Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 18. фебруар 2017.

Moja Wish lista

Drage moje,za danas sam vam pripremila moju wish listu.
Jako volim da čitam ovakve tekstove,a kako do sada nisam pisala ovakve liste,sada je idealna prilika.
Mislim da su ovakve liste idealne kao plan kupovine,jer na taj način izbećićemo kupovinu nekih,u tom trenutku ne potrebnih proizvoda.
Pre nekog vremena dogodila mi se situacija da sam imala Lilly vaučer koji je trebalo iskoristiti,kako nije bilo proizvoda koji sam ja želela,umesto da sam sačekala da stigne,uzela sam nešto sasvim drugo što mi nije bilo potrebno i tu sam pogrešila.
Iz tog razloga pravim ovu wish listu kao plan nekih narednih kupovina.
Moja lista se sastoji iz nekih malo pristupačnijih proizvoda. Naravno,želela bih i ja onu Sephora geometrik paletu ili kolekciju Lip Stain,ali trenutno mi je malo previše da izdvojim po 5000 i više hiljada dinara za neke proizvode,a stalno izlazi nešto novo. Osim toga,prodavnica Sephore nema u mom gradu.
Tako da sada prelazimo na wish listu:

1. Obožavam Burra proizvode.Probala sam njihov rool on dezodorans (pisala sam vam o njemu ovde),a kako sam probala testere njihove dnevne i noćne kreme,oduševila sam se i zbog toga su mi te dve kremice na listi.                                                      
                                                                   Izvor

Ove kremice su idealne za masnu kožu kakva je i moja,i cena jedne je oko 1900din. Ali,često imaju akcije od 50% popusta,1+1 gratis tako da ću sigurno iskoristiti jednu od tih akcija i uzeti ih. A kako sam videla da sledeće nedelje ima promocija Burra proizvoda u mom gradu,ako uspem da odem,preneću vam svoje utiske.

2. Sledeći proizvod je L'Oreal Elseve extraordinary clay linija proizvoda koja sadrži šampon,regenerator i masku za kosu namenjene kosi koja se masti u korenu kao što je moja.
                                                               Izvor

Upravo ovu kolekciju sam želela da kupim u Lilly,ali imali su samo masku,a ja sam želela da kupim sve zajedno. Cena sva tri proizvoda je oko 950 din,što nije mnogo. A kako je svi hvala,verujem da će imati učinka i na mojoj kosi,tako da je uzimam.

3.Sledeće na listi su 7th Heaven maske za lice
                                                                   Izvor

Kao što znate,veliki sam fan maski za lice i probala sam dosta i od ovog brenda,tako da u narednoj godini želim da isprobam još njihovih maskica,jer su jedinstvene kako po strukturi,tako i po mirisu. Ima ih raznih vrsta,ali trenutno mi je prva na listi ova od kokosa.

Sada prelazimo na šminku. :)


1. Prvi na listi proizvoda mi je Oriflame kompaktini bronzer
                                                         Izvor

Jako mi se svidja Sephora sun disk,ali kako nemam ni Sephoru u gradu,a i cena mu je malo veća,mislim da je ovaj bronzer idealna zamena za njega. Kako sam koristila Giordani kuglice za nijansiranje,verujem da je i ovaj bronzer odličan. Već duže vreme ga merkam u katalogu i  na kraju ga moram poručiti.

2. Sledeći je Nyx tečni ruž u nijansi Embellishment,LIPLIO2

                                                       Izvor

Predivan jednistvena nijansa,podseća me na Golden Rose desetku. Kako nisam probala ništa od Nyx-a a Alexandar je stigao u moj grad,ovaj ruž moram uzeti. Cena je 890din.

3. I poslednja dva proizvoda vezana su za Ingrid kozmetiku i sajt kozmetikaiparfemi.rs
Prvi je Matt tečni puder u nijansi 301
A drugi je Ingrid tečni ruž za usne u nijansi 329 nude
                                                                              Izvor

Probala sam Ingrid proizvode i jako mi se dopadaju. Mislim da bi mi ovaj puder bio dobar jer je matt,a kako skoro nisam eksperimentisala sa njima,ovo je idealna prilika.
Što se tiče težnog ruža za usne ,njega sam probala u nijansi 339. Zapravo,želela sam 329,ali sam u žurbi greškom rekla 339 i stigla mi je jedna bordo nijansa,a kako ja ne volim tako tamne boje,poklonila sam ga drugarici. Jako mi se sviđa tekstira i osećaj na usnama tako da će sigurno poručiti baš ovaj.
U parfimerijama imaju jako mali izbor Ingrid proizvoda,tako da ću poručiti direktno sa njihovog sajta. Ova dva proizvoda zajedno koštaju oko 1100 din,a na sajtu je poštarina besplatna za porudžbinu iznad 1000din što mislim da je odlično.


I to bi bilo to što se tiče moje wish liste. Nadam se da vam se moj izbor dopada. Pišite mi vaše utiske ako ste probali neki od ovih proizvoda.


                                                           









2 коментара:

  1. Sve mi se svidja :) nyx karmini mi se bas dopadaju i htela bih sve nijanse da imam :D oriflame bronzer bas super deluje <3

    ОдговориИзбриши
  2. Te Burrine kremice su i meni na wish listi, planiram da ih uzmem cim ih nadjem na akciji :)

    ОдговориИзбриши