Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 11. јануар 2017.

Nega ruku u toku zime

Zima je period kada naša koža zahteva veću pažnju i negu.
Hidratacija joj je preko potrebna i da bi izbegli isušivanje,hidrataciju i negu joj moramo i pružiti.
Od kada je počeo vetar i hladno vreme moja koža je počela da luduje.
Od masne kože postala je jako suva,sa veoma neprijatnim isušivanjem i svrabom.
Iz tog razloga poslednjih mesec dana se najviše družim sa Multiactiv Balance kremom za lice o kojoj sam vam pisala ovde,labelom za usne o kojem ću vam pisati u nekim od narednih postova,kao i sa Bitoten kremom za ruke o kojoj vam danas pišem.


Bioten krema za ruke je namenjena za izuzetno suvu kožu ruku kakva je i moja ovih dana.







Bioten je kompanija koja je poznata po tome da njihovi proizvodi ne sadrže paraben,parafin i veštačke boje.
A to je jedan od razloga zbog kojih sam moju negu ruku prepustila upravo njihovoj kremi za ruke.
Krema dolazi u tubi od 100ml i izuzetno se sporo troši.
Ima jak miris makadamije,a to opravdava što u svom sastavu sadrži ulje makadamije,što pored meda čini njen glavni sastojak.
Krema je guste strukture,ali veoma lako se razmazuje i malo sporije koža upija u odnosu na ostale kreme za ruke.


Za jednu upotrebu potrebna vam je količina kreme kao zrno graška i to je sasvim dovoljno da namackate ruke.
Posle upotrebe koža ostaje mekana,hidrirana i jako mirisna.
Što je najvažnije jako dobro se bori protiv suve kože i uz nju nema više neprijatnog osećaja.
Smatram da je ova krema idelana za zimski period i da ako imate suvu kožu i volite miris meda i makadamije,ova krema će biti pun pogodak.
A i pored toga,jako je pristupačna i možete je pronaći u drogerijama i marketima po ceni od oko 150 din.

        ****Na koji način vi negujete ruke u zimskom periodu?****

4 коментара:

  1. Bioten proizvodi su odlična zaštita, mada trenutno koristim Eucerin. :) makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se. Biotenova krema za ruke mi je dugo bila omiljena.

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa. >> http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam još ovu kremu isprobala, ja koristim jednu od Neutrogene i super mi je :)

    MMara

    ОдговориИзбриши