Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 10. фебруар 2017.

ORIFLAME Swedish Spa Exfoliating Body Scrub

I danas smo došli do poslednjeg proizvoda,ali ne manje bitnog koji se našao u paketiću koji sam dobila od Jelene. Radi se o Swedish Spa Exfoliating Body Scrubu.


Body Scrub ili piling za telo je postao moja svakodnevnica kada je reč o nezi tela.
Može se koristiti tako što ga nanesete na suvu kožu i samim tim će on biti grublji,ili ga nanositi na vlažnu kožu,kao što ja to radim.
Piling za telo je jako važan korak kada se radi o nezi tela. Osim što njegovim korišćenjem koži radite blagu masažu,on svojim delovanjem uklanja mrtve ćelije,pospešuje cirkulaciju,uklanja nepravilnosti na telu kao što je celulit.
Pre ovog pilinga,koristila sam neke drogerijske pilinge koji su se dosta razlikovali od ovog,Oriflame pilinga za telo.
Ovaj piling za telo spada u jednu od boljih i cenovno malo skupljih kolekcija kada je reč o Oriflame kompaniji.
Dolazi u palstičnoj posudici od 150ml. Kada odvrnete poklopac,nalazi se zaštitina folija što se meni jako sviđa.




Kada uklonite zaštitnu foliju dolazite do proizvoda čija tekstura na prvi pogled je jako gusta i samim tim ne morate da se plašite da ukoliko slučajno oborite proizvod,on se neće prosuti.





Kao što sam rekla,na prvi pogled tekstura je jako gusta,ali više je uljana nego kremasta.


U sebi ovaj piling ima čestice koje pod rukom nisu toliko sitne i na vlažnoj koži jako se lako razmazuju i odlično rade svoj posao,a to je uklanjanje mrtvih ćelija.
Ono što mi se jako dopalo kod ovog proizvoda je i njegov aromatični miris koji je mešavina badema i đumbira i pravi je zimski,tako da sam ga sa uživanjem koristila.

U sastavu pilinga je navedeno da sadrži i so,tako da ga ne bih preporučila posle depilacije kao i ukoliko imate osetljivu kožu,pa prilikom kupovine obratite pažnju.
Swedish Spa Exfoliating piling definitivno spada u jače pilinge i jedan je od boljih koje sam koristila.
Ne bih mogla da kažem da mu je mana to što se brzo troši,ali generalno ja sve te proizvode koji se koriste pod tušem jako brzo potrošim.
Ovaj piling možete pronaći Oriflame katalozima po ceni od oko 560din,a ukoliko nemate svog Oriflame konsultanta,možete ga poručiti i kod Jelene.
Preporučila bih vam da probate ovaj piling,jer odlično radi svoj posao,gust je i predivno miriše. Osim ukoliko ne volite pilinge na bazi soli i imate osetljivu kožu,u tom slučaju ga zaobiđite.


****Da li imate svog favorita kada su pilinzi za telo u pitanju?****

7 коментара:

  1. Piling deluje savršeno! Obično koristim pilinge koje sama napravim, ali me je ovaj baš zainteresovao. ♥

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna recenzija! Moram je isporbati :)

    Videla sam tvoj blog u fb grupi.Pa, ukoliko zelis da se zapratimo, reci mi na mom blogu.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. bas sam u potrazi za nekim pilingom, a i oriflame kozmetiku nisam nikada isprobala, apsolutno nista, tako da svakako bi mogla kupiti ovaj piling..

    zapratila sam te, ukoliko zelis uzvrati

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  4. Iskreno, retko koristim pilinge za telo ali ih smatram veoma korisnima tako da sam se obradovala citanju ovog postaa. Konkretno ovaj proizvod mi deluje zanimljivo takod a ako se budem odlucila da kupim sebi neki piling, imacu ovaj u vidu. Odlicno opisan proizvod, sjajna recenzija, kao i uvek.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши