Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 6. фебруар 2017.

ORIFLAME The ONE 5-у-1 Colour Stylist ruž za usne

Kada se radi o Oriflame kozmetici,više sam koristila preparativu nego dekorativu. Imala sam jedan njihov ruž za usne iz najjeftinije kolekcije i bila sam prezadovoljna,tako da sam se jako obradovala kada sam videla da u paketu koji sam dobila od Jelene našao i jedan Oriflame ruž za usne.
Pored toga,ono što me je još obradovalo bilo je i to što se ne radi o matt ružu,već o kremastom.


Višenamenski ruž za usne sa postojanim intenzitetom boje i blistavom završnicom.
Flexi Wax mešavina voskova čini usne hidriranim. Mešavina hranljivog ši(karite) butera i biljnih ulja daje osećaj prijatnosti na usnama. (Izvor)

Ova ruž spada u najpoznatiju Oriflame liniju proizvoda i svaki od ovih ruževa dobijate u kartonskoj kutici na kojoj je naveden sastav samog ruža.





Nijansa ruža koju sam ja dobila je Warm Nude u broju 30677 i to je jedna nežna nude boja sa roze pod tonom i ima sjajnu završnicu.




Ruž je veoma kremast. Lako se razmazuje i jako lepo izgleda na usnama.Ta njegova završnica daje samoj boji,usnama,kao i celokupnom make up-u sjaj i idealan je za neke neutralni make up.
 Što se tiče trajanja,na usnama zadržaće vam se 4 do 5h,ali ukoliko jedete onda nešto kraće,ali to mu ne uzimam za manu,jer ga u svakom trenutku možete popraviti.


Meni se jako sviđa,jer je nežan i mislim,tj. sigurna sam da će biti pravi letnji pogodak.
Osim toga,ruž je jako pristupačan i za cenu od 359 dinara dobija se odličan proizvod.
Ukoliko nemate svog Oriflame konsultanta,a želite da poručite ovaj ruž ili neki drugi Oriflame proizvod,to možete učiniti kod Jelene. Takođe kod nje se možete učlaniti Oriflame  dobiti svoj katalog.
I za kraj,pokazaću vam kako na meni izgleda ovaj ruž.



*****Da li ste koristili neki od ruževa iz Oriflame i kako ste zadovoljni?*****
 

7 коментара:

  1. Ivanice, pre svega drago mi je da vidim opet tvoje lične fotografije u postu, već sam ti rekla da si prelepa žena i da bi u svakom trebala da ih postavljas! Ovaj karmin ti predivno stoji, ja obožavam te 'nude' nijanse i moram reci da sam odusevljena ovim karminom. Nisam ga koristila ali jesam neke druge iz orniflejma i verujem da je i ovaj odličan kao i ostali. Odlicna recenzija!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Nekada sam bila član Oriflame-a ali sada više nisam. Inače nisam nešto koristila njihove ruževe mada ono što jesam imam samo pozitivno mišljenje. Mama je više koristila. Ono čemu sam verna jesu Giordani puderi i kuglice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kuglice su im jako dobre. Sada je izašao i Giordani bronzer i on mi je tiha patnja.

      Избриши
  3. Kao konsultant imam priliku da kupim po nižoj ceni sve Ori proizvode
    Trenutno koristim NovAge kolekciju za negu kože, a preporučujem The One color senke u stiku
    U katalogu koji je u toku su na akciji i to nikako nemojte propustiti

    ОдговориИзбриши