Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 30. јануар 2017.

FAKE - LAŽNA ŠMINKA

Drage moje,danas sam odlučila da ne radim recenziju ni jednog kozmetičkog proizvoda,već želim da se osvrnem na nešto što svakim danom uzima sve više maha i postaje  svakodnevnica.
Reč je o fake ili ti lažnoj šminki.

                                            (Slika preuzete sa youtube kanala Bisera Bibi https://www.youtube.com/watch?v=_QCvpIxZvgc)

Verovatno ste primetili da su društvene mreže pretrpane stranicama-profilima sa nazivima  original-brendirana kozmetika. Na fb je to brendirana,a na instagramu original povoljna kozmetika.
Palete sa 30-40 boja,Kylie,Mac ruževi,razni puderi koji se sami ili u setu dobijaju za 1500din,a u realnoj ponudi ili ne postoje ili koštaju bar duplo.
Takvi proizvodi se proizvode u ne humanim uslovima,daleko od očiju javnosti i inspekcije. Izvoze se u džakovima i raznim kontejnerima kako bi na sve načine zavarali carinu.
Svaki prodavac će vas ubeđivati da su baš njegovi proizvodi original a ne fake u nameri da zaradi na vama,a baš ga briga da li će te dobiti neku alergiju,iritaciju ili ne daj Bože neku bolest.
Drage moje,na svakom koraku nam je dostupna ovakva kozmetika i treba je zaobilaziti u širokom luku,jer nikad se ne zna šta se može izroditi iz takvog nečeg.
U današnje vreme,povoljna i kvalitetna kozmetika koju imaju Avon,Farmasi,Oriflame nam je svima dostupna. A ako već nemate svoju damu-madam-konsultanta,DM i Lilly objekti su prisutni u svakom gradu.
Kozmetika poput Essence,Miss Sporty,Alverde,Golden Rose je jako povoljna,možda čak i jeftinija od ove "povoljne i original" internet kozmetike,legalno proizvedena,testirana i ispitana.
U krajnjem slučaju,bolje je da budete ne našminkane nego našminkane fake šminkom od koje će vam se sutra lice iziritirati.
Odvojite novac za kvalitetnu šminku i kozmetiku,a dozvolite sebi da celog života žalite zbog jednog ruža ili pudera.


9 коментара:

  1. Ivana draga, verovala ti meni ili ne, ja sam baš sinoć pisala post na istu ovu temu, samo uz prikazivanje dotičnih ruževa, i svi će moći da ga čitaju za par dana. Baš iz tog razloga mi je drago što sam naišla na tvoj post. Odlično si ga uradila, slazem se sa svim sto si rekla.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Super sto si napisala post o ovoj temi, planiram i ja da odradim svoj :) Nadam se da cemo masovnim izbacivanjem ovakvih postova napraviti bar malu razliku :) i odvratiti devojke od takve kupovine :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i ja se nadam da će devojke shvatiti da ništa dobro neće dobiti kupovinom fake šminke i kozmetike.

      Избриши
  3. BRAVO IVANA ��
    Mada, mislim da ovoj pojavi nema leka! Današnjim devojkama je izgleda bitnije šta piše na kutiji proizvoda koji koriste nego sam sadržaj....zavladala je izgleda kolektivna površnost! Šteta, mladost se neće vratiti, a one je tako olako traće :(

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam šta je gore da li devojčice koje slepo prate trendove ili država koja dozvoljava poslovanje i profit ljudima koji prodaju bukvalno otrov. A šta da očeujemo kada se na Sajmu kozmetike mogao pronaći štand sa lažnom šminkom?!!! Ufff, ova tema me uvek pogodi, slažem se sa tobom inače. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strašno, na mestu gde treba da promovišu ispravne i testirane stvari, oni rade kontra, užas.

      Избриши