Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 27. децембар 2017.

Moje iskustvo sa Lilly online prodavnicom

Kao što već sigurno znate,Lilly drogerija je u svoju ponudu uvrstila i online kupovinu. Jako često kupujem u Lilly drogerijama i u njihovim radnjama se osećam jako prijatno. Znam raspored rafova,gde se šta nalazi,a prodavačice su jako ljubazne,bar je takav slučaj sa Lilly drogeriom u Šabcu.
Od kada su uveli online prodavnicu,ja nisam isprobala tu vrstu kupovine,sve do sada.
Nedostatak slobodnog vremena sa kojim se suočava svaka mama malog deteta naveo me je da potrebne proizvode poručim. Danas vam prenosim svoje utiske.


Pa da krenemo od osnovnih informacija.
Kako bi izvršili kupovinu potrebno je da se registrujete,odnosno,da napravite nalog na njihovom sajtu.
Tamo ćete uneti sve podatke koji su im potrebni kako bi vam poslali izabrane proizvode. Što se tiče plaćanja,imate dve opcije,plaćanje karticom i pouzećem. Ja sam ovoga puta platila pouzećem. Ono što još moram da napomenem je to da na porudžbine preko 3000 din poštarina je besplatna,dok za manje porudžbine od 3000din plaćate poštarinu u iznosu od 200din. Sve informacije nakon poručivanja vezane za porudžbinu dobićete putem mejla i na vašem nalogu imate opciju praćenja statusa pošiljke. Sve proizvode šalju putem Sity Express kurirske službe.
Takođe,svi proizvodi u online prodavnici su dodatno sniženi za 5%.
Ja sam na porudžbinu čekala 3 dana,jer sam poručila u 8h uveče,s'tim da je paket već drugog dana bio kod kurira,ali on zbog tehničkih problema nije mogao da mi donese. Doneo ga je sutradan.
Poručila sam dva Maybelline proizvoda,Maybelline New York Superstay PhotoFix tečni puder i Fit Me kompaktni puder.
Kako je moja porudžbina bila manja od 3000din,platila sam poštarinu.
Proizvodi su bili spakovani u veliku kartonsku kutiju i unutar nje,svaki proizvod je bio spakovan u pucketave kesice.


 Pored poručenih proizvoda,u kutiji se našao i Lilly katalog,račun i selfi štap. Jako sam se iznenadila kada sam videla selfi štap jer sam planirala da ga poručim. Zbog čega su mi poslali zaista ne znam,ali pretpostavljam da se možda dobija uz kupovinu dva Maybelline proizvoda ili kupovinom jednog Maybelline proizvoda čija cena prelazi 600din. Tako je bar bila akcija u toku leta. Uglavnom,veoma prijatno sam se iznenadila.




Pored tog iznenađenja,jako mi je bilo drago što sam pogodila nijansu pudera,jer svi znamo da je veoma teško online izabrati pravi puder i nijansu istog. Ovoga puta,pošlo mi je za rukom,pa ćete recenziju ova dva Maybelline proizvoda čitati u budućem periodu.
Opšti utisak što se tiče ove kupovine je jako pozitivan. Proizvodi su odlično upakovani,prilično brza isporuka i dodatni popust čine odličnu kombinaciju.
Ako vas zanima nešto od Maybelline proizvoda,sada su na popustu od 40%,pa iskoristite priliku,jer Maybelline je veoma dobar brend.
Pišite mi,da li ste poručivali sa Lilly on line prodavnice?


12 коментара:

  1. Koristim Lilly online uslugu i više sam nego zadovoljna 😃

    ОдговориИзбриши
  2. Baš sam htela da te pitam kako si se usudila puder da poručuješ? :O
    Ne poručujem kozmetiku,a i volim da odem pa pregledam,naročito ako se radi o puderu,jer moju nijasu ne uvoze pa jedva nađem nešto za sebe.
    Pri tom nisam ljubitelj plaćanja poštarina,ako već ne moram. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja stvarno uživam u kupovini,ali ovoga puta sam poručila,jer nisam imala vremena da odem i kupim. A što se tiče pudera i same nijanse,sve te nijanse koje u nazivu imaju reč "ivory",uglavnom mi odgovaraju,pa nisam imala velike dileme. A nisam ni ja ljubitelj plaćanja poštarina,mada moj muž ima logično rešenje,bolje da platim poštarinu nego da me on vozi do grada,jer moje kupovine znaju da potraju. 😆

      Избриши
  3. Nisam iz Srbije, u BiH nemamo lilly nažalost ali mi je odlična stvar ovo sa online kupovinom! Da bar dm ili cm uvedu istu opciju ☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. Znaci steta sto sam u utorak zamolila jednu zenu da mi u njihovoj prodavnici kupi ALOE VER A ESI gel,posting nisam znala za ovaj vid kupovine,hvala.

    ОдговориИзбриши
  5. Šteta što u Hrvatskoj nemamo Lilly! Odlična recenzija. :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши