Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 20. јануар 2017.

Muškarci VS Šminka

Drage moje,šta vi mislite,koliko se muškarci razumeju u šminku?
Kada bi ih poslali u kupovinu,po na primer ajlajner,da li bi ga zaista i doneli ili bi to bilo nešto sasvim deseto?
Moj muž je neko ko nije fan sporta,ali kada su u pitanju lov i ribolov,e tu je ekspert.
Svake nedelje,svako veče,svaki dan,slušam o lovu,lisicama,puškama,štapovima za pecanje i udicama. A kada ga pitam kako mi stoji određeni ruž ili rumenilo,njegov odgovor je "Ma super",a kladim se da nije ni pogledao. :) Muškarci su to.


Kako ja znam sve o lovu i ribolovu,dobar sam učenik,red je da i njega ispitamo malo o nečemu što mene čini srećnom,a to je šminka.
Sledi njegovo znanje - imanje. :) Pucam :)

Šta je hajlajter?

 -"Kako? Nemam pojma."

Šta je ajlajner?

-"To je nešto,ženo,za usta."


Šta je kabuki?

-"Vuk?"


Šta je micelarna voda?

-"Pa to je za skidanje šminke,to znam."


Šta je prajmer?

-"Nešto za crtanje."


Šta je bockalica?

-"A otkuda ja znam,nešto za bockanje."


Šta je regenerator?

-"Pa,regenerator za kosu,regeneriše,obnavlja,renovira."


Šta je konturisanje?

-"Pa crtanje neko."


Šta je to smokey eyes?

-"Kreon za oči."



Šta je korektor?


-"Korektor je za crtanje usta ili obrva,ne znam sad tačno."


 Šta je aceton?

-"Pa za skidanje laka."



 Šta je rumenilo?


 -"Rumenilo je ono za obraze,ono što se narumeniš da imaš boju u obrazima."


Eto,to je znanje mog muža vezano za šminku. Nadam se da su vam se odgovori svideli i da ste se ismejali kao što sam ja dok sam ga slušala.

                  ****Kako bi se vaši muškarci snašli sa ovim testom?****

 

3 коментара:

  1. Ha ha ha ha pa pazi nije los :) Ja mog ne smem ni da pitam :) Odlican post, bas si me nasmejala!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, zaista sam se divno nasmejala ovom postu! Ovo je genijalno! Obozavam da čitam ovakve izjave muškaraca :D Doduše moram priznati da tvoj suprug nije loš poznavalac, ima potencijala u njemu hahah predivan post Ivana draga <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши