoje utiske. :)

      Избриши
  2. Mlada sam, svega mi je 17, te nemam toliko problema sa kožom lica, ali ipak sam u tom nekom periodu kada se ponekad jave neke nesavrsenosti, te tad krene jurnjava za nekim mnogim proizvodima, ali nikada mi nije bilo jasno, čemu konrketno služe ove maske. Već sam jednom na svom blogu pisala da iskljucivo koristim prirodne maske te i sad moram reci da i dalje stojim pri tome. Baleinu ni jednu masku do sad nisam probala, i sumnjam da cu, u nekoj bliskoj buducnosti. Mozda ce ova maska nekome i koristiti, sta znam, ne treba je osudjivati. Sve u svemu odlican post, drago mi je da si bila iskrena.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Ja jednako kao i ti obožavam maske i nikad nije prerano na tome, hvala ti na postu, mislim da necu posegnuti za ovom maskom :)
    posjeti nas na beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши
  4. Probala sam Baleine maskice i super su, a cena je zaista svima pristupačna, blog ti je super, zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati! ❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala Baleine maske do sada.
    Šteta što ti nije odgovarala.
    Član sam tvog bloga, dopada mi se! :)
    >>> Giveaway na mom blogu. Pogledaj i priključi se.

    ОдговориИзбриши