Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 4. фебруар 2017.

Byphasse mleko za čišćenje lica

Trenutno u Dm ima sniženje od 25% popusta na Byphasse proizvode za negu lica i tela.
Kako sam se sasvim slučajno (namerno) našla tamo,veliku pažnju privuklo mi je njihovo mega giga pakovanje mleka za čišćenje lice koje je u tom trenutku bilo na sniženju,a i sada je i košta oko 320din.Bilo je prava šteta da ga propustim i ne kupim,a bio mi je potreban jedan takav proizvod. Kako sam već probala njihove tufere i maramice sa skidanje šminke o kojim sam pisala OVDE,znala sam da sa ovim mlekom za čišćenje lica neću imati  promašaja.



Byphasse je španski brend koji je već neko vreme prisutan na našem tržištu. Odlikuju ga jako kvalitetni,a u isto vreme jako pristupačni proizvodi. Po mom mišljenju,ovaj brend se izdvaja i po tome što su pakovanja njihovih proizvoda nežnih i svetlih boja što odlikuje negu i nežnost.
Mislim da je najpoznatiji po svojoj micelarnoj vodi i roll-onu,a ja vam danas pretstavljam njihovo mleko za čišćenje lica.

Biphasse mleko za čišćenje lica sa vitaminom E i provitaminom B 500ml.
Nežno otklanja sve nečistoće sa lica i obezbeđuje prirodni pH balans.
Ostavlja kožu čistom i mekom. Namenjeno je svim tipovima kože. (Izvor)


Byphasse mleko za čišćenje lica može se koristiti tako što se naspe na tufer i onda sa njim pređe preko lica,ali na taj način će i tufer upiti dosta proizvoda. Ja ga koristim tako što na ruku istisnem mleko i onda nežno umasiram na lice. Tako sav proizvod iskoristim,a i svom licu priuštim jednu vrstu male masaže. Nakon toga,lice isperem i samo ovlaš pređem micelarnom vodom. Na taj način sam sigurna da sam uklonila sve tragove mleka sa lice i da je čisto.
Taj ritual praktikujem ujutru i uveče,jer džaba sva šminka ako lice nije negovano i čisto.


Ovo mleko za čišćenje lica dolazi u ogromnom pakovanju od 500ml.



Iako je nešto ređe teskture budite uvereni da će vam dugooo trajati.Ima nežan čist miris,mene podseća na blag miris limete. U svom sastavu sadrži vitamin E koji dodatno hidrira kožu što je meni odlično.


Ovo mleko je idealno kada se radi o čišćenju lica. Probala sam ga samostalno kao mleko za skidanje šminke,ali se tu nije najbolje pokazalo. To mu ne zameram,jer mi je sa skidanje šminke generalno potreban malo jači proizvod,dok u kombinaciji sa micelarnom vodom super radi posao.
Smatram da je ovo mleko za čišćenje lica super jer odlično očisti lice,nakon njega koža momentalno upija dnevnu-noćnu kremu,jako lepo hirdira,jako je pristupačno i možete ga pronaći u svim DM drogerijama.


***Kako vi čistite svoje lice i da li ste probali nešto iz Byphasse asortimana?***




4 коментара:

  1. Zanimljiv proizvod. Ja sam neko ko obozava proizvode nalik ovom, a s obzirom da spomenuti nisam koristila mislim da bi mi dobrodosao. Izgleda mi vrlo povoljno i efikasno u isto vreme. Odlicna recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno je, ja sam od njih dobila tester i prija mi kad ga kombinujem sa tonikom :)

    ОдговориИзбриши
  3. "Taj ritual praktikujem ujutru i uveče,jer džaba sva šminka ako lice nije negovano i čisto." Svaka čast, sve si rekla! :)
    Dugo nisam koristila mleka, samo micelarne menjam a u kvalitet Byphasse proizvoda ne sumnjam, njihova micelarna mi je bila pun pogodak :)

    ОдговориИзбриши