Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 1. фебруар 2017.

ORIFLAME The ONE set za konturisanje

Konturisanje lica je postalo veliki hit kada je šminkanje u pitanju.
Smanjiti,povećati,sakriti i posvetliti su termini koji se svakodnevno koriste u svetu šminkera.
Ja nisam neko ko je profesionalac u tome,ali se trudim i trud je bitan,zar ne? Iz tog razloga vam u današnjem postu pretstavljam jednu paletu koja je idealna za početnika kada se radi o ovoj metodi šminkanja,a napravljena je u kompaniji Oriflame.




Oriflame je možda,moja omiljena kompanija,kada je reč o kataloškoj prodaji kozmetike,jer kada sam počela da se šminkam prvo sam počela sa Oriflame kozmetikom,a zatim sam i par godina bila njihov aktivni član,ali sam silom prilike prestala da radim i izgubila kontakt sa njihovim katalozima i kozmetikom.
Pre nekog vremena,na moju veliku radost,započela sam saradnju sa Jelenom koja se bavi prodajom Oriflame proizvoda i od nje sam između ostalog dobila i ovu paletu za konturisanje koju vam danas predstavljam.
Paleta dolazi u kartonskom pakovanju na kojem su ispisane osnovne karakteristike proizvoda.



U ovoj paleti je smešten bronzer (4.2g),hajlajter (3.9g) i rumenilo (5g) što čini ukupno 13.1g proizvoda.


Paleta je jako dobro urađena,pakovanje je tvrdo i sasvim sigurno od loma,a u sklopu njega dobija se i ogledalo,što je čini idealnom za putovanje i neseser.
Što se tiče pigmentacije,ova paleta nije jedna od onih sa kojom možete da preterate,ali se jako dobro nadograđuje.




                                                     (Fotografisano bez podloge)


Bronzer je idealan za jake konture,hajlajter daje licu onaj zdrav sjaj,dok je rumenilo tu da da malo boje i osveži celokupan make up.
Sva tri proizvoda se jako dobro blendaju,postojani su na licu nekih 5-6h  i nakon toga ravnomerno blede.
Paletu,od kada sam dobila,koristim svakodnevno i jako sam zadovoljna sa njom i veoma mi je drago da Oriflame ide u korak sa svetskim trendovima i što i dalje ima dobru i kvalitetnu kozmetiku.
Ukoliko vam se svidja ova paleta ili nešto drugo iz Oriflame asortimana,a nemate kod koga da poručite,to možete uraditi kod Jelene,takođe,kod nje se možete učlaniti i redovno dobijati katalog.




          ****Da li vi koristite Oriflame proizvode i kako ste zadovoljni?****



5 коментара:

  1. Imam ovu paletu, ja sam jako zadovoljna s njom. Od ovih jeftinij proizvoda za konturiranje (i nama lako dostupnih) - ovo mi je najdraža što sam je do sada probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, kako je sve više koristim tako raste i moje oduševljenje sa njom, prezadovoljna sam.

      Избриши
  2. Ja sam veliki ljubitelj i Oriflame i Avon kozmetike tako da sam uzivala citajuci ovaj post. Konkretno ovu paletu nisam koristila do sada ali mi izgleda vrlo interesantno i mislim da bi mi koristila za svaki dan. Odlicna recenzija draga Ivana <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Podseća me na MUR paletu za konturisanje.. Zaista je isplativa, dobija se dosta proizvoda, jedino me boja rumenila ne privlači.

    ОдговориИзбриши