Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 4. јануар 2017.

Maybelline: The Blushed Nudes paleta

Palete senki su nešto što sam najmanje imala u svojoj kolekciji šminke,nekako sam uvek koristila mono senke,pa je često bilo istresanje celokoupnog nesesera kako bih pronašla određenu boju.
Iz tog razloga sam počela da kupujem palete.
Maybelline The Blushed Nudes paleta mi je zapala za oko još onog trena kada su je izbacili u prodaju,ali kako sam baš u to vreme kupila Essence Nudes paletu,sačekala sam sa kupovinom Maybelline palete.


Kako je trenutno u Lilly drogerijama sniženje od 40 % na sav Maybelline asortiman,ovo je bila idealna prilika da je uzmem.
Paleta dolazi u čvrstom pakovanju koje se malo teže otvara,bar je to slučaj sa mojom paletom.
Sadrži 12 senki,od kojih je 11 sedefastih i 1 mat senka.






Senke su jako dobro pigmentovane,posebno ukoliko se nanose mokrom četkicom.
Prvi red senki je rezervisan za senke nežnijih tonovo i one su idealne za dnevni make up,dok je drugi red rezervisan za jače tonove koje su opet dobre za neki jači,večernji make up.
Uz paletu se dobija  aplikator i u odnosu na ostale aplikatore koji se dobijaju uz palete,ovaj je veoma upotrebljiv.
Osim ovog aplikatora,za  paletu sam kupila SWOON četkicu za nanošenje i blendanje senki sa kojom se ova paleta senki odlično nanosi.


Na poleđini palete ima ispisano 13 look-ova kojih možete kreirati sa ovom paletom,što može da posluži kao inspiracija.




Senke su veoma dobro pigmentovane i postojane,lako se nanose i blendaju. Za jako nisu cenu dobijate izvanredan kvalitet.
Paleta je idealna za početnike,jer  može da se eksperimentiše sa njom.Takođe, dobra za ljubitelje nud nijansi,a ja sam jedan od njih. U ovoj paleti imam sve nijanse koje su mi potrebne.
Koristim je skoro pa svakodnevno i veoma sam zadovoljna.
Cena palete je 1100din,a kako je trenutno sniženje,možete je kupiti za 780din.

Ovo je paleta koju morate imati u svom neseseru.


8 коментара:

  1. Divna arecenzija,baš mi se dopada kako si predstavila paletu. <3
    Ja imam istu paletu i meni je odlična.Takodje kao i ti sam uvek koristila mono senke,međutim od kad sam kupila ovu paletu,nju koristim kad god se šminkam. :*
    Sve najbolje u Novoj Godini! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična rezencija, kao i post! :)♥

    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati. :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično si odradila recenziju! Super post! Slike su dobre, a i lepo si sve opisala. Ne koristim senke, pa tako nemam iskustva sa njima, ali ove mi se čine kao super :)

    https://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/digitalna-tvrava-den-braun.html Ovo je moj novi post, na novom blogu, ako ti se dopada, pogledaj i učlani se :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, baš super, 40% popusta nije malo. Ja već neko vrijeme gledam ovu paletu i mislim da ću je kupiti :)
    Blog ti je super, ali naslov mi je najbolji :)
    Pratim te već :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши