Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 15. фебруар 2017.

Mixa micelarna voda za osetljivu kožu

Danas nastavljamo sa recenzijom micelarnih voda,a na red je došla Mixina micelarna koja je prošlog meseca u Lilly-u bila na sniženju.

Nju ste mogli da vidite u New in postu i kao što znate micelarna voda je postala moj favorit kada su čistači lica u pitanju,međutim,još uvek nisam našla onu idealnu,zbog toga posle svake potrošene,kupujem neku od drugog brenda. Do sada mi je favorit Multiactiv micelarna voda,a planiram da probam i Byphasse micelarnu,jer sam oduševljena njihovim mlekom za čišćenje lica.
Mixa micelarna voda je namenjena za osetljivu kožu,a kako moja koža nije osetljiva sasvim mi odgovara.


Ova micelarna voda ne sadrži alkohol i paraben,a na listi sastojaka,prvi sastojak je voda,kao i glicerin i pantenol.





Ono što me je još privuklo,pored toga da ne sadrži alkohol,jer jako mi je bitno da kada skidam maskaru,da me ne peku oči je i pakovanje.
Pakovanje od 200 ml koje je na pumpicu i mi je bilo jako primamljivo,jer sve micelarne koje sam do sada probala su imale standardne otvore.
Na pumpici je označeno na koju stranu je pumpica otvorena a na koju zatvorena. Međutim,i pored toga kada je pumpica zatvorena kada je promućkate izlazi micelarna u kapljicama,zbog toga mislim da je jako ne praktična kada su putovanja u pitanju. Takođe,potrebno je da se naviknete na to kako da pritisnete pumpicu i postavite tufer kako vam ne bi micelarna voda otišla preko njega. Ja sam potrošila skoro pola micelarne vode,ali još uvek se nisam navikla. Mislim da je to jedina mana ove micelarne vode. Ne znam da li je to mana kod svih pakovanja,ili je samo problem kod mene.
Pored ne praktične pumpice,ova micelarna voda jako lepo očisti lice,skida i maskaru kao i tečne ruževe. Jeste da je kod maskare i tečnih ruževa potrebno par tufera,ali to mi ne pretstavlja problem,jer pri skidanju šminke koristim i Byphasse mleko.


Više je koristim u svrhu čišćenja lica.
Što se tiče mirisa,Mixa micelarna voda,nema neki specifičan miris,miriše na čisto.
Pročitala sam da je ova micelarna voda nekim devojkama izazvala bubuljice,ali kod mene to nije bio slučaj.
Lepo mi očisti lice,pripremi kožu za hidratantnu kremu,pri skidanju maskare ne iritira mi oči,tako da sem pumpice,nemam zamerki za ovu micelarnu vodu.
Kada je potrošim,neću je kupiti ponovo i zbog pumpice kao i zbog toga što želim da isprobam neke nove micelarne vode.

****Da li koristite Mixa proizvode i imate li svog favorita kada su micelarne vode u pitanju?****

4 коментара:

  1. Odlična receznija draga, ja trenutno koristim neku Eucerinovu micelarnu ali od nje me užasno peku oči... Zainteresovala si me sad za ovo ♥
    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam imala prilike da koristim Mixa micelarnu vodu i moram reci da mi je sasvim korektno sluzila, tako da mi je drago sto sam procitala post na temu iste, i to na tvom blogu. Odlicna recentija, bas kako sam i navikla od tebe.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Super post :) koristila sam ovu micelarnu i bas sam bila zadovoljna <3

    ОдговориИзбриши