Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 16. јануар 2017.

Aloe Vera lips i avokado sapun

Pre nekog vremena od Valerije,sa fb stranice Aloe Vera Grbić dobila sam avokado sapun i Aloe lips.
Jako sam se radovala isprobavanju,jer su nam svima dobro poznate blagodeti Aloe Vere.



Pre nego što vam prenesem utiske,hoću da vam pokažem kako su bila upakovana ova dva proizvoda kada su stigla kod mene.


Kada sam ih videla,oduševila sam se. Valerija se potrudila da ih prelepo upakuje,stavi mašne i učini ih božanstvenim. Iskreno,teška srca sam ih otpakovala,jer ovakve sitnice znaju čoveka da ostave bez daha.
 Najpre sam otvorila avokado sapun.







Prirodan i nežan  sapun za lice i telo od hranljivog i hidratantnog avokado putera,prijatnog citrusnog mirisa.
Suvoj i osetljivoj koži momentalno daje osećaj čistoće i hidratacije.
Bogat prirodnim hranljivim sastojcima.
Pomaže da se održi vlažnost i elastičnost kože.
Idealan sapun za sve koji imaju problema sa kožnim infekcijama(bubuljice). (Izvor)


Sapun dolazi u čvrstom kartonskom pakovanju na kojem su ispisane osnovne karakteristike proizvoda.
A unutar kutije,sapun je smešten u celofan,što nisam viđala kod drugih proizvoda ovog tipa.
Po otvaranju,oseti se jak citrusni miris koji nije napadan,već naprotiv,jako je prijatan.
Ja nemam problema sa bubuljicama,osim u PMS,ali mi je veći problem koža lica koja sa dolaskom hladnog vremena prosto luduje,čas je suva čas masna i nikako ne znam šta joj odgovara.
Sa ovim sapunom sam probala da uklonim površni sloj šminke i moram priznati da je to odlično uradio,kasnije su ostali samo blagi tragovi pudera.
Ono što sam kasnije osetila je osećaj suvosti na licu i to mi se nije svidelo,ali generalno nemam naviku da koristim sapune pri umivanju.
Kako mi sapun nije odgovarao za umivanje,probala sam ga pri tuširanju,ostavio je kožu mirisnom i mekanom,što mi se dopalo.
Ali njegovu primenu nisam pronašla ni za lice ni za telu,već za pranje četkica i beauty blendera.
Kako sam već rekla,jako dobro mi je skinuo šminku i došla sam na ideju da ga koristim za pranje četkica i beauty blendera,jer ništa što sam koristila za pranje,nije uspeo skroz da ukloni tragove šminke sa njih.
Kako koristim Swoon četkice,za puder i rumenilo,prvo sam njih oprala avokado sapunom i one su posle pranja bile kao nove,bez i jednog traga šminke.Isti slučaj je bio i sa Aurinim beauty blenderom.
Tako da sada avokado sapun koristim u ovoj svrhi i prezadovoljna sam.
Sledeći proizvod koji sam dobila je Aloe Vera lips.




27.6% Aloe,jajoba i pčelinji vosak zajedno čine najbolji balzam za negu usana koji postoji na tržištu.Ovaj lipstik šavršeno neguje usne,ali takođe i manje probleme na koži-idelana kao prva pomoć u džepu.
  • smiruje i hrani sluzokožu usana
  • koristite ga u svim godišnjim dobima
  • nezamenljiv kod groznice na usnama
  • brzo smanjuje svrab i otok kod ujeda insekata
  • smiruje sitne povrede kože i sluzokože
  • zahvaljujući svojim malim dimenzijama uvek je pri ruci(Izvor)


Moram priznati da je ovo najmanji lips koji sam imala,a i prvi koji ima mehanizan odvrtanja.


Jako je mali i bukvalno može da stane u džep od farmerki i u svakom trenutku bude pri ruci.
Ima miris jajobe i na usnama ostavlja masan trag,kao da ste namazali ulje umesto lipsa.
Jako je lagan i veoma dobro hrani i hidrira usne.
Koristim ga svakodnevno,što zbog toga što su mi usne jako suve,kao i zbog toga što volim matt karmine,a svi znamo da matt karmini nisu lepi na ispucalim usnama.
Stoji mi na vidnom mestu u kupatilu i svaki put kada prođem ja ga namackam.
Jako sam zadovoljna sa njim,sprečava pucanje usana,daje diskretan sjaj,a i lepo ih neguje.

Pored ova dva proizvoda,preporučila bih vam i Aloe First koji je jakoo dobar i za negu kose,a i u rešavanju zdravstvenih problema kao što su upala grla,uha,problema sa sinusima i alergijama. Proizvod koji svako treba da ima u svom domu.

Više informacija o poručivanju ovih,kao i ostalih proizvoda možete dobiti od Valerije,na fb stranici Aloe Vera Grbić.

***Da li ste koristili neki od ovih proizvoda,ili nešto drugo od Aloe Vere?***

2 коментара:

  1. Već godinu i pol pijem njihov sok, koristim Sonya kreme,s avokado sapunom čistim lice, lips je obavezan u mojoj torbici...
    Najbolji proizvodi koji su mi jako pomogli i na koži a bome i što se tiče zdravlja. . Mislim da ih nikad neću prestati koristiti..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se,svi proizvodi sa Aloe Verom su jako korisni i za negu kao i za zdravlja.

      Избриши